עבודתו של הצלם Chema Madoz (מדריד, 1958), מתבססת על יצירת שיח ונרטיבים מעוררי דיון, באמצעות העמדת חפצים. הדרך המיוחדת הזו לבטא את עצמו ואת חזונו הפיוטי, הייתה הסימן המסחרי שלו במהלך כל הקריירה שלו והפכה אותו לאחד היוצרים הספרדים המעניינים ביותר בסצנה האמנותית העכשווית.

מתחילת עיסוקו בצילום בתחילת שנות השמונים, עסק מדוז בחפצים: חפצים שהוא מצא או קנה בשוקי פשפשים או בחנויות. מדוז עושה שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות רק כשזה ממש נדרש ומעדיף לתמרן בתחומי המציאות ועם האפשרויות שמציע השימוש בשחור-לבן, בעל תחושת הנצחיות. למפגש המקרי עם האובייקטים נוספת אירוניה, הצלם משחזר מציאויות אחרות בסטודיו שלו ומפתח פרשנויות.
יש המקשרים את עבודתו לסוריאליזם, אך מדוז מציע סצנות קונקרטיות ובחיפושו אחר משמעויות חדשות, הוא מעודד אותנו לתת לדמיון שלנו לזרום. באמצעות מחוות ומבנים עדינים, הוא גורם לדברים מוזרים להיראות נורמליים.

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
אמן הפך את ביתו למוזיאון באוויר הפתוח
אמנות
אמן הפך את ביתו למוזיאון באוויר הפתוח
  האמנות העממית שלו מעטרת את הבית, הדשא, האסם, הסככה, הגדר, המכונית, תיבת הדואר
כותב/ת על תרבות, אדריכלות או אמנות?
אמנות
כותב/ת על תרבות, אדריכלות או אמנות?
הנושאים: תרבות, אדריכלות, עיצוב, אמנות, תקשורת חזותית, ספרות, מקומות וטיולים, קולינריה, תיאטרון וקולנוע, אופנה
בת 17 יוצרת תסרוקות שהן מלאכת מחשבת
אמנות
בת 17 יוצרת תסרוקות שהן מלאכת מחשבת
                           

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*