לרגל יום החיוך העולמי, המותג להיגיינת השיניים והפה קולגייט, יוצא בקמפיין הפרסומי #FreeYourSmile שלו, המבקש לחזק את הביטחון העצמי ולעודד את מצב הרוח. בקמפיין משתתפים אנשים אותנטיים מן השורה, המתגאים במאפייני השיניים הייחודיים שלהם, כולל פלטה, רווחים בין השיניים וחיוכים א-סימטריים.

 

קולגייט מקווה להדגיש בכך את יופיו של החיוך אצל כל אינדיבידואל, ללא קשר לסטנדרטים חברתיים. מחקרים רפואיים בנושא, מוסיפים גם יתרונות בריאותיים הקשורים לחיוך ומגבירים את חשיבותה של יוזמה זו.
מסעות הפרסום של קולגייט נעים תמיד סביב מוטיב החיוך – אם זה Smile Out Loud, עם הוייה המתגרה והחוצפני ועד לקמפיין שהציג אנשים מאותגרים, שהצהירו שכאשר אמרו להם "אתם לא יכולים – חייכנו".

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
מבע של אור, שכבות של זמן: ספר חדש לצלמת מרימי צדוק
השראה
מבע של אור, שכבות של זמן: ספר חדש לצלמת מרימי צדוק
  בצילומיה של הצלמת האמנותית מרימי צדוק, הר תבור אינו רק נוף – הוא
הספרייה הכי פחות נגישה בעולם נפתחה עתה – והפכה מיד ללהיט
השראה
הספרייה הכי פחות נגישה בעולם נפתחה עתה – והפכה מיד ללהיט
  הספרייה השוכנת על קצה צוק נישא, מוקפת בצמחייה עבותה, נראית כמו משהו שנוצר
הרקדנים שיוצאים במחול עם בניינים
השראה
הרקדנים שיוצאים במחול עם בניינים
במשך יותר מעשרים שנה (מ-1991), הקבוצה הופיעה בפני קהלים ברחבי העולם – כשהבמה שלהם

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.