אמן הרחוב הספרדי pejac, סיים בימים אלה סדרה של עבודות באל-חוסיין, מחנה הפליטים הפלסטיני בעמאן ירדן. העבודות שואפות להסב תשומת לב למה שמייצג המחנה הזה, במונחים של אובדן, הן של בית והן של אמצעי פרנסה, אצל הפלסטינים.

 

img_1_1461163118_6b570ceb39251fabbe97ddd3daa9f5ae

 

img_2_1461163118_ea8dcdb9b25107740eafd27d2984dc86

 

 

מחנה הפליטים אל-חוסיין הוקם בשנת 1948, כתוצאה ממלחמת העצמאות. “באמצעות התערבות קטנה בארבע אפיזודות, אני מנסה לספר סיפור מינימליסטי על הפליטים הפלשתינים באל חוסיין”, מסביר האמן “על ידי הסרה קלה וקטנה של ציפויי קיר מתקלף מהעור של הבתים, אני רוצה להפוך את משטחי הצבע המיוצרים על ידי הזמן החולף, לנופים מעוררים המעבירים את הגאווה של התושבים באמצעות הקירות”.

 

img_4_1461163118_ef43ebb2ff1dcc2c47809817116e591b

 

img_5_1461163118_cbbdefc6ddfb693ddc4447c2493ee9a6

 

img_6_1461163118_a4370d13c9b2682f6c79a6c9733c7361

 

img_10_1461163118_b0304913f79286212286e9fbd4865c55

 

img_3_1461163118_659d6d73ba71d7737e1c84025795ea80

 

img_7_1461163118_9923f5131a48148603dfec9ce3078503

 

img_9_1461163118_d0f4ddaafcb93b636e8abb01aaa523cd

 

img_11_1461163118_4559a4bf867eb0f3de5deaa1ed82ba20

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
גאלה: המוזה של סלבדור דאלי או מפלצת בתחפושת?
מהעולם
גאלה: המוזה של סלבדור דאלי או מפלצת בתחפושת?
  גאלה הכירה את Éluard כשהייתה בת 17, בעודו מהסס כיצד יפתח את כשרון
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
מהעולם
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
                         
יקום לבן, שחור ואפור של קווים /  Esther Stocker
מהעולם
יקום לבן, שחור ואפור של קווים / Esther Stocker
המבנים הגיאומטריים שלה מבוססים על מודולים שחוזרים על עצמם לנצח, יוצרים קצב חזותי מסודר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*