החנות הראשונה שפתחה יצרנית הזכוכית באוסטריה, הייתה בשנת 1995 ומאז הפכה ליעד תיירותי ואחת האטרקציות הפופולאריות ביותר של אוסטריה, עם ממוצע של 600 אלף מבקרים מדי שנה. כעת הושלם המבנה המחודש של היצרנית.ונציגיה מעידים כי “השפע העשיר של ההיבטים שמגלמים את מותג סברובסקי, מתבטא בארכיטקטורה של המרכז החדש”.
עיצוב החנות החדשה שעשו Snohetta, אדריכלים, פונה לחושים של המבקרים, עם דגש מיוחד על ילדים. טיפולוגית בניין חדשה התפתחה בפרויקט זה, המכיל מגוון רחב של חוויות משחק, כאן ילדים יכולים לחקור ולשחק.
כניסת החנות החדשה תוכננה עם חוויה מרתקת של אור וצליל – מסע רגשי ווירטואלי בזמן. קילומטרים של סיבים זוהרים, במנהרה בצורת ספירלה, מובילה את המבקרים לאזור הקניות החדש ומייצב הסאונד האינטראקטיבי, המרחיב את החלל עם ממד אקוסטי נוסף.