לרגל יום החיוך העולמי, המותג להיגיינת השיניים והפה קולגייט, יוצא בקמפיין הפרסומי #FreeYourSmile שלו, המבקש לחזק את הביטחון העצמי ולעודד את מצב הרוח. בקמפיין משתתפים אנשים אותנטיים מן השורה, המתגאים במאפייני השיניים הייחודיים שלהם, כולל פלטה, רווחים בין השיניים וחיוכים א-סימטריים.

 

קולגייט מקווה להדגיש בכך את יופיו של החיוך אצל כל אינדיבידואל, ללא קשר לסטנדרטים חברתיים. מחקרים רפואיים בנושא, מוסיפים גם יתרונות בריאותיים הקשורים לחיוך ומגבירים את חשיבותה של יוזמה זו.
מסעות הפרסום של קולגייט נעים תמיד סביב מוטיב החיוך – אם זה Smile Out Loud, עם הוייה המתגרה והחוצפני ועד לקמפיין שהציג אנשים מאותגרים, שהצהירו שכאשר אמרו להם “אתם לא יכולים – חייכנו”.

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
בודהיסטים, נוצרים ומוסלמים, מתפללים ביחד בפסגת המגדל הזה
השראה
בודהיסטים, נוצרים ומוסלמים, מתפללים ביחד בפסגת המגדל הזה
  המגדל בפאתי העיר Gampola, הוא אחד מציוני הדרך הייחודיים בסרי לנקה. זה מקום
אמנית משחזרת בטקסטיל את יצירות המופת של הרוקוקו
השראה
אמנית משחזרת בטקסטיל את יצירות המופת של הרוקוקו
  הסדרה שלה Papillotage מציגה טקסטיל רקום ביד, באמצעותו היא מחיה את הסצנות הנהנתניות
ילד בן 9 ננזף על שקשקש בשעורים – והפך לאמן מבוקש בעולם
השראה
ילד בן 9 ננזף על שקשקש בשעורים – והפך לאמן מבוקש בעולם
  “כאשר ילדים מקבלים ביקורת על התנהגותם בבית הספר, הורים נוטים לעצור את ההתנהגות

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*