חברת התעופה של האמירויות Emirates, העבירה את המסר שלטוס איתה פירושו להרגיש על גג העולם - באמצעות דיילת הניצבת על פסגת הבורג' ח'ליפה.

בפרסומת, באורך של 33 שניות, ניצבת Nicole Smith-Ludvik, מדריכת צניחה חופשית, לבושה במדי דיילת של חברת התעופה, על קודקודו של הבניין הגבוה בעולם – 858 מטר (בערך פי 5 ממגדלי עזריאלי ופי 2 מאמפייר סטייט בילדינג). כדי להגיע לפסגה, צריך לעלות במעלית לקומה ה-163 ואז לטפס במשך שעה לנקודה הגבוהה ביותר של הבניין. משהו שכדאי להימנע ממנו אם סובלים מפחד גבהים.
למען הסר ספק באשר לאמיתות הפעלול, Emirates פרסמה בסרטון יוטיוב את "מאחורי הקלעים" של הפרסומת, עם צוות הצילום וכל אמצעי הבטיחות שננקטו, כדי שהדיילת לא תנצל את המיומנות שלה בצניחה חופשית.
הצילומים החלו עם הזריחה, כדי לנצל את האור בצבע הזהב שלה והצוות, כולל הכוכבת הראשית של הפרסומת, החלו את הטיפוס לפסגה לפני הזריחה. הטיפוס נמשך שעה ו-15 דקות. הצוות שהה בפסגה במשך כ-5 שעות עם הדיילת, כשהיא לובשת רתמת בטיחות מתחת למדי האמירויות וגם מאובטחת בקשירה לפלטפורמה לפסגה. מזל"ט בודד צילם את הצילומים בצילום רציף. הצילום החל מפניה של הדיילת והמסרי שהיא מקריאה ואז התרחק כדי להפתיע את הצופים במיקומה של הדיילת.
הדיילת מצטרפת לקומץ של אנשים קטן, שזכו לעמוד בפסגת הבניין הגבוה בעולם – כולל טום קרוז ונסיך דובאי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
סין חנכה את הגשר הגבוה בעולם – עם בית קפה בפסגתו
השראה
סין חנכה את הגשר הגבוה בעולם – עם בית קפה בפסגתו
הגשר Huajiang Grand Canyon Bridge הממוקם במחוז ההררי גוויג'ואו, הפך חצייה של שעתיים למסע
גם בלי סמארטפון ביד, רואים את ההתמכרות הדיגיטלית שלנו
השראה
גם בלי סמארטפון ביד, רואים את ההתמכרות הדיגיטלית שלנו
הרעיון לפרויקט הזה נולד בבית קפה בניו יורק, כאשר הצלם צפה במשפחה שלמה שקועה
צלם הנציח נוסעים במכוניותיהם בזמן שטיפת המכונית
השראה
צלם הנציח נוסעים במכוניותיהם בזמן שטיפת המכונית
נהגים שבמהלך השטיפה, מתמסרים להפסקה בת שלוש עד חמש דקות של שקט כפוי והופכים

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.