בפרויקט "דלת לנתינה", אדריכלים, מפקחי בניה, מעצבי פנים וקבלנים, נפגשים, עובדים ויוצרים עם בני נוער מתוכנית גמאני של "עמותת גדולים מהחיים", בסדנאות חוויה שונות ומגוונות של עשיה משותפת ושיח מעצים. יוזמה של חברת סטאטו סקריניו דלתות מעוצבות ובחסות מגזין d+a דומוס.

 

החודש חברת סטאטו רתמה 10 מפקחי בניה, אשר לקחו חלק במרוץ קארטינג, יחד עם בני נוער מתוכנית “גמאני” של עמותת “גדולים מהחיים”. מטרת כל מפקח הייתה להוביל את הקבוצה לניצחון תוך התמקדות בבניית אסטרטגיה וניהול המרוץ בדרך להובלת הקבוצה לניצחון.

 

 

בין המפקחים שלקחו חלק במרוץ והגיעו לטוס על המסלול: דויד קדם – מקדם ניהול פרויקטים, ניב מאיר מפקח בניה וניהול פרויקטים, דויד אברהם קבלן בניה, דני הוכמן רמון מפקח בניה וניהול פרויקטים, יאיר דויד פיקוח בניה והצוות שלו גיל רז ואלעד מרדכי מנהלי פרויקטים, יגאל אברג’יל מפקח בניה וניהול פרויקטים, עידן צ’נסי מפקח בניה וניהול פרויקטים, אמיר בכר – שליו בכר בניה.
למפגשים ערך נתינה והעצמה, למען בני נוער שמנהלים שגרת חיים מורכבת סביב התמודדות עם מחלת הסרטן. למפגשים מגיעים בין היתר בני נוער סקרנים ובעלי זיקה לעולמות האמנות והעיצוב, הפוגשים בבעלי מקצוע מענף העיצוב והבניה, לעשיה משותפת, שיח מעצים ומתן כלים פרקטיים לפי נטייתם ועניינם, בתחום האדריכלות, העיצוב והבניה.

 

 

כל מפגש הינו סביב חוויות העשרה שונה ומגוונת: סדנאות יצירה בעץ, סדנאות בישול, בניה בלגו ועוד פעילויות מגוונות ומדליקות, אשר במהלכן נרקם קשר אישי עם אותם בני נוער מעמותת גדולים מהחיים. המפגש תורם ומעצים את כל המשתתפים. הילדים מתחזקים מעצם החוויה והמפגש המהנה עם יוצרים ואילו אלה עוצרים את שגרת יומם ומוענקים בסיפוק מעצם הנתינה.

צפו באירוע הקודם

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
הקיר העיוור הפך לקונספט העיצובי של הבית
עיצוב פנים
הקיר העיוור הפך לקונספט העיצובי של הבית
בני הזוג רכשו את הקרקע. כאמור, השטח מאוד צר והם פיקפקו ביכולת אפשרות של
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
עיצוב פנים
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
הכיתות מוארות באור השמש החולף, מטיל צללים למרחבי הלמידה. כל קומה מארחת שלוש כיתות,
חנות התכשיטים Fortune Farm Store מטרקוטה, באחמדאבאד / של museLAB 
עיצוב פנים
חנות התכשיטים Fortune Farm Store מטרקוטה, באחמדאבאד / של museLAB 
                           

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*