לרגל יום החיוך העולמי, המותג להיגיינת השיניים והפה קולגייט, יוצא בקמפיין הפרסומי #FreeYourSmile שלו, המבקש לחזק את הביטחון העצמי ולעודד את מצב הרוח. בקמפיין משתתפים אנשים אותנטיים מן השורה, המתגאים במאפייני השיניים הייחודיים שלהם, כולל פלטה, רווחים בין השיניים וחיוכים א-סימטריים.

 

קולגייט מקווה להדגיש בכך את יופיו של החיוך אצל כל אינדיבידואל, ללא קשר לסטנדרטים חברתיים. מחקרים רפואיים בנושא, מוסיפים גם יתרונות בריאותיים הקשורים לחיוך ומגבירים את חשיבותה של יוזמה זו.
מסעות הפרסום של קולגייט נעים תמיד סביב מוטיב החיוך – אם זה Smile Out Loud, עם הוייה המתגרה והחוצפני ועד לקמפיין שהציג אנשים מאותגרים, שהצהירו שכאשר אמרו להם "אתם לא יכולים – חייכנו".

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
רחובות מדריד שקקו אתמול מאות כבשים ועזים
השראה
רחובות מדריד שקקו אתמול מאות כבשים ועזים
מדי שנה, מאז שנת 1994, הפסטיבל משחזר את הנוהג הפסטורלי של העברת צאן לשטחי
780 בגטים בונים ביתן בתערוכה בצרפת
השראה
780 בגטים בונים ביתן בתערוכה בצרפת
על פי מחקר משנת 2018 של ADEME (הסוכנות הצרפתית לניהול הסביבה ואנרגיה), 11% מהלחם
המועדון הפרטי הכי יוקרתי בלונדון: לגברים לבנים בלבד
השראה
המועדון הפרטי הכי יוקרתי בלונדון: לגברים לבנים בלבד
  כדי להתרווח בישיבה על כסא מרופד היטב, עם העיתון שלך וכוס פרחונית מחרסינה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.