אבן קיסר רוכשת את השליטה בחברת "ליולי קרמיקה", ב-34 מיליון דולר ונכנסת נכנסת לשוק הפורצלן העולמי.

אבן קיסר Caesarstone מבקשת ליצור הרחבה אסטרטגית של תיק החומרים שלה ולהשיג דומיננטיות בשוק משטחי העבודה בעולם. הפורצלן נהנה מצמיחה גדלה והולכת בשוק זה והוא יעניק לאבן קיסר יתרון תחרותי ניכר ויקדם את מטרתה להפוך למותג משטחי העבודה המוביל בעולם.
אבן קיסר צפויה לסכם את השנה עם הכנסות של מעל 460 מיליון דולר, אך עם רווח נמוך של 4 מיליון דולר, היא נסחרת בוול סטריט בשווי 380 מיליון דולר.
יצרנית משטחי הפורצלן החדשניים ליולי, פועלת ממפעל מהמתקדמים בסוגו הממוקם בהודו והכנסתה השנתית היא כ-18 מיליון דולר.