באירוע חגיגי שפתח את אירועי הקיץ בעיר נתניה, בישרה ראש העיר מרים פיירברג על מיתוגה החדש של נתניה כ”ריביירה של ישראל”. במסגרת המיתוג, התנוסס גם לוגו חדש, שעוצב במיוחד ותואם לרוח החדשה, על שלטי חוצות, דגלים ופרסומות של העיר.
אזרח ערני מצא דמיון מטריד בין הלוגו החדש, לבין לוגו אחר של חוף בטבריה ודיווח על כך לעירייה. לאחר הבדיקה, מיהרה העירייה להסיר את הלוגו מכל פרסומיה וחזרה בינתיים ללוגו הישן, ששירת אותה נאמנה 64 שנים.
מקרה זה יכול לשמש כמקרה מבחן מעניין, לעוסקים בתחום התקשורת החזותית, לגבי שימוש בסימנים הנרכשים לשימוש במאגרי תמונות וסימנים.
לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות