מרכז קנזס סיטי לאמנויות הבמה, שתכנן אדריכל משה ספדיה, שוכן על אזור גבוה ונפתח לתצפית נרחבת על הנוף ואל קו הרקיע של העיר. האולמות הפנימיים נראים דרך מעטפת טבעות הזכוכית וככל שהאור הטבעי משתנה, כך גם שקיפות הבניין משקפת את סביבתו של המבנה ובו זמנית רומזת על פנימיותו. בלילה הבניין מציג את הפעילות הפנימית המתרחשת אצלו, בפני הקהילה שבחוץ.

באולם מופעי הבמה, במקום היחסים הפרונטאליים המסורתיים של הבמה והקהל, הקיפו האדריכלים את יוצרי המוזיקה בקהל, אשר יכול לחוות את המופע ללא מרפסת או תקרה מעליו. האולם חגיגי ושופע. שלוש מרפסות עוטפות את האולם במתחם דמוי פרסה. מעקות המרפסות מהווים פרשנות מחודשת למרפסות המוזהבות, הנוצצות מנרות דולקים של התאטראות מהמאה ה-18 וה-19. האורות משתקפים ויוצרים תאורה דמוית נברשות המשתנה ללא הרף.

PERFORMING ARTS CENTER
KANSAS CITY, UNITED STATES
Architects: Safdie Architects
Year: 2011

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אדריכלות
+כתבות מומלצות
הוילה המפוסלת בהשראת לבוש הנשים הסרדיניות
אדריכלות
הוילה המפוסלת בהשראת לבוש הנשים הסרדיניות
  המתחם שעיצבה Doriana Fuksas מחולק ל-4 גופים עצמאיים: בגוף המרכזי, אזור המגורים, המטבח
שלושה בתים עתיקים ב-Hà Giang, וייטנאם
אדריכלות
שלושה בתים עתיקים ב-Hà Giang, וייטנאם
האדריכלות המסורתית של אנשי H’mong במחוז Hà Giang קלה לזיהוי על ידי קירות העפר
בית פשוט עם פרחי בגוניה, במרסיי
אדריכלות
בית פשוט עם פרחי בגוניה, במרסיי
תוך ניצול מגבלות הגובה שמטיל התכנון העירוני, הפרויקט הוא מסע דרך המגרש; מהבית יורדים

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.