מותג האופנה האיטלקי מציע לכלבים שבאמת יש להם הכל, ניחוח מעצבים, עם תג מחיר מתאים. במחיר של 99 אירו (108 דולר) ל-100 מ"ל, הכלב שלך יקבל את Fefé, בושם מעוצב, אותו מתארת Dolce & Gabbana "בקבוק זכוכית מלוטש ומצופה לכה ירוקה, מעוטר בפקק מתכת אדום תוסס וכפה מצופה זהב בן 24 קראט". מבחינת ריח, הוא כולל את "המגע הנקי והעוטף של מאסק".

 

הבושם נוצר בהשראת "אהבתו ללא תנאי של מייסד D&G, דומניקו דולצ'ה, לכלבו הנאמן שלו Fefé".
הבושם זכה לביקורת מווטרינרים, למרות הטענות של החברה כי Fefé נטול אלכוהול ובטוח לחלוטין לכלבים. עיקר הביקורת הייתה כלפי מחירו של הבושם, בטענה שמאכזב שמוצר כזה יוצא לשוק בתקופה שבה אנשים רבים מתקשים לשרוד כלכלית. מהחברה המלכותית למניעת צער בעלי חיים (RSPCA), אמרו "לא נתפלא לגלות שכלבים מתעצבנים מריח הבושם."
חברת D&G רק מצטרפת לשורת מותגים המבקשים להרוויח מכלבים המודעים לאופנה, אשר יכולים להתכסות בז'קט מחמם של פראדה ב-600 ליש"ט (765 דולר) ולהתכרבל בלילה במיטה גדולה של ורסאצ'ה תמורת 915 ליש"ט (1,170 דולר).

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
Laurie Shapiro עוטפת אתכם מרחבים פסיכדליים דמויי רחם
השראה
Laurie Shapiro עוטפת אתכם מרחבים פסיכדליים דמויי רחם
"אני יוצרת מיצבים מקיפים ומעוררים חזותית, לצד יצירות בודדות המשמשות כהגדלה של עולמי הפנימי.
Cindy Sherman: פירוק ובנייה מחדש של הפנים בעידן הדיגיטלי
השראה
Cindy Sherman: פירוק ובנייה מחדש של הפנים בעידן הדיגיטלי
שרמן משלבת מאות מקטעי פנים – עיניים, פיות, גבות ושברי הבעות – שנאספו מצילומים
האמן האגדי חלוץ הפופ היפני קיייצ'י טנאאמי, נפטר בגיל 88
השראה
האמן האגדי חלוץ הפופ היפני קיייצ'י טנאאמי, נפטר בגיל 88
  טנאאמי, שנולד בטוקיו ב־21 ביולי 1936, נשא עמו מאז הילדות את מראות התקיפה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.