אם אתם רוצים להציע לתינוק שלכם את הדברים הטובים ביותר שכסף יכול לקנות, כמו העריסות המפוארות ביותר בעולם ובקבוקים ומוצצים מעוצבים, עליכם לבדוק את חברת העיצוב הספרדית Suommo.

 

יש הרבה חברות שמוכרות מוצרי פרימיום לתינוקות, אבל הסטודיו הזה נמצא ברמה אחרת לגמרי. הם בעצם לואי ויטון של התינוקות וכמובן יקרים מאוד: החל מעריסות בסיסיות במחיר של עשרות אלפי יורו ועד בקבוק תינוקות הדקדנטי ביותר בעולם.
החברה הוקמה בשנת 2010 על ידי Ximo Talamantes, מעצב ספרדי עם ניסיון של 20 שנה בעיצוב פנים יוקרתי למגורים ולמסחר, שהתחלף במהרה למותג התינוקות היוקרתי המוביל בעולם. הוא השיק אז כמה מוצרי תינוקות יקרים להחריד, כמו מהדורה מוגבלת של עריסות תינוק Bassinet Solid Gold, במחיר של 12,000,000 € (12,900,000 $) ובקבוק לתינוק בהשראת בובה רוסית, עם תג מחיר של 272,000 $.
יש להם שלל מוצרים דקדנטים נוספים להציע להורים טריים ועתירי ממון. החל מעיצוב חדרי תינוקות לפי הזמנה וכלה בפריטים בודדים כמו מיטת תינוק במחיר של 60,000 € (65,000 $).
החפץ היוקרתי ביותר שתוכלו לקנות בחנות סומו בימינו, הוא קו מוצצים, הנחשבים למוצצים היקרים בעולם, במחיר של 100 אלף יורו (108 אלף דולר) כל אחד. ישנן שלוש גרסאות: יהלום וזהב טהור, יהלום וזהב לבן וזהב ורוד.
אז מה מייקר את מוצרי Suommo כל כך? ובכן, מדובר במותג יוקרה לתינוקות, כך שלשם המותג עצמו יש מחיר, אך בנוסף הפריטים שלו עשויים מזהב מלא, לפחות מצופים בזהב 18K ועל החומרים האיכותיים ביותר והכל מיוצר באומנות ללא דופי.
אם הוצאה של עשרות ואפילו מאות אלפי דולרים על ריהוט ואביזרי יוקרה לתינוקות, נשמעת לכם יקרה מדי לתקציב שלכם, תשמחו לדעת שסומומו מציעה גם כמה אפשרויות מתחשבות יותר בתקציבן, כמו מיטת תינוק במחיר 10,000 אירו (10,750 דולר) והמשלוח אפילו בחינם. עדיין לא זול, אבל הם לפחות  נושאים את השם Suommo ולא איקאה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית מקומות
+כתבות מומלצות
ארמון האמנות הסודי שהקים אאוטסיידר ב-Birkenhead, אנגליה
מקומות
ארמון האמנות הסודי שהקים אאוטסיידר ב-Birkenhead, אנגליה
  במשך 30 שנה עמל חובב האמנות היצירתי, כדי להמיר את ביתו השכור לווילה
Le château Laurens
מקומות
Le château Laurens
לורנס מימן את שיפוץ הווילה מהון משירש מבן דוד עשיר, שהיה ברון. למרות שלא היה
כימאי ויזם אוגנדי, יוצר מי שתייה צלולים ונקיים, באמצעות פסולת
מקומות
כימאי ויזם אוגנדי, יוצר מי שתייה צלולים ונקיים, באמצעות פסולת
המים נשאבים למטהר על ידי משאבה סולארית, עוברים דרך מסנן חול ופחמן ולבסוף דרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*