עם מעל 25 שנות ניסיון, משרדה של האדריכלית שירי פרץ, צמח למשרד דינמי, המפעיל עובדים, חולש על מגוון פרויקטים וממשיך עדיין לשמור על החזון שקבעה לעצמה פרץ מראשית דרכה - לשלב יצירתיות יחד עם איכות, רלוונטיות עם חדשנות, תוך הענקת רמת שרות גבוהה, צמודה ומסורה, על מנת לממש את דרישות הפרויקט בצורה מדוייקת ויעילה וללוות את הלקוח, עד לסיום המוצלח שלו. הודות לאיכויות אלה, קנה לעצמו המשרד שם בתכנון מבני ציבור, חינוך ומסחר, למיטב העיריות, מוסדות וגופים כלכליים בארץ.

אדריכלית שירי פרץ. צילום: חן חלפון

 

משרד שירי פרץ אדריכלים מתמחה בתכנון מבני ציבור ומאחוריו עשרות אלפי מ”ר של קשת מגוונת של מבנים ציבוריים, מבני חינוך – מאוניברסיטאות ועד גני ילדים, מבתי כנסת ועד לבתי קולנוע. למשרד הידע והניסיון לבצע עבודות תכנון בכל סדר גודל, בצורה המקצועית ביותר, תוך התייחסות לכל הפרטים הקטנים והתחשבות בדרישות הספציפיות של הלקוח.
אדריכלית שירי פרץ, בעלת המשרד, בוגרת הפקולטה לאדריכלות בצלאל, בעלת 25 שנות ניסיון, שהחל כשכירה במשרדיהם של חתן פרס ישראל רזניק ושל כלת פרס ישראל אדריכלית עדה כרמי מלמד. החל משנת 2006 פעלה פרץ כעצמאית ולאחר שהפעילות התרחבה, הקימה בשנת 2015 את משרדה, הכולל כיום 10 עובדים וממוקם בתל אביב.
במשרד מנהלי צוותים בכירים: אדריכלית הדר בן אברהם, בוגרת ומרצה בפקולטה לאדריכלות בטכניון, בעלת 14 שנות ניסיון. אדריכלית גליה טובאיס, בוגרת הטכניון בחיפה, בעלת 15 שנות ניסיון. אדריכל עודד ביתן, בוגר הפקולטה לאדריכלות בתל אביב ובעל 13 שנה ניסיון.

 

משרד שירי פרץ אדריכלים

 

המשרד חתום על תכנון עשרות אלפי מ”ר של מבני חינוך, ציבור ומסחר, תכנון בתי ספר ומבני ציבור לעיריות וחברות כלכליות (כמו ירושלים, נתניה, רמת השרון, הוד השרון, גבעתיים והרצליה), בכלל זה, במהלך 7 השנים האחרונות, מבני חינוך רבים (בתי ספר וגני ילדים), עבור עיריית כפר סבא. כאדריכלי הבית של מליסרון (אחים עופר), דיזנגוף סנטר, רשת בתי הקולנוע לב ובזק און ליין, יחד עם תכנון אלפי מ”ר של משרדים, תכנון בתי כנסת, מדרש ובתי ספר תורניים, תכנון עבור האוניברסיטה העברית ומכון וייצמן.
כל פרויקט בנייה דורש תכנון מוקפד מראש. הירידה לפרטים הקטנים, היא זו שמספקת תוצר סופי מדויק וחוסכת את הצורך להתפשר בסוף התהליך. לכן, על מנת לצלוח את כל השלבים בתהליך, החל מסיעור המוחות ועד ניהול הפרויקט בשטח, יש חשיבות בליווי של צוות המכיר את התחום מקרוב. “אנו רואים תכנון בניין ציבורי כתהליך עם חזון וערך מוסף פרוגרמתי, תוכני, עיצובי, טכנולוגי תוך שימת דגש על התוכן, אופי המשתמש וצרכיו”, אומרת אדריכלית שירי פרץ.
ביצירת המבנה, שם המשרד דגש רב על הפן התחזוקתי-הטכנולוגי של החומרים המרכיבים את הבניין, כדי לעמוד בתנאי הזמן והמשתמשים הרבים. את התכנון, מתחיל המשרד באספקט האורבני העירוני ועד לפרטים הקטנים – החומר למכרז שיוצא מהמשרד, מאד מפורט בצורה מושלמת ללא כל רבב.
למשרד ניסיון רב בהוצאת היתרים עבור רשויות. בכל הליך הרישוי, צוות במשרד מופקד על הנעת תהליכי הרישוי המקוון ומול גורמים ברשות, על מנת לקדם את ההיתר בצורה המהירה ביותר והמיטבית.
המשרד מעניק ללקוחותיו ליווי צמוד, מהיר, יעיל, שירותי ואיכותי, בכל שלב של הפרויקט: כדי לגבש את הפרוגרמה, מבצע המשרד תהליך מחקרי, בסביבת העבודה של הלקוח, נאסף מידע מהמקום, מהלקוח ומהתכתיבים הסטטוטוריים, תוך ניתוח מצב קיים ותובנות למצב הרצוי העתידי. כך נבנית הפרוגרמה ביחד עם הלקוח ובהמשך, מפתחים במשרד תוכניות חלופות לבחירת הלקוח. העבודה נעשית תוך תאום מול יועצים, ליווי למנהל פרויקט וסינכון התכנון עם הקבלן המבצע, לאורך כל תהליך הבנייה.

אתר שירי פרץ אדריכלים
פייסבוק

 

 

פרויקטים מייצגים בתכנון שירי פרץ אדריכלים:

אשכול גנים גבעתיים סיטי

“גני ילדים גבעתיים סיטי” (בשלבי גמר ביצוע) הוא מבנה אשכול גנים, בן שש כתות גן ומרכז מסחרי בקומת הקרקע. בכניסה, חלל התכנסות ואולם רב תכליתי. בקומות מעל, שתי כיתות גן לכל קומה וחצרותיהן. בגג חצר אורבנית חוויתית.
תכנון מבנה ציבור גני ילדים וחצרות לגובה, העמיד לפנינו אתגרים: החדרת אור טיבעי לחצרות פנימה, עד לב ליבו של הגן. זאת עשינו על ידי חזית אוורירית, פתוחה לחלוטין, המאפשרת לקרן שמש לחדור פנימה לחצר ולטייל. הלוברים הצבעוניים בחזית משולבים בגוונים מעורבבים כפלטה של צייר. גם בחווית הילד, מפנים החצר חזית צבעונית. עיצוב הפנים נקי עם צבע ושילוב עץ. נבנו קירות “פעילים” של נישות צבעוניות.

קרדיטים: אדריכלית אחראית מהמשרד – הנא עואד
עיריית גבעתיים – יוני רובינשטיין
יעד חברה לפיתוח גבעתיים – דרור דבאח, בני סעד
ניצן ענבר חברת בניה – עידו ענבר

 

 

 

 

 

 

 

בית ספר רמז

מבנה בשטח של 2200 מ”ר, נבנה ב-1963 ועבר שיפוץ עומק מהיסוד ב-2019. זהו חלק מפרוייקט הגדלת כל בית הספר היסודי רמז כפר סבא.
המבנה מכיל כיתות אם, כיתות ספח, חדרי טפול, יעוץ, פסיכותרפיה ופעילות גופנית. המבנה מתוכנן לפי תפיסה פדגוגית חדשנית, הרואה את הבינוי על כל מרכיביו כגורם מהותי משמעותי ומרכזי בחינוך. חזית המבנה, בשלל הצבעים, מקבלת בשמחה את פני הילדים ומכניסה אותם פנימה למסדרון הפנימי, עם הצבעים המשתקפים פנימה. בקירות המסדרון יש נישות, המשמשות מקום משחק קריאה לימוד וכדומה. לכל כיתה דלת בצבע ייחודי לה, מסביבה זכוכית המאפשרת הצצה לפעילות בכיתה. הכיתה מעוצבת כחדר בבית מגורים – רצפת פרקט, ריהוט עץ ולבן קירות, ברקע טאפט ענק ומשפטי השראה.
התכנון הקפיד על שטף ותנועת אור טיבעי וזרימתו פנים-חוץ כל הזמן.

 

 

 

 

 

 

 

 

נווה יעקוב

מרכז רוחני לעולי אתיופיה, בשכונת נווה יעקב, הוא מבנה ציבור של עיריית ירושלים. המרכז כולל בית כנסת, אולם התכנסות וחדרי חוגים. תוכננו בו חללים רב תכליתים, בהתאם לכמות הקהל, ימי חג או חול.
הכניסה הראשית, מחלקו העליון, בהמשך מתפתח המבנה לחללים כפולים ענקיים ומרהיבים. לובי ועזרת הנשים, צופים לחלל בית הכנסת בקומה התחתונה. יציאה למרפסת גדולה, עם נוף המרהיב להרי ירושלים. חזית מאבן ולוברים מאלומיניום וקיר בית הכנסת העגול שבמרכזו ארון הקודש הפונה לירושלים.
הקו המנחה של התכנון, הוא שידרוג ההפרש הטופוגרפי המתפתח מחלקו העליון כלפי מטה, משחקים עם האור הטבעי בחלל התפילה ובמעברים. בפיתוח השטח, תוכנן אמפיתאטרון מרהיב לנוף.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אדריכלות
+כתבות מומלצות
כל הבתים בפניסולה פלורידה, נהרסו מההוריקן – חוץ מהבית הזה
אדריכלות ישראלית
כל הבתים בפניסולה פלורידה, נהרסו מההוריקן – חוץ מהבית הזה
  בני הזוג סיגלר גרו אז באזור פניסולה בפלורידה והם גם רצו שהבית החדש
איך יראו הבתים שלנו ב-20 שנה הבאות
אדריכלות ישראלית
איך יראו הבתים שלנו ב-20 שנה הבאות
בתים קטנים יותר בעוד שבית גדול יותר היה תמיד סימן להישג אישי, הרי שהבתים
אדריכלות יפנית עכשווית: 8 יצירות איקוניות של Kengo Kuma
אדריכלות ישראלית
אדריכלות יפנית עכשווית: 8 יצירות איקוניות של Kengo Kuma
  Kengo Kuma (נולד ב-1954) הוא אחד מהאדריכלים היפניים הבולטים בסגנון האדריכלי העכשווי. הוא

2 תגובות

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*