מותג האופנה האיטלקי מציע לכלבים שבאמת יש להם הכל, ניחוח מעצבים, עם תג מחיר מתאים. במחיר של 99 אירו (108 דולר) ל-100 מ"ל, הכלב שלך יקבל את Fefé, בושם מעוצב, אותו מתארת Dolce & Gabbana "בקבוק זכוכית מלוטש ומצופה לכה ירוקה, מעוטר בפקק מתכת אדום תוסס וכפה מצופה זהב בן 24 קראט". מבחינת ריח, הוא כולל את "המגע הנקי והעוטף של מאסק".

 

הבושם נוצר בהשראת "אהבתו ללא תנאי של מייסד D&G, דומניקו דולצ'ה, לכלבו הנאמן שלו Fefé".
הבושם זכה לביקורת מווטרינרים, למרות הטענות של החברה כי Fefé נטול אלכוהול ובטוח לחלוטין לכלבים. עיקר הביקורת הייתה כלפי מחירו של הבושם, בטענה שמאכזב שמוצר כזה יוצא לשוק בתקופה שבה אנשים רבים מתקשים לשרוד כלכלית. מהחברה המלכותית למניעת צער בעלי חיים (RSPCA), אמרו "לא נתפלא לגלות שכלבים מתעצבנים מריח הבושם."
חברת D&G רק מצטרפת לשורת מותגים המבקשים להרוויח מכלבים המודעים לאופנה, אשר יכולים להתכסות בז'קט מחמם של פראדה ב-600 ליש"ט (765 דולר) ולהתכרבל בלילה במיטה גדולה של ורסאצ'ה תמורת 915 ליש"ט (1,170 דולר).

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
אשת השנה: מייסדת סטארט-אפ מקניה, הממחזר פלסטיק ללבנים חזקות יותר מבטון
השראה
אשת השנה: מייסדת סטארט-אפ מקניה, הממחזר פלסטיק ללבנים חזקות יותר מבטון
  היא פיתחה את המצאתה תחילה בקיום ניסויים קטנים בחצר האחורית של בית אמה,
ילד בן 10 קורא לשנות את האימוג'י של "פרצוף חנון"
השראה
ילד בן 10 קורא לשנות את האימוג'י של "פרצוף חנון"
העתירה של הילד פורסמה באינטרנט והוא נעזר במורה שלו, ליסה ביילי, כדי לפרסמה. "הכנתי
דיוקנאות של חיילים לפני ואחרי המלחמה /  Lalage Snow
השראה
דיוקנאות של חיילים לפני ואחרי המלחמה / Lalage Snow

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.