צעיר שהתגורר בדרום לונדון, Oobah Butler, נהג להתפרנס מכתיבת ביקורות מזויפות ב-TripAdvisor. בעלי מסעדות היו משלמים לו 10 פאונד והוא היה כותב ביקורת חיובית על המסעדה שלהם, למרות שמעולם לא סעד בה. זה גרם לו לפקפק באמינות ביקורות המסעדות שנידבו אנשים ב-TripAdvisor. כך, יום אחד כשהרהר על האקלים הנוכחי של הפייק ניוז ונכונות אנשים להאמין בשטויות מוחלטות, שאל tת עצמו, אולי גם מסעדה שהיא עצמה בכלל פייק אפשרית, כזו שאינה קיימת במציאות?
"באותו הרגע הפכתי את זה למשימה שלי", הוא סיפר "בעזרת ביקורות מפוברקות, מיסטיקה וסיפורים מטופשים, אני אהפוך את המחסן בגינה שלי, למסעדה המובילה בלונדון לפי TripAdvisor".
הוא רכש ב-50 ש"ח טלפון סלולרי, כדי לרשום ב-TripAdvisor, את המספר של מסעדה פיקטיבית בשם “The Shed at Dulwich” (הסככה של דולוויץ, על שם הסככה בחצרו), עם כתובתו בשכונה המנומנמת בדרום לונדון ולשם הזהירות ציין "בתיאום מראש בלבד". כעת הוא מקים למסעדה הדימיונית אתר אינטרנט, המעוצב במסתוריות מסקרנת. התפריט משדר את הקונצפט הרב חושי והמיוחד של המסעדה: מצבי רוח – כל מנה מקבלת שם כמו "אהבה" או "תאווה".
כעת מגיע תורו של השף להתבטא: את המנות המצולמות בתפריט, הוא מכין בהשתתפות ספוג, קצף גילוח ואפילו מנת בשר שאינה אלא כף רגלו באמבטיה.
כעת המסעדה מוכנה לצאת לשוק. הוא מגייס חברים ומכרים, אנשים אמיתיים הכותבים ביקורות מפוברקות במחשבים שונים, על המסעדה המפתה ב-TripAdvisor. הביקורות כמובן מהללות, בשביל מה יש חברים? "חוויה קולינרית יוצאת דופן" מפרגן מבקר אחד, "שירות אישי ברמה עולמית" מפרגנת אחרת. האמת שהייתה גם ביקורת שלילית אחת, של "סועד מאוכזב", המוכיח כי המסעדות המתחרות נלחצו מהפופולאריות הגואה של השכנה החדשה.
כך, בתוך זמן קצר המסעדה מזנקת ומטפסת, עד לראש הרשימה – היא כעת המסעדה שבמקום הראשון בלונדון.
מכאן העניינים קצת יוצאים משליטה. הטלפון לא מפסיק לצלצל והזמנות מתחילות לזרום – כולם רוצים מקום במסעדה הכי חמה בעיר, אלא שכיאה למקום מבוקש, הם מקבלים תשובה שהמקום "מלא שבועות רבים קדימה". מאות מזמינים נרשמים בהמתנה וסלבריטאים מנסים להפעיל מרפקים, כמו מנהל ערוץ טלוויזיה, שפונה באימייל להזמין שולחן, עם החותמת של הערוץ. מיקום "המסעדה" עולה למפות Google, עשרות עובדים מנוסים מתקשרים כדי להציע מועמדותם לעבודה במסעדה המצליחה, מהעירייה מתקשרים אליו כדי להציע לו לפתוח סניף באזור שעובר כעת פיתוח עירוני, חברת הפקה אוסטרלית יוצרת איתו קשר ואומרת שהם רוצים להציג אותם ברחבי העולם בסרטוני האינפלייט של חברת מטוסים. באתר של "המסעדה" נרשמות 89,000 צפיות בתוצאות החיפוש ביום. עשרות לקוחות מבקשים מידע. ככה זה במסעדה המובילה בלונדון.
ב-TripAdvisor בינתיים מתפארים ב"טכנולוגיה חדישה" המאפשרת להם לבקר ולעשות סלקציה שתבטיח אמינות בביקורות שבתגובות למסעדות וגם מצטטים מחקר משנת 2015 שמצא כי "93 אחוז ממשתמשי TripAdvisor אמרו שהם מוצאים את הביקורות שהם קוראים מדויקים מהחוויה בפועל".
המסעדה זוכה כעת לערב פתיחה אמיתי, ערב אחד בלבד, עם אוכל מהסופר. עשרה סועדים מאושרים מגיעים והם מונחים בעיניים קשורות, בשביל צדדי אל המחסן. שם הם מקבלים מנות מיקרוגל המוגשות בסטייל. ג'ואל ומריה, עשו את כל הדרך לאירופה מקליפורניה שטופת השמש והם חוגגים את הלילה הראשון שלהם בלונדון, במסעדה המדוברת, לצד סועדים נוספים שהצליחו להזמין בה שולחן.
אובה מסביר לקהל הנרגש את הקונצפט החווייתי של המנות מלאות הרגש והמנות, אוכל מהסופר מחומם במיקרוגל, מגיעות לשולחן. כל הערב החגיגי הזה בחינם ואובה מסביר שזה מכיוון ש"אנחנו מתעדים את זה לתוכנית טלוויזיה".
הביקורות למחרת מצויינות. המקום האינטימי, השירות הצמוד, האוכל המרגש – "חייבים לשוב ולחזור לכאן", "טעמים בלתי נשכחים", היה המשוב. "אולי בגלל שזה היה בחינם, אבל אולי גם בגלל שהם באמת נהנו", משער אובה מוסיף "אם יכולתי להזמין אנשים לאוסף כסאות שהורכבו בחיפזון מחוץ לסככה שלי בחצר והם עזבו במחשבה שזו באמת המסעדה הטובה ביותר בלונדון, רק על בסיס דירוג TripAdvisor, אז כנראה האינטרנט כל כך חזק בימינו, שאנשים כבר לא יכולים להשתמש בשכל ובחושים שלהם כראוי".