מותג האופנה האיטלקי מציע לכלבים שבאמת יש להם הכל, ניחוח מעצבים, עם תג מחיר מתאים. במחיר של 99 אירו (108 דולר) ל-100 מ"ל, הכלב שלך יקבל את Fefé, בושם מעוצב, אותו מתארת Dolce & Gabbana "בקבוק זכוכית מלוטש ומצופה לכה ירוקה, מעוטר בפקק מתכת אדום תוסס וכפה מצופה זהב בן 24 קראט". מבחינת ריח, הוא כולל את "המגע הנקי והעוטף של מאסק".

 

הבושם נוצר בהשראת "אהבתו ללא תנאי של מייסד D&G, דומניקו דולצ'ה, לכלבו הנאמן שלו Fefé".
הבושם זכה לביקורת מווטרינרים, למרות הטענות של החברה כי Fefé נטול אלכוהול ובטוח לחלוטין לכלבים. עיקר הביקורת הייתה כלפי מחירו של הבושם, בטענה שמאכזב שמוצר כזה יוצא לשוק בתקופה שבה אנשים רבים מתקשים לשרוד כלכלית. מהחברה המלכותית למניעת צער בעלי חיים (RSPCA), אמרו "לא נתפלא לגלות שכלבים מתעצבנים מריח הבושם."
חברת D&G רק מצטרפת לשורת מותגים המבקשים להרוויח מכלבים המודעים לאופנה, אשר יכולים להתכסות בז'קט מחמם של פראדה ב-600 ליש"ט (765 דולר) ולהתכרבל בלילה במיטה גדולה של ורסאצ'ה תמורת 915 ליש"ט (1,170 דולר).

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
הצלם גדעון לוין מתעד את התקופה בציור
השראה
הצלם גדעון לוין מתעד את התקופה בציור
  אתה מוכר בעיקר כצלם. מה הוביל אותך לעבור למדיום של ציור דווקא בתקופה
הנופים של פסלת הנייר Ayumi Shibata
השראה
הנופים של פסלת הנייר Ayumi Shibata
                           
עלייתה של אמנות הזכוכית: שקיפות, השתקפות ועיצוב עכשווי
השראה
עלייתה של אמנות הזכוכית: שקיפות, השתקפות ועיצוב עכשווי
"זכוכית, כמו אמת, היא עדינה", הסביר Ai Weiwei בראיונות את בחירתו במדיום. האנרגיה של

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.