רצפות מעוטרות בענן ומסלולי הליכה זוהרים, הם חלק מבית Defhouse, בית במילאנו המיועד לקבץ ביחד משפיעים צעירים ברשתות החברתיות. מה שמוגדר כ"התפאורה האידיאלית להפקת תוכן", מיועד לשבעה משפיעים - כולם בין הגילאים 16 עד 19 - המשתפים את דבריהם באפליקציות מדיה חברתית כמו Instagram ו-Tik Tok.

את Defhouse הקימה חברת המדיה Web Stars Channel WSC. זה הבית הראשון מסוגו באיטליה, אבל בתים כאלה כבר קמו בלוס אנג'לס בארה"ב. בתים מפוארים אלה מנוהלים בדרך כלל על ידי סוכנויות מדיה, המשכירים את החדרים לכוכבי מדיה חברתית מבטיחים ושם, בתמורה ליצירת תוכן מקוון פופולרי, הסוכנות יכולה לעזור לדיירים לסגור עסקאות של חסויות משתלמות עם מותגים.
הקונצפט העיצובי של הבית שייך למנהל האמנותי John Pentassuglia, בשיתוף האדריכל המקומי Emanuele Tresoldi. הם ביקשו חיבור בין "יוקרה לפופ" ואהבו את הדפוסים הגיאומטריים והצבעים העזים של קבוצת ממפיס, קולקטיב העיצוב משנות השמונים. כמובן שחשוב היה שהעיצוב יצטלם יפה באינסטגרם.
בארה"ב זכה הקונצפט להצלחה כבירה ולמעלה משלושה וחצי מיליארד צפיות ברשתות החברתיות נרשמו בשנת 2019 לבית כזה.
"הבית הוא גן העדן שלנו, תפור במיוחד עבורנו", קובעת סימון ברליני, משפיעה בת 20, כוכבת TikTok עם שני מיליון עוקבים.
למרות שני מיליארד ההורדות ברבעון השלישי של 2020 ל-TikTok, הרי שהרשת החברתית המומלצת ביותר היא הסינית – שבסין מכונה Douyin – והיא גם האפליקציה שהורידו הכי הרבה השנה, אפילו יותר מאשר את זום.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
רב הנסתר על הגלוי: הבית כמרחב רגשי, חושי ופילוסופי
עיצוב פנים
רב הנסתר על הגלוי: הבית כמרחב רגשי, חושי ופילוסופי
  לרגל צאת ספרם "רב הנסתר על הגלוי" (הוצאת מטר), הם פותחים לקהל הצצה
"בתי יוקרה משתנים כיום מסמל סטטוס, למרחב של רוגע"
עיצוב פנים
"בתי יוקרה משתנים כיום מסמל סטטוס, למרחב של רוגע"
  לדבריו, למלחמה הייתה השפעה ישירה על תפיסת המרחב הביתי. “הבית הפך למבצר רגשי,
גיאומטריות של צבע ואור, במשרד בטוקיו
עיצוב פנים
גיאומטריות של צבע ואור, במשרד בטוקיו
העיצוב של סטודיו Moriyuki Ochiai Architects מגיב לאור טבעי לאורך היום ובמהלך עונות השנה, ומאפשר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.