עבודתו של הצלם Chema Madoz (מדריד, 1958), מתבססת על יצירת שיח ונרטיבים מעוררי דיון, באמצעות העמדת חפצים. הדרך המיוחדת הזו לבטא את עצמו ואת חזונו הפיוטי, הייתה הסימן המסחרי שלו במהלך כל הקריירה שלו והפכה אותו לאחד היוצרים הספרדים המעניינים ביותר בסצנה האמנותית העכשווית.

מתחילת עיסוקו בצילום בתחילת שנות השמונים, עסק מדוז בחפצים: חפצים שהוא מצא או קנה בשוקי פשפשים או בחנויות. מדוז עושה שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות רק כשזה ממש נדרש ומעדיף לתמרן בתחומי המציאות ועם האפשרויות שמציע השימוש בשחור-לבן, בעל תחושת הנצחיות. למפגש המקרי עם האובייקטים נוספת אירוניה, הצלם משחזר מציאויות אחרות בסטודיו שלו ומפתח פרשנויות.
יש המקשרים את עבודתו לסוריאליזם, אך מדוז מציע סצנות קונקרטיות ובחיפושו אחר משמעויות חדשות, הוא מעודד אותנו לתת לדמיון שלנו לזרום. באמצעות מחוות ומבנים עדינים, הוא גורם לדברים מוזרים להיראות נורמליים.

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
Meredith Woolnough תופרת פסלי טבע
אמנות
Meredith Woolnough תופרת פסלי טבע
                       
פסטיבל האור ההודי Diwali חוגג את שנתו ה-75
אמנות
פסטיבל האור ההודי Diwali חוגג את שנתו ה-75
האמן Darren Pearson המכונה בשם האמנותי Dariustwin, הוא אמן מוערך מאוד של צילום ציורי
נפטר Renato Casaro – המאסטר האיטלקי שמאחורי כרזות הקולנוע הגדולות
אמנות
נפטר Renato Casaro – המאסטר האיטלקי שמאחורי כרזות הקולנוע הגדולות
  המעצב האמן האיטלקי המפורסם Renato Casaro נפטר בגיל 89 והותיר אחריו קריירה של

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.