משרד הפרסום Ogilvy & Mather בבנגקוק, השיק מסע פרסום בחנות הפופ-אפ המזעזעת הזאת, באחד הקניונים ההיפסטרים של בנגקוק, להמחיש לצרכנים את הסבל מאחורי כל תיק אקזוטי, חגורה, מעיל, כפפות או נעליים העשויים מעור.

 

petas-behind-the-leather-campaign-2

 

מסע הפרסום הוזמן על ידי ארגון הנלחם למען אי ניצול בעלי חיים באסיה. "בכל שנה, מאות אלפי בעלי חיים מובלים בגסות, מוכים למוות או שעורם נפשט מהם בעודם בחיים, הכל למען נעלי יוקרה, חגורות, תיקים. תנינים בתאילנד נדחסים לתוך טנקים וברכות רקובות ונשחטים בשיטות אכזריות שונות; הם נורים קודם בכדי לנפץ את עצמותיהם ולגרום להם לשיתוק. העור נפשט מעליהם כשחלקם עוד בחיים. תיק ממוצע דורש שחיטה – לא של אחד, אלא של ארבעה תנינים. נחשים סובלים לא פחות. מדי שנה, לפחות 440,000 פיתונים נתפסים בג'ונגלים של דרום-מזרח אסיה, שם הם נתלים, נערפים ולאחר מכן עורם נפשט. חלקם לסתותיהם נפרצות, צינור מוכנס לתוך חלל הגוף שלהם ולאחר מכן הפנים שלהם נשאב, כך העור שלהם הופך להיות יותר קל להסרה", מסבירים מארגני הקמפיין "חנות הפופ-אפ המזוויעה מזכירה לקונים שהדרך היחידה לשמור דם וקרביים מחוץ לארונות שלנו, היא לבחור מחומרים טבעיים לנעליים ולאביזרים".

 

 

המנהלת האמנותית של הקמפיין הסבירה שהרעיון היה להפוך צרכנים מודעים כי "כל מוצר מעור גורם לחיה רגישה חיים אומללים, לסבל ומוות מחריד. הקונים מופתעים מהאכזריות שמאחורי תעשיית העורות האקזוטיים, נוכל להעיר אותם ולעורר שינוי שיחסוך חיי בעלי החיים".

 

petas-behind-the-leather-campaign-3

 

Snakes-body-being-cut-open-with-scissors-before-being-skinned-800x600

 

Many-snakes-are-killed-by-decapitation-2-800x600

 

Still-writhing-and-twitching-the-bodies-of-decapitated-snakes-are-simply-tossed-aside_-Many-stay-alive-for-hours-until-they-die-1-800x600

 

The-Leather-254-800x533

 

petas-behind-the-leather-campaign-4