הצלם הגרמני Michael Wolf, מראה לנו איך נראות דירות המגורים הצפופות בהונג קונג ו​​את תנאי החיים מעוררי החמלה, של אחת הערים הצפופות ביותר בכדור הארץ.

למעלה ממאה אלף איש בהונג קונג, אינם יכולים להרשות לעצמם בתים נאותים. ביניהם קשישים וקבוצות אחרות הפגיעות מבחינה חברתית, שאין להן ברירה אלא להתגורר בחדרים הקטנטנים האלה, שגודלם מטר רבוע.
הונג קונג נחשבת לאחת הערים העשירות בעולם, עם זאת, מתחת לשגשוג הזה מסתתר גם עוני קיצוני. בעוד שהעיר נראית משגשגת, תושבים רבים עדיין חיים בתנאים מדכאים. תושבים מנהלים את חייהם במרחבים הסגורים האלה, ישנים בפינה אחת, אוכלים באחרת, מאחסנים את חפציהם בשלישית ואולי צופים בטלוויזיה שנמצאת בפינה נוספת. מאות אלפי אנשים עדיין גרים בבתים שנראים ומרגישים ככלובים ובו בזמן, משפחות מובטלות חדשות מגיעות לשם מסין ונמצאות במאבק להישרדות. יש מעט מאד דיור ציבורי להשכרה בהונג קונג וצריך לחכות לו שנים.
הונג קונג היא מטרופולין המכונה “פנינת האוריינט”, זהו הצד האומלל של המטרופולין, עם החיים הפרטיים של המעמד הנמוך והאוכלוסייה המוחלשת. צלם דוקומנטרי חברתי, חושף פה את האמת, משתמש בתמונות פשוטות וקונספטואליות כדי להעביר ולספר את האמת על העולם האמיתי של חיי אדם, על הצד השני של הונג קונג, המעיד עד כמה בני אדם חסרי משמעות שם.

לכל הכתבות בקטגוריית תרבות
+כתבות מומלצות
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
תרבות
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
  ליפנים יש מילה המגדירה את התפיסה הזו: איקיגאי ikigai (ee-key-guy), שמתורגמת ל”סיבה להוויה
למה אנחנו מוקסמים מקטסטרופות?
תרבות
למה אנחנו מוקסמים מקטסטרופות?
  ברגע שפורצת מלחמה, אי שם בעולם, נניח באוקראינה, המלחמה יוצרת אצלנו ציפייה שיהיה
ב”יום שני הרטוב” בפולין, הבנים מרטיבים את הבנות והן נוקמות למחרת
תרבות
ב”יום שני הרטוב” בפולין, הבנים מרטיבים את הבנות והן נוקמות למחרת
בכפרים בפולין, היו גוררים את הנערות ומשליכים אותן לנהר, אך הן יכלו “לפדות” עצמן,

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*