להרמת הפרויקט "ורוד וכחול" שלה, האמנית הדרום קוריאנית Jeong Mee Yoon, בילתה יותר מ -10 שנים בצילומים של נערות ונערים קוריאניים ואמריקאיים, מוקפים בחפציהם.

בעומס הגרוטסקי וההומוגניות שלהם, התמונות מעלות שאלות לגבי סטראוטיפים מגדריים מחד גיסא ועל הרגלי הצריכה מאידך גיסא.
ורוד לנערות, כחול לבנים: יון החלה את הסדרה בשנת 2005, המראה כיצד שיווק גלובלי מצליח בקידום דיכוטומיה צבעונית זו, השולטת על חדר המשחקים של ילדים מניו יורק לסיאול. התמונות מראות כיצד השימוש הסמלי של סכימות צבעים מן הגיל המוקדם ואילך, מוביל ליצירת זהות מגדרית.
נדמה שהנערות והנערים נבלעים בתוך המסה העצומה של אותם חפצים מוכרים: נסיכות למיניהן, הלו קיטי וברבי בחדרי בנות וגיבורי אקשן ופריטי ספורט כחולים בחדרי הבנים. הסדר והאחידות שבתצלומים, נראה כאילו מדובר במרכולת של חנות צעצועים ולא סביבה ביתית של ילדים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
ציור הקיר הגדול ביותר במקאו, בהשראת בתי הקזינו
תרבות
ציור הקיר הגדול ביותר במקאו, בהשראת בתי הקזינו
יצירת האמנות נוצרה על ידי הסטודיו Drawing Architecture (DAS), כמבט רענן על זהות העיר,
הרקדנים שיוצאים במחול עם בניינים
תרבות
הרקדנים שיוצאים במחול עם בניינים
במשך יותר מעשרים שנה (מ-1991), הקבוצה הופיעה בפני קהלים ברחבי העולם – כשהבמה שלהם
איך ילדה ענייה בת 10, הפכה לאשה השחורה העשירה באמריקה
תרבות
איך ילדה ענייה בת 10, הפכה לאשה השחורה העשירה באמריקה
  זה היה עוד אוגוסט חם באולקהומה הכפרית, בקיץ 1913 וים הכותנה שנמתח בשדה,

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.