רובנו חיים וגרים פחות או יותר באותו אופן, בבניין בצורת קופסה, עם מטבח בצד הזה וחדר השינה שלנו בצד אחר. אבל מדי פעם, בא אדריכל ומביא משהו מהפכני לחלוטין ואולי יפה. הבית היפני הזה, הוא אחד הפרויקטים האלה. בבניינים בני שתי קומות יש רק שתי קומות, אדריכל יו שימאדה (טאטו אדריכלים), מצליח ליצור בהם בערך שבע. כי למה לא?

2

 

הבית תוכנן למשפחה בת שלוש נפשות, עם הרבה רכוש. לקוחות אלה ביקשו מהאדריכל בקשה ספציפית מאוד: להקים בית שבו "בני המשפחה יכולים להרגיש קרובים זה לזה, בלי קשר למקום הימצאותם בבית", והאדריכל ענה יפה לדרישתם. זו הסיבה שאין קירות והחלוקות היחידות של החלל הן תקרות ורצפות. כמו כן, לדעת האדריכל, "חדרים פרטיים לא היו נחוצים כי הם מרגישים שהם בודדים, וגם שטח אחסון היה מיותר כי הם לא רוצים לדחוף דברים לשם".
כל המרחבים החיוניים נמצאים בבית, אבל הם לא במקום שבו הייתם חושבים לראותם. הם מסתתרים פה ושם, אבל אחרי זמן מה, השימוש בהם הופך אינסטינקטיבי, עדות לטבע האנושי המסתגל שלנו.
עבורנו זה אולי נראה קצת מבולגן, אבל עבור הדיירים, יש להם סדר נסתר ותחושת שלמות. מסתבר שאנחנו לא צריכים לחיות באותה צורה כמו כל השכנים שלנו, אנחנו יכולים לעצב חיים ייחודיים לעצמנו – כל מה שנדרש הוא קצת דמיון.

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

11

 

12

 

13

 

14 15 16

name: house in miyamoto
location: osaka, japan
firm: tato architects/yo shimada
team: yo shimada, nobuhiko sato, koji hoshiyasu
scale: two storey house
site area: 128.19 sqm
building area: 49.7 sqm
total floor area: 94.4 sqm

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
קונספט למלון ספא במערות קפדוקיה
עיצוב פנים
קונספט למלון ספא במערות קפדוקיה
הפרויקט תוכנן כשלושה אזורים נפרדים. כניסת המלון חצובה בצוקי המחצבה לשעבר. ציר נמתח מאזור הכניסה
תעשייה פוגשת הייטק: מבנה ישן במונטיפיורי מקבל חיים חדשים
עיצוב פנים
תעשייה פוגשת הייטק: מבנה ישן במונטיפיורי מקבל חיים חדשים
  אחד מאותם המבנים הוא פרויקט חדש של המעצבת מיטל מזרחי, מייסדת M² Studio,
הריק כנקודת מוצא בעיצוב בית בולנסיה
עיצוב פנים
הריק כנקודת מוצא בעיצוב בית בולנסיה
  הפורמליזציה של "Casa MN" מאת HORMA studio היא תוצאה של מחקר וניסויים בין

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.