לרגל יום החיוך העולמי, המותג להיגיינת השיניים והפה קולגייט, יוצא בקמפיין הפרסומי #FreeYourSmile שלו, המבקש לחזק את הביטחון העצמי ולעודד את מצב הרוח. בקמפיין משתתפים אנשים אותנטיים מן השורה, המתגאים במאפייני השיניים הייחודיים שלהם, כולל פלטה, רווחים בין השיניים וחיוכים א-סימטריים.

 

קולגייט מקווה להדגיש בכך את יופיו של החיוך אצל כל אינדיבידואל, ללא קשר לסטנדרטים חברתיים. מחקרים רפואיים בנושא, מוסיפים גם יתרונות בריאותיים הקשורים לחיוך ומגבירים את חשיבותה של יוזמה זו.
מסעות הפרסום של קולגייט נעים תמיד סביב מוטיב החיוך – אם זה Smile Out Loud, עם הוייה המתגרה והחוצפני ועד לקמפיין שהציג אנשים מאותגרים, שהצהירו שכאשר אמרו להם "אתם לא יכולים – חייכנו".

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
בקתת נופש על צמרות העצים בג'ונגל באמזונס
השראה
בקתת נופש על צמרות העצים בג'ונגל באמזונס
  הבקתה, הממוקמת מעל נקיק בקצה מגרש משפחתי בן שני דונם, משתלבת עם סביבתה
עידן הבינוניות: האם הכל ניראה אותו הדבר?
השראה
עידן הבינוניות: האם הכל ניראה אותו הדבר?
את המאמר שלו הוא פותח בסיפור אמיתי על שני ציירים רוסיים, אשר שכרו חברה
סין חנכה את הגשר הגבוה בעולם – עם בית קפה בפסגתו
השראה
סין חנכה את הגשר הגבוה בעולם – עם בית קפה בפסגתו
הגשר Huajiang Grand Canyon Bridge הממוקם במחוז ההררי גוויג'ואו, הפך חצייה של שעתיים למסע

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.