“הספר הבינלאומי של אדריכלי ישראל”, מהווה את כרטיס הביקור של האדריכלות והעיצוב הישראליים ויופץ למובילי דעה בתחום ברחבי העולם

 

אדריכלות ישראלית

 

הספר הבינ”ל של האדריכלים בישראל (The International Book of Israeli Architects), הושק בימים אלו על ידי היזם גיורא אוריין. הספר מהווה את כרטיס הביקור של האדריכלות בישראל, בארץ וברחבי העולם, מעלה על נס את הישגי האדריכלות ועיצוב הפנים בישראל, מציג ומתעד את עבודות מיטב היוצרים וגיבורי התרבות של הארץ.
הספר מציג את מיטב האדריכלים והפרויקטים הישראליים, כגון “מוזיאון אגם” שתכנן אדריכל דוד נופר, מכון ון-ליר שתכננה אדריכלית ברכה חיוטין, מוזיאון יד-ושם שתכנן האדריכל הבינלאומי יליד ישראל, משה ספדיה, מרכז בגני רמת הנדיב שתכננה אדריכלית עדה כרמי מלמד, כפר המשתלמים בטכניון שתיכננו שוורץ בסנוסוב יחד עם בר אוריין אדריכלים, שדה התעופה הבינלאומי בתמנע שתכננו מן שנער בשיתוף משה צור אדריכלים ועוד.

 

ספדיה אדריכלים

 

גיורא אוריין: “הספר המיועד ליזם המקומי והבינלאומי, ממפה את המשרדים והיוצרים הבולטים והחשובים בתחומי התכנון השונים בישראל – לצד חתך מייצג של הפרויקטים והעבודות החשובים והאיכותיים של השנים האחרונות”.

 

חיוטין אדריכלים
הספר יופץ בארץ וברחבי העולם למקבלי החלטות בתחום, המעוניינים לדייק בבחירת האדריכל לפרויקט שלהם ולקובעי דעת קהל, המעוניינים להתוודע על השורה הראשונה של אדריכלי ישראל: יזמים, מלונאים, אנשי כלכלה, משקיעים ובעלי הון, רשויות מקומיות, משרדי ממשלה, חברות בנייה ושיווק נדל”ן, רשתות מסחריות, בעלי מסעדות ובתי קפה. בנוסף, יופץ הספר לספריות בבתי ספר ואקדמיות, ספריות עירוניות, אנשי תקשורת ועוד.
תפוצת הספר בעולם מתבצעת בין היתר תוך שת”פ עם משרד החוץ, אשר יפיץ ספרים באמצעות הקונסוליות של ישראל בעולם, לאנשי מפתח בכל מדינה.

 

מלמד אדריכלים
“זו פעם ראשונה שספר על אדריכלות ישראלית, יופץ ברחבי העולם ויחשוף בפני הקהל הבינלאומי את העשייה הישראלית האיכותית”, מוסיף אוריין.
תהליך האוצרות ובחירת העבודות נעשתה על-ידי ועדת היגוי בראשות גיורא אוריין.  עיצוב הספר: דינה שהם, הפקת הספר נעשית כחלק מסדרת ספרים של “ספריית אדריכלי ישראל” ובשיתוף ועידוד עמותת “אות העיצוב”.

 

אדריכלות ישראליות

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
חדשות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
גבר אוקינאווי ממוצע חי 80 שנה ונשים 86 (זה בערך 6 שנים יותר מהממוצע
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
חדשות
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
  השותפות החדשות: רוני שימל, דנה לאונר, שירלי אדיב. העמיתות (אסוסייט): מיכל אורן, עדי
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
חדשות
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
ההצללה עשויה מבד ממוחזר והיא משתרעת על שטח של 500 מ”ר. הפרויקט נוצר לאחר שהמחלקה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*