רק דבר אחד בחיים חשוב וזה להיות מגניב/ה. כסף, כוח, יוקרה, מראה, בגדים ואושר, הם כולם רק חלון הראווה, בו אנו משתמשים כדי לעזור לנו להיות ולהראות COOL.  
אף אחד מאיתנו לא באמת צריך תיק, שעון או ג’ינס ממותגים, אף אחד מאיתנו לא צריך מכונית מדליקה. אנחנו רוצים אותם בגלל שהם קוליים. עם זאת, הם לא יכולים לגרום לנו להיות מגניבים. כמו שהפתגם אומר: “אל תתן/י לבגדים שלך ללבוש אותך.” להיות באמת מגניב/ה, משמע לא להיות רק בעלי הופעה מגניבה בצד החיצוני, אלא גם בסגנון נכון, בשלווה אמתית, בביטחון עצמי. הסגנון שלך צריך לבוא מבפנים וזה אומר ללמוד לא לזייף: מבפנים החוצה. הנה 17 צעדים כדי להגיע לשם. 

 

ביטחון

 

 

ביטחון הוא תמיד המפתח, אבל זה לא אומר להיות שחצנים. לדעת לקבל את עצמך, חסרונותיך והפגמים שלך, להרגיש נוח בתוך העור שלך. במילה אחת: להיות מגניבים. אם אתם לובשים טרנינג או חולצת יוקרה, ללבוש את זה עם גב ישר וחיוך רחב.

 

לדעת לצחוק על עצמך

 

Orangutans Laughing

 

אתם מגוחכים, גם אם אתם לא יודעים את זה. להציג בושה ומבוכה, גורמים לאנשים להרגיש ככה עליכם ואילו צחקוק על שגיאותיך, אסונות, טעויות וכשלים, מקשה לגרום לאחרים לצחקק עליהם נגדך. הרימו את הידיים בחגיגה לבבית “פישלתי את זה שוב!” וכל העולם צוחק איתך.

 

צריך שיהיה לך אכפת מעצמך

 

care-about-you-how-to-be-cool-960x640

 

אם תיקח את עצמך יותר מדי ברצינות, נכשלת, אבל כך גם אם לא יהיה אכפת לך מעצמך. קצת גאווה במראה שלך, בהתנהגות שלך, בטיפוח שלך. אתם תקועים עם הגוף והמוח האלה, אז גלו בעלות עליהם.

 

שדרו עמידה זקופה

 

evolution-seo-marketer-ss-1920

 

עמדו כמו בני אדם. אל תצטמקו ותתכווצו, לנסות להפוך את עצמכם לקטנים. אתם כאן, לעזאזל. הציגו בשפת הגוף שלכם כמה טוב אתם מרגישים כלפי עצמכם וכמה אתם מכבדים את הזולת בהיישר מבטכם עליו.

 

לכו בדרך שלכם

 

go-your-own-way-how-to-be-cool-960x436

 

זה קל להגיד שאתם צריכים לצעוד בקצב שלכם, אבל לעשות את זה קשה. לרובנו יש בעיות עם מי ומה אנחנו. שאלו את עצמכם לעתים קרובות ככל האפשר: “מהו הדבר הטוב ביותר לעשות במצב הזה”? הנאצים הלכו אחרי ההמון, אתם אל תעשו זאת רק כי מישהו אמר לכם. טעות היא לעתים רחוקות קטלנית, כל עוד אתם נזהרים.

 

להיות מורדים

 

be-a-rebel-how-to-be-cool-960x642

 

לדבר נגד העוולות שאתם רואים. שאננות היא הרוצח מס 1 של אנשים טובים, כי זה מבאס אותם ליפול לאדישות. אנשים מגניבים אינם מתנתקים, הם עסוקים ומעורבים בעולם סביבם. אי-ציות אזרחי הוא לא רק מילים יפות, הם הלב והנשמה של המגניבים.

 

שינוי

 

change-how-to-be-cool-960x640

 

הישרדותם של החזקים לא אומרת שהם הטובים ביותר. זה אומר להיות סתגלנים יותר למציאות. כאשר אתם טועים, כשאתם עושים טעויות מאחר שאתם בני אדם, זה יכול להיות חוויה טובה ומלמדת ומסייעת לעשות שינוי. אתם עשויים להיות מופתעים עד כמה מהר תלמדו לחיות ללא פחד מדברים הזרים לכם וכיצד  אנשים מוצאים שההסתגלות המהירה שלך מגניבה.

 

קחו בחשבון את הכי הטוב

 

assume-the-best-how-to-be-cool-960x422

 

העולם הולך לעשות מה שהעולם הולך לעשות ויש מעט מאד שאתם יכולים לעשות כדי לשנות את זה. אז, הניחו את התרחיש הטוב ביותר, אבל היו זהירים. זה לא אומר להיות נאיביים, אבל שמרו על השקפה האומרת “למה לא?” במקום “למה לטרוח?”.

 

הפסיקו להיות מגניבים

 

stop-being-cool-960x720

 

כנות תמיד מדהימה. אם אתם אובססיביים על המראה שלכם, אתם מושפעים. אנשים מגניבים יודעים מתי להצטרף לחגיגה, מתי להתלכלך ומתי לשכב ולהתנתק. פחד הוא לא מגניב ואם אתם מפחדים איך שאתם תשפטו על ידי אחרים, אתם כבר שפטתם את עצמכם.

 

העזו להיות אכפתיים

 

dare-to-care-how-to-be-cool-960x515

 

אנחנו חולקים את הפלנטה הזאת אחד עם השני וזה אומר להראות חמלה ואמפתיה לאנשים סביבך. חשבו על האנשים המדהימים באמת בחיים שלכם. הם אלה אשר תמיד שם, תמיד מוכנים ותמיד מוכנים לעזור לכם להסתתר מהמשטרה.

 

אמצו גישה של הכרת תודה

 

adopt-an-attitude-of-gratitude-how-to-be-cool-960x480

 

אתם לא יכולים להיות אף פעם בשיא, בזמן שאתם מתרוצצים תמיד להשיג דברים טובים יותר. להיות מרוצה ממה שיש לך, אומר שאתם אז תמיד בשיא. זה גם אומר שאתם רגועים יותר, כי אתם לא צריכים את השטויות האלה. יש לכם כל מה שאתם יכולים לרצות.

 

תמיד להשתפר

 

always-improve-how-to-be-cool-960x530

 

אתם האדם הכי טוב שאתם יכולים, כשאתם תמיד הגרסה הטובה ביותר של עצמכם, בכל יום. אתם לא צריכים להביט אחורה  על “ימי הזוהר”, אלא ליהנות כמה טובים הפכתם להיות. לאחר מכן, לחשוב על כמה נפלאים אתם תהיו מחר, אם רק תמשיכו לטפס בסולם, שלב אחרי שלב באטיות.

 

להיות סבלניים

 

Sand Passing Through The Bulbs Of An Hourglass

 

רובנו רוצים את הכל ואנחנו רוצים את זה עכשיו. האם מישהו הצורח בחוסר סבלנות ותסכול נראה מגניב? לא. במקום זאת, האדם שממתין חביב וברוגע, הוא אחד שנמצא לגמרי בשליטה.

 

רוח על פני חומריות

 

dalai-lama

 

שימו לב איך הרשימה הזו לא מדברת על איך להשיג יותר מזומנים, להראות טוב, או לנהוג במכונית מדליקה. הדברים הם רק הרחבה של עצמך, מה שאומר שאתם צריכים להתחיל מבפנים. סדרו את המוח שלכם נכון והחיים ילכו בעקבותיו.

 

נסו הכל

 

try-it-all-how-to-be-cool-960x479

 

אתם אף פעם לא יודעים מה אתם מפסידים עד שאתם יודעים שזה לא חסר לכם. נסו משהו שאתם אף פעם לא חשבתם שתרצו. מזון מוזר, בתים יוצאי דופן, אנשים מרתקים ועולם שלם של חוויות מחכה לכם. צאו לשם למצוא מה מתאים.

 

שמרו זאת לעצמכם

 

dylanandy

 

אתם לא צריכים תמיד לצעוק מהגגות כמה גדולים אתם. קצת מסתורין גורם לכם להיות מרתקים ומושכים.

 

הושיטו יד

 

give-it-away-how-to-be-cool-960x717

 

מסתורין זה נהדר, אבל אל תהיו מנותקים. כשמישהו מבקש עזרה או ייעוץ – עזרו להם.

 

לכל הכתבות בקטגוריית מדריך
+כתבות מומלצות
ההר Fanjing Mountain בסין
מדריך
ההר Fanjing Mountain בסין
השמורה היא אתר בודהיסטי קדוש, בעל יופי טבעי, עם תצורות סלע יוצאות דופן ומגוון
אתר הנופש והספא AYANA, באלי
מדריך
אתר הנופש והספא AYANA, באלי
המקום מפורסם גם בזכות השקיעות המרהיבות שלו, שנראות טוב יותר מהבר Rock Bar האייקוני
בקתת הנופש Aura House בבאלי
מדריך
בקתת הנופש Aura House בבאלי
הוייב הוא של יוקרה בת קיימא, בתוך מבנה טרופי מדהים מבחינה אדריכלית, מעוצב כולו

תגובה אחת

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*