הונג קונג נחשבת לאחת הערים בעלות קו רקיע וסכימה אורבנית יוצאי דופן בעולם: גורדי שחקים עכשוויים, מזדקרים בין ההרים והנמל, בתים עתיקים השוכנים בין מבנים עתידניים, אורות ניאון - אך בתוך הארכיטקטורה המופלאה של הונג קונג, הטיפולוגיה המרחבית של המוות, אינה דומה לשום דבר אחר.

במשך חמש שנים, צלם האדריכלות Finbarr Fallon, המועמד לפרס RIBA, תיעד את הקברים הצפופים של הונג קונג, כשהוא מציג את הגיאומטריה הנשגבת של הקבורה שלה בקומות היוצרות הר, בסדרת צילומים שכותרתה "שטח מת".
"תמיד סקרן אותי איך יכול להיות מעוצב בית קברות ספציפי", אומר פאלון "בעוד שהמוות הוא אוניברסלי, נוהלי ההנצחה שלו אינם כאלה. מצאתי את זה מרתק, שהצפיפות והאנכיות ממשיכות להיות מאפיין מכונן של המגורים בהונג קונג, הן עבור החיים והן עבור המתים."
הונג קונג החלה לסבול ממחסור בקרקעות החל מסוף שנות השבעים. בשל כך, אוסרת הממשלה הקמת בתי קברות חדשים אלא להעצים אתרי קבורה ציבוריים המוניים. כך, בתי קברות אלה יכולים להגיע לגובה של עד 60 קומות.
"התמונות של זו לצד זו, מגורים לשתי קבוצות מנוגדות זו לזו – קומות לגובה עבור החיים וקומות לגובה של קברים למתים", אומר פאלון "מראות דפוסים גיאומטריים שיוצרים שפה חזותית משותפת. שלא במתכוון, המתים מעצבים את הנוף בו החיים ממשיכים להתקיים והם משפיעים יותר על המורפולוגיה העירונית מכפי שעשו זאת בעודם בחיים."