בתי מלון משקיעים כיום לא רק בעיצוב ובניראות המפתה שלהם, אלא לא פחות בצד המעשי ובטכנולוגיות חדשות, המאפשרות כיום את מה שנשמע בעבר כדימיוני.

 

150820102733-radical-innovation-design-entrants-1-exlarge-169

 

 

 

בית מלון נייד
מלון Snoozebox, בניגוד לרוב בתי מלון, שונה מהם בכך שהוא נוסע אליך. ה
מלון מגיע אל האורחים על גב משאית ויכול להתפרק – להתרחב, לייצר שבילים וכיסויי גג. הוא מגיע עם מתקנים משולבים למים חמים וסילוק פסולת, Wi-Fi ומגוון תשתיות חכמות. במלון 100 חדרים וניתן לפרוק אותו מהמשאית ולבנות אותו לרשותכם בתוך 24 שעות. העיצוב החדש של הפרויקט נמצא בייצור ויהיה מוכן בשנת 2016, הוא גרסה משופרת של המלון המקורי Snoozebox הנייד, שהיה מבוסס על מכולות ושימש באירועים כגון אולימפיאדת לונדון 2012 והגרנד פרי הבריטי. איאן או’דוהרטי מנהל השיווק ותקשורת Snoozebox, אומר שהרעיון לפתח אירוח נייד נבע מהמחסור בדיור מלונאי באירועי ספורט מוטוריים. “צרכן היעד שלנו הוא במנעד רחב למדי. הם יכולים להיות בעלי אסטון מרטין שרוצים להיות קרובים למסלולי המרוץ בגרנד פרי ועד לחובב מוסיקה שחסך כסף בכדי להשתתף בפסטיבל מוסיקה גדול. אנו מתמקדים במתן לינה קרובה לאזור היעד של האורחים שלנו”. 

 

 

פתחו את דלת חדרכם במלון, באמצעות הנייד שלכם
בעשור האחרון, מערכות הזמנה מקוונות, מפשטות את ההתארגנות סביב האירוח בבתי מלון. טכנולוגיית תקשורת חדשה בשם Bluetooth Low Energy, שפיתחה חברת STARON® Hotel, מאפשרת לאורחים – לא רק לעשות צ’ק אין, אלא גם לפתוח את דלתות חדרם במלון, באמצעות מכשיר הנייד שלהם.
כאשר הזמנת החדר נעשית באמצעות האינטרנט, המלון שולח סוג של מפתח לטלפון החכם של האורחים, המספק גישה הן למלון עצמו והן לחדר המוזמן. כל שהאורח צריך לעשות בכדי לפתוח את הדלת, הוא למקם את הטלפון החכם בתחום החישה של מערכת הנעילה. בתי מלון שמאחרים ללא מעבר בקבלה ואין להם מגבלות על שעות פתיחה, מציעים כבר אפשרות נוחה זו עבור לקוחותיהם וגם נהנים מחיסכון בעלויות להם כמלונאים.
אדריכלי הפנים צריכים להתרגל לאפשרויות החדשות שיוצרת הטכנולוגיה החדשה, למשל, דלתות חדרי המלון כבר לא מצויידות בידיות או מערכות נעילה גלויות. Samsung חברת האם, פיתחה כבר מערכת דלתות חדשה, הכוללת עיצוב ללא מסגרת, ידיות או רכיבי נעילה גלויים בצד המסדרון. הם מפתחים כעת אפקטים של תאורה, שינחו את האורחים בדרך לדלת שלהם, ברגע שהם מגיעים לקומה הרלוונטית במלון.
בנוסף, בפנל מואר במסדרון בחוץ, אורחים יכולים להציג הודעות כגון “נא לא להפריע” בלי אי הנוחות בצורך לתלות שלטים מחוץ לדלת.

 

 

150820103132-radical-innovation-design-entrants-2-exlarge-169

 

 

 


בית מלון ורסטילי שמשנה צורה

Zoku הוא לופט שפותח בהולנד והוא כה ורסטילי עד שהוא מקבל ממד תיאטרלי. הלופט משווק את עצמו כ”חדר מלון שהוא תחילתו של החדר האינסופי”. מה שזה אומר בפועל, הוא מערך של תפקודים משתנים ודינמיים של מדרגות, מגירות ודלתות הזזה, המסייעות להמיר את החדר לתוך מגוון של חללים רב-תכליתיים, בהתאם לצרכים של האורחים. Zoku הראשון נפתח באמסטרדם. האנס מאייר, המנכ”ל ומייסד Zoku אומר שהלופט שלו חוסך צורך בחדר כפול בגדלו. 

150820103404-radical-innovation-design-entrants-6-exlarge-169

 

בית המלון הזה שבתמונה, מכיל את כל מה שאתם רוצים למצוא בבית מלון – יחד עם האפשרות לשוט הלאה בין האיים והחופים השונים ולעגון היכן שרוצים. כך באמת אפשר להחליף אווירה.

 

 

150820103514-radical-innovation-design-entrants-8-exlarge-169

 

הצעה מעניינת של סטודיו לאדריכלות ניו-יורקי, באה לנצל את גגות גורדי השחקים והבניינים, שלאחרונה החלו לעטות עליהם צמחיה ירוקה – ולהשכיר אותם לאורחים מזדמנים ללינה ארעית במחירים נוחים.

 

150820103244-radical-innovation-design-entrants-4-exlarge-169

 

עבודה זו של סטודנט לאדריכלות באוניברסיטה אמריקאית, לוקחת את הרעיון הזה של השימוש בגגות מבנים צעד נוסף קדימה ומציעה שפע של מתקני איחסון מעוצבים, המאפשרים להשקיף על העיר בזמן שנחים בהם.

 

150820103207-radical-innovation-design-entrants-3-exlarge-169מתכנניו של בית מלון ירוק זה, טוענים כי מחקרים מוכיחים שזיהום אוויר בפנים בתי המלון, מסוכן לא פחות מאשר זיהום האוויר מחוץ לבתי המלון. הם מציעים לאורחים אוויר נקי, המסונן על ידי צמחיה בגרינהאוס השזור בתוך בית המלון.

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
הקיר העיוור הפך לקונספט העיצובי של הבית
עיצוב פנים
הקיר העיוור הפך לקונספט העיצובי של הבית
בני הזוג רכשו את הקרקע. כאמור, השטח מאוד צר והם פיקפקו ביכולת אפשרות של
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
עיצוב פנים
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
הכיתות מוארות באור השמש החולף, מטיל צללים למרחבי הלמידה. כל קומה מארחת שלוש כיתות,
חנות התכשיטים Fortune Farm Store מטרקוטה, באחמדאבאד / של museLAB 
עיצוב פנים
חנות התכשיטים Fortune Farm Store מטרקוטה, באחמדאבאד / של museLAB 
                           

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*