"רוב מותגי הריהוט והתאורה ייעלמו בתוך חמש שנים. האינטרנט מחולל מהפכה בדרך בה המוצרים הללו מופצים", מנבא האדריכל והמעצב האיטלקי סטפאנו ג'יובנוני

 

 

"מותגים הנמכרים באמצעות האינטרנט יתפסו את מקומם, ימכרו ישירות לצרכנים ויקעקעו את המחירים של הקמעונאים. מוצרים יגיעו ישר מייצור למשתמש הסופי. התוצאה תהיה ירידה דרמטית במחירי מותגים. באינטרנט יש לך את היכולת למכור ב- 50 אחוזי הנחה בשווקים של מוצרים כגון ריהוט, תאורה וריהוט חדר אמבטיה, יצרנים הפועלים במגזרים אלה עד כה לא הצליחו לבסס נוכחות מקוונת משמעותית או אסטרטגיות. כדי לשרוד, הם יצטרכו להחזיר לידיהם את הפצת המוצרים מידי הצדדים השלישיים ולמכור אותם באופן בלעדי באמצעות חנויות משלהם, או למכור את מוצרים מוזלים באינטרנט. מעצבים צריכים להפוך ליזמים, לדוגמא מעצבים שיצרו מותג שלהם – טום דיקסון, או מרסל וונדרס עם Moooi. אלפי מעצבים צעירים יוכלו למכור את המוצרים שלהם באופן ישיר. האינטרנט יהיה השוק של העתיד".

 

 

 

ג'יובנוני הוביל בשנות ה-90 את המהפכה של מותג כלי המטבח האיטלקי Alessi, לו עיצב לראשונה מוצרים פלסטיק שנמכרו במיליונים ועזרו למותג להתרחב ולהתרחק מהסתמכותו על מוצרי נירוסטה מתכתיים, איתם היה מזוהה.

 

640
imagesMYBU5VRP