Nastia Ibragimova אמנית יפנית החיה ועובדת בתאילנד, יצרה יומן מסע סבלני ומצוייר מעשה ידיה, של מבנים ברחבי העולם. Emi Nakajima משחזרת בצורה ריאליסטית ומדוייקת, באמצעות עט ודיו, מגוון של פרטים אדריכליים.

architectural-detailed-drawings-emi-nakajima-4

 

נראה שיש לה העדפה לכנסיות, מן הקתדרלות הגותיות של צרפת ואיטליה ועד ל-Sagrada Família בספרד. היא גם מוצאת השראה בציוני דרך מרכזיים אחרים באדריכלות, מה-ביג בן המתוייר בלונדון ועד ל-"וואט רונג קון "המדהים, או" מקדש לבן ", במחוז צ'יאנג ראי, תאילנד.
בנוסף למגוון המשתנה של הנושאים, יצירותיה משתנות גם בקנה מידה; חלקן אינן גדולות יותר מכף ידה, בעוד שאחרות מכסות את כל שולחן הכתיבה שלה. בחלק מהציורים היא ערכה ניסיונות באמצעות עפרונות צבעוניים, להוסיף להם צבע.

 

architectural-detail-drawings-1

 

architectural-detail-drawings-3

 

architectural-detail-drawings-4

 

architectural-detail-drawings-5

 

architectural-detail-drawings-7

 

architectural-detail-drawings-8

 

architectural-detail-drawings-9

 

architectural-detail-drawings-10

 

architectural-detail-drawings-11

 

architectural-detail-drawings-12

 

architectural-detail-drawings-14

 

architectural-detail-drawings-16

 

architectural-detail-drawings-emi-nakajima-1

 

architectural-detail-drawings-emi-nakajima-2

 

architectural-detail-drawings-emi-nakajima-3

 

architectural-detailed-drawings-emi-nakajima-6

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
הסצנות הריאליסטיות אלגוריות, הומוריסטיות, ארוטיות ומציצניות של F. Scott Hess
אמנות
הסצנות הריאליסטיות אלגוריות, הומוריסטיות, ארוטיות ומציצניות של F. Scott Hess
               
גם בלי סמארטפון ביד, רואים את ההתמכרות הדיגיטלית שלנו
אמנות
גם בלי סמארטפון ביד, רואים את ההתמכרות הדיגיטלית שלנו
הרעיון לפרויקט הזה נולד בבית קפה בניו יורק, כאשר הצלם צפה במשפחה שלמה שקועה
צלם הנציח נוסעים במכוניותיהם בזמן שטיפת המכונית
אמנות
צלם הנציח נוסעים במכוניותיהם בזמן שטיפת המכונית
נהגים שבמהלך השטיפה, מתמסרים להפסקה בת שלוש עד חמש דקות של שקט כפוי והופכים

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.