אם חד הורית, Cara Brookins, בנתה יחד עם ארבעת ילדיה בית לעצמם, בעזרת הדרכה שקיבלו מצפייה ב-YouTube - ולא סתם בית, אלא בית ענק עם חמישה חדרי שינה, חנייה לשלוש מכוניות ו-treehouse בן שתי קומות בחצר.

 

הרעיון עלה במוחה של קארה ב-2008, לאחר שמשפחתה התפרקה כתוצאה מאלימות במשפחה ובעל שלקה בנפשו והיא נאלצה לעזוב את הבית עם ארבעת ילדיה. לאחר שהם נדחו מספר פעמים על ידי משכירי מגורים, האם המסורה ומסתבר שגם עקשנית, החליטה שהיא רוצה לה ולילדיה בית גדול משלהם, קבוע ולא תלוי בחסדים. הילדים היו אז בני 17, 15, 11 ושנתיים. “הרגשתי בושה ודאגתי שכל זה יפגע בהערכה העצמית ויגרום להם לחוסר ביטחון עצמי” היא סיפרה.
אחרי חיפושים הם מצאו במדינת ארקנסו, בית שנהרס מסופת טורנדו. לא היה להם כסף לשלם לקבלן כדי שיבנה וישקם את הבית והאפשרות היחידה לבנות את בית החלומות שלהם, הייתה לבנות אותו בעצמם.
האם גייסה את ארבעת ילדיה, Hope, Drew, Jada & Roman, הם הפשילו שרוולים ולמרות שלא היה להם שום מיומנות וניסיון, הם השלימו את הפרויקט, תוך תשעה חודשים. הדרכה במלאכה הם קיבלו דרך צפייה בסרטוני הדרכה שהם מצאו ביוטיוב ואת התשלום עבור חומרי הבנייה הם מימנו באמצעות הלוואה של $150,000 מהבנק. את הבית הם כינו “The Inkwell Manor”, משהו כמו “אחוזת הדיו”.
הסיפור עם זאת לא מסתיים פה. קארה כתבה ספר המתאר את הסיפור מעורר ההשראה של בניית הבית והספר קיבל תגובות כה חמות, שהיא מתפרנסת כיום מכתיבה כסופרת רומנים בדיוניים, אבל עם עלילות המטיפות לחברה טובה יותר.

לאתר של האם

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אדריכלות
+כתבות מומלצות
חזית קרועה, בבניין יוקרה בדנבר
אדריכלות
חזית קרועה, בבניין יוקרה בדנבר
המאפיין הבולט ביותר של הבניין, הוא הלב בן ארבע הקומות שלו, מפוסל כדי להדהד
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
אדריכלות
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
הכיתות מוארות באור השמש החולף, מטיל צללים למרחבי הלמידה. כל קומה מארחת שלוש כיתות,
בית המגורים האייקוני Mulder House, בלימה, פרו
אדריכלות
בית המגורים האייקוני Mulder House, בלימה, פרו
                   

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*