עבודת גמר של סטודנט בבצלאל, קולקציית ריהוט חוץ הקלוע בחוט סינטטי בעבודת-יד, זוכה לפרסום ולפרסים בינלאומיים. טכניקת הקליעה מבוססת על מסורת של בעלי מלאכה בירושלים העתיקה

קולקציית הריהוט שלי, עשויה בטכניקת קליעה ידנית, המבוססת על שיטת קליעה מסורתית, אותה למדתי מבעלי מלאכה בירושלים העתיקה. אני מאמין בחשיבות שימורם של ערכים הטמונים במסורת עבודת היד ומלאכות עתיקות יומין. מטרתי להציבם במקום רלוונטי בעיצוב העכשווי. בהשראתם אני פועל לגיבוש שפה אישית וחשיבה חדשה על אדם ותרבות, מוצר ותעשייה.
הקליעה הידנית משלבת שימוש בחוט סינתטי על גבי שלד מתכת, היוצר משטח ישיבה תלת ממדי בעל מורכבות צורנית ועושר אסתטי. הקולקציה כוללת מספר כיסאות בעיצובים וטכניקות מגוונים: בשיטה, בצבע ובמורפולוגיה, אשר פותחו על ידי במהלך השנים האחרונות, כהמשך לפרויקט הגמר שלי במחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל. פריטים מהקולקציה הוצגו במספר תערוכות בינלאומיות, זכו לחשיפה תקשורתית בינלאומית וגם במספר פרסים (ביניהם "אות העיצוב 2014").

COD-easy-chair-3

COD-easy-chair

COD-chair

COD-project-2

 

COD-Project-detail

 

Xchair_typical03

חלק מהכיסאות עוצבו במהדורה מוגבלת

 

Xchair_yellow_warbler03

 

IMG_7720

תהליך הפיתוח כלל עשרות מודלים, בעזרתם פותחו מספר טכניקות

IMG_7665

 

הפרויקט החל דרכו כפרויקט גמר בבצלאל, ירושלים. מנחה: יעקב קאופמן. המותג השותף: gaga&design

לכל הכתבות בקטגוריית מקומות
+כתבות מומלצות
כאשר כיסו וקישטו את כל הבתים והחפצים בצדפים
מקומות
כאשר כיסו וקישטו את כל הבתים והחפצים בצדפים
  כאשר François Botherel פרש לגמלאות, הוא התמסר לתחביב חדש: הוא החל לאסוף באובססיביות
פרנק גרי עיצב את המוזיאון הביולוגי של פנמה כאוריגמי צבעוני
מקומות
פרנק גרי עיצב את המוזיאון הביולוגי של פנמה כאוריגמי צבעוני
  המוזיאון הביולוגי, המשתרע על פני 4,000 מ"ר, נפרש הן בתוך המבנה והן מחוצה
הצריף בו התבודד ג'ורג' ברנרד שאו, הסתובב על פטיפון, יחד עם אור השמש
מקומות
הצריף בו התבודד ג'ורג' ברנרד שאו, הסתובב על פטיפון, יחד עם אור השמש
  "אנשים מפריעים לי. באתי לכאן כדי להסתתר מהם", אמר שאו. Nancy Astor, הפוליטיקאית

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.