נציבות הסחר האיטלקית, בשיתוף אתר מגזין d+a משיקים: חלון ראווה של מיטב יצרניות העיצוב האיטלקיות, העומדות לרשותכם, לשילוב בפרויקטים כחול-לבן שלכם.

 

דבר נציבות הסחר האיטלקית: קוראים/ות, אדריכלים/ות ומעצבים/ות יקרים/ות,

לאור החברות העמוקה והמתמשכת בין איטליה וישראל, אני שמח להכריז שנציבות הסחר האיטלקית (ITALIAN TRADE AGENCY), החליטה לשתף פעולה עם המגזין היוקרתי D+A, כדי להציג את מיטב היצרניות של העיצוב והריהוט מתוצרת איטליה "MADE IN ITALY".
איטליה הינה קרוב לוודאי המדינה הכי מוערכת בעולם, בזכות איכות ועיצוב הרהיטים, אביזרים משלימים וחומרי הבניין, במיוחד שיש וקרמיקה, שאפשר למצוא באופן קבוע בכל בית ברחבי העולם. הפריטים שמיוצרים באיטליה מוכרים ומוערכים בזכות הסגנון והאיכות, אך גם בזכות החדשנות.
איטליה משובצת, לא במקרה, במקומות הראשונים כספקית של רהיטים, אביזרים משלימים ופריטי עיצוב לישראל.
על רקע המסורת, יכולות הייצור והקשרים הטובים עם מדינת ישראל, לא יכולנו שלא לנצל את ההזדמנות ולקדם באופן מיטבי את המוצרים האיטלקים, עם פרטנר חשוב ונחשב כמו D+A, שפועל כבר מעל 40 שנה ושהפך לגוף מקצועי שאליו פונים וממנו שואבים השראה כל גורמי המקצוע בתחום העיצוב, עם יותר מ-90.000 מנויים.
אני מקווה שהפרוייקט הזה יביא תועלת לשני הצדדים, הן ליצרנים האיטלקים והן לאנשי המקצוע הישראלים.

 

ג'וזפה רוסו, מנהל, נציבות הסחר האיטלקית

ג'וזפה רוסו
מנהל
נציבות הסחר האיטלקית

 

לכל הכתבות בקטגוריית בתים יפים
+כתבות מומלצות
רב הנסתר על הגלוי: הבית כמרחב רגשי, חושי ופילוסופי
עיצוב, אופנה ומיתוג
רב הנסתר על הגלוי: הבית כמרחב רגשי, חושי ופילוסופי
  לרגל צאת ספרם "רב הנסתר על הגלוי" (הוצאת מטר), הם פותחים לקהל הצצה
"בתי יוקרה משתנים כיום מסמל סטטוס, למרחב של רוגע"
עיצוב, אופנה ומיתוג
"בתי יוקרה משתנים כיום מסמל סטטוס, למרחב של רוגע"
  לדבריו, למלחמה הייתה השפעה ישירה על תפיסת המרחב הביתי. “הבית הפך למבצר רגשי,
גיאומטריות של צבע ואור, במשרד בטוקיו
עיצוב, אופנה ומיתוג
גיאומטריות של צבע ואור, במשרד בטוקיו
העיצוב של סטודיו Moriyuki Ochiai Architects מגיב לאור טבעי לאורך היום ובמהלך עונות השנה, ומאפשר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.