אפשר לבלות שלושה או ארבעה ימים במוזיאון האמריקאי להיסטוריה של הטבע, המוסד בן 140 השנים ועדיין לא להספיק לראות את כל מאובני הדינוזאורים, המטאוריטים, הפרפרים, הלטאות, היהלומים והחפצים ההיסטוריים שיש לו להציע. אבל בארונות הארכיונים, במחסנים ובמרתפים האחוריים, יש מגוון מסחרר לא פחות של דברים מדהימים.

אוספים, כמו אלפי ציפורים חנוטות, פרפרים, יונקים או צדפים ואפילו מגירות עם אלפי עכברים – במוזיאון National Museum of Natural History, בארה”ב, אשר נמצאים מאחורי הקלעים ואינם מוצגים לציבור – הוא הרבה יותר גדול ממה שנמצא בתצוגה. צוות הסמיתסוניאן במוזיאון הלאומי להיסטוריה של הטבע, שיתף בחביבות את תמונות הצוות שלהם ונתן לנו הצצה מה נמצא בכל המגירות והארונות מאחורי הקלעים. האוספים של NMNH נועדו לאפשר למוזיאון לתרום למענה על שאלות מדעיות ולמלא תפקיד בקידום הידע המדעי, טיפול בסוגיות חברתיות והגברת האוריינות המדעית.
148 מיליון חפצים נמצאים באוספים ומהווים את אחד מאוספי הטבע הגדולים והמקיפים בעולם. אוספים אלה הם כלים מכריעים בהבנת מגוון החיים על פני כדור הארץ ואת הגיאולוגיה והכימיה של כוכב הלכת שלנו ושכניו במערכת השמש.

קראו גם על האדריכלות של המוזיאון

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית מקומות
+כתבות מומלצות
חריץ סדוק מעוצב בחזית בניין חדש של MAD
תרבות
חריץ סדוק מעוצב בחזית בניין חדש של MAD
  כאשר הדיירים חוצים את הבניין מהקומה ה-6 עד ה-9, הם נטמעים בסביבה מעוצבת
זאהא חדיד מתכננים ציון דרך תרבותי בניו טשקנט, אוזבקיסטן
תרבות
זאהא חדיד מתכננים ציון דרך תרבותי בניו טשקנט, אוזבקיסטן
  העיצוב של המרכז משקף קשר למסורות הספרותיות והמוסיקליות של אוזבקיסטן, במיוחד במסורת המוזיקה
האי היווני שנלחם להיות לא פופולארי
תרבות
האי היווני שנלחם להיות לא פופולארי
סביר להניח שהאי Skyros, הגדול מבין איי ספוראדס, לא מוכר לכם, בהיותו יעד חופשה