אושיית האופנה Lyn Slater בת ה-65, הידועה גם בשם Accidental Icon, היא סנסציית מדיה חברתית, מחברת בלוג האופנה הפופולרי 'Accidental Icon'. מכנה עצמה "משפיענית אופנה" ויש לה יותר מ-800,000 עוקבים באינסטגרם. הסלבריטאית הקטנטונת בעלת השיער האפור, מבט חד כפלדה בפניה חשופות הקמטים, דיגמנה כבר באינספור מגזיני אופנה בינלאומיים.

 

לפני שהפכה לאייקון, סלייטר, בעלת תואר פרופסור-חבר, התגוררה בניו-יורק, עבדה כמרצה בפקולטות לעבודה סוציאלית ומשפטים באוניברסיטת פורדהאם והתכוונה לפרוש מההוראה, כדי לכתוב ספר. היא ידעה אמנם להתלבש בצורה מסוגננת, אבל ממש לא התכוונה להפוך לאייקון אופנה;
היא יכולה להצביע בדיוק על הרגע בו חייה השתנו לנצח. לפני כמה שנים, לין חיכתה לחברה לא רחוק מ- Lincoln Center, בדיוק בזמן בו התקיימו שם התצוגות של שבוע האופנה. כמה צלמים שעמדו בקרבת מקום חשבו שהאישה הלבושה בסגנון הייחודי, היא אישיות מפורסמת בתעשיית האופנה.
“הצלמים הקיפו אותי והתחילו לצלם”, נזכרת לין. “שני עיתונאים יפנים החלו לשאול אותי שאלות. תיירים החלו להתאסף ולצלם סרטונים ותמונות בטלפונים שלהם, כי היו בטוחים שהם פוגשים בדמות מרכזית בתעשיית האופנה. הייתי מבולבלת, אבל באותו רגע הגיעה החברה שלי והתחלנו להיות משועשעות מהמצב. היא אמרה לי, ‘וואו, הפכת פתאום לאייקון של סטייל”.

 

 

לא עבר זמן והחשיפה התקשורתית של היאשה והסיפור שלה, צדה את עיני סוכנות הדוגמנות הנודעת Elite Models London והיא החתימה אותה על חוזה דוגמנות. “אני רואה את עצמי יותר כאישיות מאשר דוגמנית”, אומרת סלייטר “אני אדם רב פנים: אני כותבת, עושה ארט דירקישן, סטיילינג, אשת חברה, מלמדת פיתוח סגנון אישי”.
הבלוג שלה הוא בעל אמירה אישית, מתחשבת ואינטליגנטית, שנוגעת בנושאים שחשובים לה: תרבות, אמנות, אופנה וחיבור אנושי. הנושא שהכי מעניין אותה הוא היחס בין לבוש לזהות. “בגדים יכולים לשנות באופן עמוק את מי שאתם ולבטא בצורה עמוקה את מי שאתם, טוב יותר ממילים”, אומרת סלייטר.
רוב מעריציה הן נשים צעירות שרואות בה סמל של “אנטי-אייג’ינג”. “הם פשוט לא רוצים להזדקן כמו בעבר, תקופה שבה אנשים בגיל 60 או 70 נחשבו כמי שפרשו מהחיים”. היא מטיפה לקבלה עצמית “התמקדו בכל מה שאתם אוהבים בגוף שלכם – הפכו אותם לכוח שלכם – ושכחו מכל השאר. חשוב להראות מי אנחנו מבפנים ולא להרגיש צורך לדבוק בסטריאוטיפים”, קובעת סלייטר בבלוג שלה. “לפני שמישהו יוכל לפתח סגנון אישי, הוא צריך לעבוד על קבלה של מי שהוא.”
היא מתמודדת חזיתית עם ההזדקנות “הזדקנות היא בלתי נמנעת. אין שום דבר שאפשר לעשות כדי לשלוט בזה, אני התחלתי להשתמש בבגדים שלי יותר כאקט יצירתי, כדרך לבטא את עצמי בצורה יצירתית בעולם ואני הכי חשופה, גלויה ובולטת ממה שהייתי אי פעם בכל חיי. הגיע הזמן להסתכלות חדשה על מה זה אומר להיות אישה מבוגרת”.

לבלוג

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית תרבות
+כתבות מומלצות
האישה המצוירת ביותר בעולם
תרבות
האישה המצוירת ביותר בעולם
  סולידור הייתה לסבית גלויה ולא פחדה לשיר בשנסונים שלה על מה שהיא מרגישה.
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
תרבות
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
  ליפנים יש מילה המגדירה את התפיסה הזו: איקיגאי ikigai (ee-key-guy), שמתורגמת ל”סיבה להוויה
למה אנחנו מוקסמים מקטסטרופות?
תרבות
למה אנחנו מוקסמים מקטסטרופות?
  ברגע שפורצת מלחמה, אי שם בעולם, נניח באוקראינה, המלחמה יוצרת אצלנו ציפייה שיהיה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*