דודי בן סימון עבד מספר שנים כאיש קריאייטיב בכיר, באחד ממשרדי הפרסום המובילים בישראל, חתום על קמפיינים של חברות גדולות. "עם הזמן, הרגשתי צורך ליצור בחופשיות, בלי שיכתיבו לי, להביע את עצמי" הוא מסביר מדוע בחר להתמקד ביצירת עבודות המייצרות שילובים פנטסטיים בין חפצים יומיומיים וצילומים.

העבודות שלו סוקרו בהרבה מגזינים ברחבי העולם, אתרי אינטרנט ובלוגים של עיצוב אמנות ותרבות, כמו Vogue Korea, Elle Hong Kong Magazine, Bored Panda והוא הציג בתערוכות אמנות בניו יורק ובפריז.
“אני רואה בזה סוג של רדימייד, שימוש בחפצים מחיי היומיום, המנותקים מהקשרם המקורי, משנים את המשמעויות שלהם ויוצרים מהם סיפור חדש. אני מאמין במינימליזם, מה שלא נדרש כדי לספר את הסיפור לא קיים. אני מאמין בזה גם בתחום הפרסום, הכל חייב להיות פשוט, ללא הפרעות”.

אינסטגרם

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
המדומיין ניראה אמיתי, אצל האמנית Alex Prager
השראה
המדומיין ניראה אמיתי, אצל האמנית Alex Prager
  הקריירה של הצלמת והקולנוענית זוכת האמי, החלה בצורה צנועה, כאשר התחילה לצלם בגיל
מסע הפרסום המוזר והפלאי של יום השנה ה-45 לבלט הונג קונג
השראה
מסע הפרסום המוזר והפלאי של יום השנה ה-45 לבלט הונג קונג
מסעות הפרסום של הבלט של הונג קונג, תמיד הפתיעו במקוריותם המפתיעה: לציון יום השנה
הצלם George Byrne: סינתזה של אורבניות אמריקאית
השראה
הצלם George Byrne: סינתזה של אורבניות אמריקאית
  הצילומים נותנים כבוד למקורות הצילום האנלוגי, תוך שהם מבקשים לערער על תפיסת המציאות

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*