מותג האופנה האיטלקי מציע לכלבים שבאמת יש להם הכל, ניחוח מעצבים, עם תג מחיר מתאים. במחיר של 99 אירו (108 דולר) ל-100 מ"ל, הכלב שלך יקבל את Fefé, בושם מעוצב, אותו מתארת Dolce & Gabbana "בקבוק זכוכית מלוטש ומצופה לכה ירוקה, מעוטר בפקק מתכת אדום תוסס וכפה מצופה זהב בן 24 קראט". מבחינת ריח, הוא כולל את "המגע הנקי והעוטף של מאסק".

 

הבושם נוצר בהשראת “אהבתו ללא תנאי של מייסד D&G, דומניקו דולצ’ה, לכלבו הנאמן שלו Fefé”.
הבושם זכה לביקורת מווטרינרים, למרות הטענות של החברה כי Fefé נטול אלכוהול ובטוח לחלוטין לכלבים. עיקר הביקורת הייתה כלפי מחירו של הבושם, בטענה שמאכזב שמוצר כזה יוצא לשוק בתקופה שבה אנשים רבים מתקשים לשרוד כלכלית. מהחברה המלכותית למניעת צער בעלי חיים (RSPCA), אמרו “לא נתפלא לגלות שכלבים מתעצבנים מריח הבושם.”
חברת D&G רק מצטרפת לשורת מותגים המבקשים להרוויח מכלבים המודעים לאופנה, אשר יכולים להתכסות בז’קט מחמם של פראדה ב-600 ליש”ט (765 דולר) ולהתכרבל בלילה במיטה גדולה של ורסאצ’ה תמורת 915 ליש”ט (1,170 דולר).

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
קבר יוצא דופן בצ’כיה, מצהיר כי המוות הוא לא הסוף
השראה
קבר יוצא דופן בצ’כיה, מצהיר כי המוות הוא לא הסוף
  הקבר יוצא הדופן הזה, מסמן את מקום מנוחתו של ראפר צ’כי צעיר ובעברו
מסעדת ילדים בלונדון, בהשראת הסרט על מפעל השוקולד
השראה
מסעדת ילדים בלונדון, בהשראת הסרט על מפעל השוקולד
  “רצינו ליצור עולם קסום”, אומרים המעצבים Mizzi Studio “של יערות וגנים, שבהם בני
האמן שמילא את חצרו בפסלים של שכניו בכפר בפולין
השראה
האמן שמילא את חצרו בפסלים של שכניו בכפר בפולין
הפסלים שלו מתעדים את חיי היומיום שלהם, חלקם יושבים ליד הבית שלהם, אחרים משוטטים

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*