אנשים נוטים לחשוב בטעות שהם נהנים להאזין למוסיקה טובה. אבל מוסיקה טובה לא כשמאזינים לה, אלא כשמרגישים אותה. כך גם עיצוב פנים. הוא לא נועד רק לעשות לנו יפה בעין, אלא לעורר בנו חווית מקום עם שלל רגשות: אושר, נוחות, בטחון, רומנטיקה ואפילו גאווה כשאנחנו משוויצים בפני האורחים או הלקוחות.

 

 

מעצב הפנים הוא לכן במידה רבה פסיכולוג. בכדי ליצור אצלנו מצב רוח ולעורר רגשות חיוביים, הוא משתמש באור טבעי או מלאכותי, צבעים, הבדלי גבהים, פריסה, חומריות ואגב כך, גם בהבנה של נפש הלקוח הלא פשוט שלו.
אנחנו יודעים שעיצוב הפנים טוב, לא כשרואים אותו אלא כשהוא משפיע עלינו, גורם לנו להתרגש, להחסיר פעימה או כשאנחנו מרגישים בתוכו כל כך טוב ונוח, שבא לנו להישאר בתוכו לנצח.
כדי להמחיש את השימוש הזה בעיצוב ליצירת חוויה רגשית, הבאנו אלינו את אחד היוצרים המפליאים ביצירת חוויה רגשית, העובדת על הלב ועל המוח, מתחמקת מכל הגדרה של דיסציפלינה והיא שימושית באותה מידה שהיא אמנותית וההפך, זהו עיצוב שיוצר אמנות בחללי פנים מרגשים.
הוא בעיננו אחד מהמסקרנים והמרתקים ביוצרים הרב תחומיים, מוכשר בהכל עד שאין הגדרה טובה מספיק להגדיר אותו כיוצר. אם יחליט להפתיע ולרקוד בלט, הוא בטוח יהיה פרימה בלרינה.

אוהד בנית מעצב, יוצר ואמן, בוגר בהצטיינות במחלקה לעיצוב תעשייתי מכללת הדסה 2006 ומאז פועל במרחב המתואר כקו התפר שבין אמנות ועיצוב. מעורב בפרויקטים ייחודיים של מעצבי פנים ואדריכלים. מתגורר ויוצר בסטודיו אשר בת״א. נשוי ואב לשלושה.

צילומים: איתי בנית

כנסו ללוח המפגשים המוקלטים המלא

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית מקומות
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
מקומות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
מקומות
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
גן הפרחים הגדול בעולם, פורח בלב המדבר
מקומות
גן הפרחים הגדול בעולם, פורח בלב המדבר
  הגן שהוא אכן פלאי ומופלא, מאכלס על פני 72,000 מ”ר, למעלה מ-150 מיליון

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*