למעצבים יש תשוקה לעצב וליצור ולא פחות מכך, גם למכור. לכן, הם פונים להיכן שמצוי הכסף, היינו, לעשירים שיש להם כבר הכל, אבל רוכשים עוד מוצר סקסי ומפתה ובהרבה מקרים מיותר. לכן, נעים לפגוש בשוק מעצבים, שמפתחים מוצרים דווקא לנצרכים, לאלה שזה אכן מוסיף ערך אמיתי בחייהם וכך גם תורם תרומה לחברה. כזה הוא הסטודיו moon design, המעצב מטפחות מעוצבות, בעיקר לחולי סרטן.

Lia&Liat003

צילומים בכתבה: יעל אמיר

 

“סרטן” היא מילה שרובנו אפילו מפחדים להגות, אך המעצבות של סטודיו moon design, ליאת זוהר וליה גבאי, מבססות את עיסוקן סביבו, מתייחסות אליו באומץ ואפילו בהומור, בהרמת ראש – והראש שהמחלה גילחה את שערותיו, עטוף במטפחת מעוצבת ומשמחת חיים.
“הכל התחיל בחיפוש אחר כיסוי ראש למיכל, אמא של ליאת, שחלתה בסרטן מסוג לוקמיה אגרסיבית 5 חודשים לאחר שניצחה סרטן מסוג לימפומה”, הן מספרות “כאשר חלתה לראשונה, קנתה מטפחות עם הדפסים מיושנים ולא מחמיאים. ליאת החליטה לחפש עבור אמה כיסוי ראש אופנתי, בהדפס טרנדי ומעודכן, כזה שיעניק לה תחושה טובה וחשק לכסות את הראש בנסיבות שממילא לא פשוטות”.

Lia&Liat082

השתיים נוכחו עד מהרה, כי מטפחות כאלה אינן בנמצא. אלה שהשוק הציע למטרה כזו, היו משמימות ומדכדכות. כנראה שמחלת סרטן אינה מעניקה השראה למעצבים וכנראה שחולי סרטן, אינם בהכרח נמנים על קהל היעד שלהם. לעומתם, החליטו השתיים להקדיש את מרצן לייצור מטפחות, שיטיבו עם חולי הסרטן וישמחו את חייהם.
במשך שנה הן חלמו, עיצבו, תיכננו, ביררו, מדדו וחברו לאנשי מקצוע טובים, עם לב ענק, שנסחפו אחריהן. עתה הגיע הרגע הנכסף והמטפחות משווקות ומוצעות למכירה. הן מיוצרות בישראל, מבדים בהרכב של 100% כותנה ו-200% תשומת לב, יצירתיות ונשמה – במיוחד עבור כל אחד ואחת אישית. קולקציית מטפחות אחת, בעלת גומי להידוק לפדחת וחלק אחר בלי גומי למראה טרנדי ושיק. כל המטפחות נושאות הדפסים אופנתיים, שובבים וצעירים והאמת, שמראן כה נחשק, עד שצורכות את המטפחות גם נשים בריאות.

Lia&Liat052
“כשנמצאים  על רכבת ההרים הרגשית שהסרטן מביא אל החיים, הוא מזמן איתו גם המון תובנות ורצון גדול לסייע במשהו, קטן ככל שיהיה, שיעלה חיוך, שיקל במעט, שיגרום לחולה להתעסק בקטנות של החיים לרגע”, אומרות השתיים.
ברוח הנתינה והתרומה חזרה לחברה, עם רכישת מוצר בעלת ערך מוסף ומשמעות, הן תורמות 10% מכל רכישה של מטפחת, לעמותת ״גדולים מהחיים״.

פרסום זה אינו ממומן והוא בא לעודד את הצלחת המיזם, מתוך אמונה בערכיו.

ניתן לראות את כל הדגמים:
באתר: www.moondesign.co.il
עמוד הפייסבוק:
https://m.facebook.com/MOON-Design-143216212893722/
ובאינסטגרם:
https://www.instagram.com/p/BYfyFCFhvDL/

 

סטודיו moon מייצר גם מבחר מוצרי נייר נלווים לשיפור מצב הרוח של החולים - גלויות, כרטיסי ברכה, טו דו ליסט וכיו'

סטודיו moon מייצר גם מבחר מוצרי נייר נלווים לשיפור מצב הרוח של החולים – גלויות, כרטיסי ברכה, טו דו ליסט וכיו’

לכל הכתבות בקטגוריית מקומות
+כתבות מומלצות
התערוכה הסוחפת 3XN בקופנהגן מחברת אדריכלות וחושים
מקומות
התערוכה הסוחפת 3XN בקופנהגן מחברת אדריכלות וחושים
  אדריכלות יכולה לרגש אותך, להרגיע או לרומם את רוחך. היא יכולה להיות אכפתית
הכפר בצרפת בו לכל התושבים יש אלצהיימר
מקומות
הכפר בצרפת בו לכל התושבים יש אלצהיימר
  “כפר אלצהיימר Alzheimer Village” הראשון בעולם, מחקה את החיים הרגילים מחוץ לבית החולים,
יש עיר ביפן שנראית בדיוק כמו שוודיה
מקומות
יש עיר ביפן שנראית בדיוק כמו שוודיה
  העיירה הזו היא עיר תאומה ל-Leksand במחוז Dalarna County, שבדיה והיא לכן אימצה

2 תגובות

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*