NEXT INSURANCE, מתחם אושירה, כפר סבא
חברת NEXT עוסקת במתן פתרונות ביטוח מקצועי המותאם אישית ועיצוב חללי העבודה שלה מבטא זאת. ההתאמה האינטימית של השרות, קיבלה ביטוי אדריכלי וזאת על ידי יצירה של מגוון רחב ועשיר של חללי עבודה ומפגש אישיים וזאת בגדלים ופרופורציות שונות. כל אחד מחללי מפגש אלו מאופיין בגודל שונה, צבעוניות שונה ורמות שונות של פתיחות אל המרחב הציבורי במשרד.
על כל אלו מנצחת השפה המיתוגית של החברה אשר קושרת את כל החללים השונים לכדי מופע אחד נעים, אלגנטי ומלא בהשראה. מצדם השני של חללי המפגש ישנם הקפיטריה ואזורי הישיבה המשותפים אשר יצורפו בעתיד הקרוב לאגף חדש של החברה המצוי בימים אלו בתכנון. גם באזור זה ישנה תשומת לב יתרה לגדלים שונים של אזורי ישיבה, מאזורים אינטימיים ואישיים מאוד ועד לאפשרות לאירוח כל אנשי צוות המשרד בחלל גדול ומרכזי.
חומריות וצבעוניות הפרויקט קיבלו השראה משם ומלוגו החברה. NEXT משדרת עתיד טוב יותר, רגוע וטבעי. לפיכך נבחרה פלטת חומרים המשלבת את עץ הליבנה כמחולל עיקרי של אווירת המשרד וזאת החל מדלפק הקבלה, דרך אזורי העבודה, הישיבה, המעברים והמנוחה. העץ בשילוב גווני התכלת המאפיינים את החברה יוצרים משרד שהוא אופטימי, נעים ומגוון. מרחב שנעים לעבוד, להיפגש וליהנות בו.

תכנון: טולדנו אדריכלות ועיצוב פנים
אדריכל אחראי: רמי מלכה
מיתוג החלל: studio baram מיתוג עסקים וחללים מסחריים
ריהוט: גלובל
מחיצות: מיידסק
תאורה: ריג’נט תאורה

 

 

 

 

 

 

PERCEPTION POINT
עיצוב משרדי החברה יצר עולם מדומיין, ציורי ומשעשע, משולב יחד עם חומריות קלאסית, שיש קררה ורצפת עץ והכל בגווני שחור לבן איקוניים. בעולם הגנת הסייבר, תחום בו עוסקת החברה דרושה תפיסה שהיא מחד פורצת דרך ומקורית ומן הצד השני דורשת אחריות, דיוק וניסיון רב. לפיכך, משרדי החברה הינם קולג’ של אותה התפיסה, מחשבות עיצוביות איכותיות החוברות יחד לכדי חלל קסום, צעיר ולא מתפשר. אלו מקנים למשרד אווירה של עשיה משמעותית רצינית וייחודית אך גם בועטת, אמיצה ומקורית. עבודה זו נעשתה בשיתוף הסטודיו לעיצוב “תורמן-רומנו”.

תכנון: טולדנו אדריכלות ועיצוב פנים
עיצוב פנים: סטודיו תורמן – רומנו
יזם: ריט 1
ביצוע: אביטל פרויקטים

 

 

 

 

 

 

משרדי רוזמן הנדסה, קרית עתידים, תל אביב
תחום האנרגיה והתשתיות של עולם כלי הרכב משתנה והופך לדינמי, יצירתי, נגיש וחכם יותר. חברת רוזמן הנדסה מובילה תפיסה זו וכך גם התחושה העולה מן משרדי החברה החדשים. השילוב שבין ריהוט אלגנטי וחומריות חמימה לבין טקסטורות המביעות תנועה מהירה ועתידנית מציגים נאמנה את חזונה של החברה. כך מתקבל משרד בעל אווירה פתוחה, שקופה, צבעונית ודינמית אך עם בסיס איתן של ניסיון ואיכות.

תכנון: טולדנו אדריכלות ועיצוב פנים
אדריכל אחראי: רמי מלכה
ריהוט: גלובל

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
עיצוב פנים
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
  בני הזוג, תושבי העיר, רכשו מגרש פינתי באחד מרחובותיה המבוקשים, הגובל בצידו האחד
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
עיצוב פנים
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
                         
חיבורים מיוחדים בבית אלגנטי, עשיר וויזואלית וייחודי / דורית סלע
עיצוב פנים
חיבורים מיוחדים בבית אלגנטי, עשיר וויזואלית וייחודי / דורית סלע
  הבית, שנבנה בשנות ה-90, ממוקם באחת מערי השרון. שטח המגרש הוא כדונם ושטח

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*