עבודתו של הצלם Chema Madoz (מדריד, 1958), מתבססת על יצירת שיח ונרטיבים מעוררי דיון, באמצעות העמדת חפצים. הדרך המיוחדת הזו לבטא את עצמו ואת חזונו הפיוטי, הייתה הסימן המסחרי שלו במהלך כל הקריירה שלו והפכה אותו לאחד היוצרים הספרדים המעניינים ביותר בסצנה האמנותית העכשווית.

מתחילת עיסוקו בצילום בתחילת שנות השמונים, עסק מדוז בחפצים: חפצים שהוא מצא או קנה בשוקי פשפשים או בחנויות. מדוז עושה שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות רק כשזה ממש נדרש ומעדיף לתמרן בתחומי המציאות ועם האפשרויות שמציע השימוש בשחור-לבן, בעל תחושת הנצחיות. למפגש המקרי עם האובייקטים נוספת אירוניה, הצלם משחזר מציאויות אחרות בסטודיו שלו ומפתח פרשנויות.
יש המקשרים את עבודתו לסוריאליזם, אך מדוז מציע סצנות קונקרטיות ובחיפושו אחר משמעויות חדשות, הוא מעודד אותנו לתת לדמיון שלנו לזרום. באמצעות מחוות ומבנים עדינים, הוא גורם לדברים מוזרים להיראות נורמליים.

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
הבית בשרון שלא דומה לאף בית
אמנות
הבית בשרון שלא דומה לאף בית
  אמיר בן עזרא, אמן ואוטודידקט רב־תחומי, בורא דמויות ופסלים מחלקי גרוטאות: גלגלי אופניים,
החרקים המעוטרים של Akihiro Higuchi
אמנות
החרקים המעוטרים של Akihiro Higuchi
עבודותיו של היגוצ'י מאופיינות בעבודת מכחול מדויקת, הוא מצייר סמלי אצולה עתיקים של הסמוראים
סמלי כח וראוותנות: בסטודיו של איתי זלאיט
אמנות
סמלי כח וראוותנות: בסטודיו של איתי זלאיט
זלאיט (1979), בוגר המדרשה לאמנות בבית ברל, החל את דרכו האמנותית כבר בגיל תשע,

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.