שתי צלמות אמניות, אשר חוקרות מבנים חברתיים במבט ממעוף הציפור:

האמנית הקוריאנית Jiyen Lee יצרה סדרה של קולאז'ים דיגיטליים מהפנטים, המציגים אנשים העולים ויורדים במדרגות, כפי שניתן לראות ממעוף הציפור. במסע האינסופי הזה, לא ברור אם הם בעצם עולים או יורדים במדרגות, שכן האמנית לקחה את החירות האמנותית למקם מחדש את הדימויים בקומפוזיציות בלתי נתפסות, בדומה לציור של M. C. Escher.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

התמונות של הצלמת ההולנדית Katrin Korfmann, הן תוצאה של תצפיות על מקומות ציבוריים ואירועים רציפים שונים שנוצרו בפרק זמן ומיקום נתון, בהסדר מרחבי אחד. מטרתן, רישום וחקירה של מבנים חברתיים והתנהגות במרחב הציבורי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
הסצנות הריאליסטיות אלגוריות, הומוריסטיות, ארוטיות ומציצניות של F. Scott Hess
אמנות
הסצנות הריאליסטיות אלגוריות, הומוריסטיות, ארוטיות ומציצניות של F. Scott Hess
               
גם בלי סמארטפון ביד, רואים את ההתמכרות הדיגיטלית שלנו
אמנות
גם בלי סמארטפון ביד, רואים את ההתמכרות הדיגיטלית שלנו
הרעיון לפרויקט הזה נולד בבית קפה בניו יורק, כאשר הצלם צפה במשפחה שלמה שקועה
צלם הנציח נוסעים במכוניותיהם בזמן שטיפת המכונית
אמנות
צלם הנציח נוסעים במכוניותיהם בזמן שטיפת המכונית
נהגים שבמהלך השטיפה, מתמסרים להפסקה בת שלוש עד חמש דקות של שקט כפוי והופכים

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.