עבודתו של הצלם Chema Madoz (מדריד, 1958), מתבססת על יצירת שיח ונרטיבים מעוררי דיון, באמצעות העמדת חפצים. הדרך המיוחדת הזו לבטא את עצמו ואת חזונו הפיוטי, הייתה הסימן המסחרי שלו במהלך כל הקריירה שלו והפכה אותו לאחד היוצרים הספרדים המעניינים ביותר בסצנה האמנותית העכשווית.

מתחילת עיסוקו בצילום בתחילת שנות השמונים, עסק מדוז בחפצים: חפצים שהוא מצא או קנה בשוקי פשפשים או בחנויות. מדוז עושה שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות רק כשזה ממש נדרש ומעדיף לתמרן בתחומי המציאות ועם האפשרויות שמציע השימוש בשחור-לבן, בעל תחושת הנצחיות. למפגש המקרי עם האובייקטים נוספת אירוניה, הצלם משחזר מציאויות אחרות בסטודיו שלו ומפתח פרשנויות.
יש המקשרים את עבודתו לסוריאליזם, אך מדוז מציע סצנות קונקרטיות ובחיפושו אחר משמעויות חדשות, הוא מעודד אותנו לתת לדמיון שלנו לזרום. באמצעות מחוות ומבנים עדינים, הוא גורם לדברים מוזרים להיראות נורמליים.

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
האנרגיה המעודנת של גוף האדם: WanJin Gim
אמנות
האנרגיה המעודנת של גוף האדם: WanJin Gim
גוף האדם, כולו או חלקו, עירום. הציור פיגורטיבי, אקספרסיבי בחושניות אלגנטית ומדוקדק, משלב אמנות
מתחבאת מתחת לשמיכה: Monica Rohan
אמנות
מתחבאת מתחת לשמיכה: Monica Rohan
היא מאפשרת לדמיונה דרור והדמות מייצגת מגוון מצבים רגשיים ופיזיים. הנושא הנשי שלה ממוקם
טקס ההעלמות של הזהות הנשית היפנית אצל Kimiko Yoshida
אמנות
טקס ההעלמות של הזהות הנשית היפנית אצל Kimiko Yoshida
היא נולדה (1963) וגדלה בטוקיו ובבגרותה עברה לצרפת (1995), שם היא חיה עד היום.

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*