בשבועות הקרובים עתיד להיפתח אולם הספורט החדש בפרויקט מידטאון בתל-אביב שתוכנן על ידי משרד משה צור אדריכלים ואשר את ייעוץ הספורט ועיצוב הפנים שלו, תכנן משרד V5 אדריכלים.

צילום התמונה: עמרי אמסלם. קבלן: אלום עשת. תכנון ועיצוב פנים V5 אדריכלים (אדריכלות משה צור) אולם ספורט מידטאון

 

אולם הספורט הינו מטלה ציבורית של עיריית תל-אביב המשולבת במתחם עירוני-קהילתי המשלב שטחי מסחר, משרדים, מגורים ומבני ציבור ברצועת המע”ר הצפוני בתל-אביב. אולם הספורט ישרת את תושבי הסביבה.
לדברי רויטל קנובליך, ראש מחלקת עיצוב הפנים ב V5 אדריכלים “שפת העיצוב במתחם מבקשת לשדר נראות מינימליסטית ונקייה, הנאמנה לאסתטיקה של המתחם וסביבתו, תוך שילוב אלמנטים צבעוניים מתוך השפה הגרפית של לוגו העירייה. הקפדנו להשתמש בחומרים איכותיים, חלקם ידידותיים לסביבה, כדוגמת קיר פייבר צמנט בקומת הלובי ומשטחי HPL שמחפים את גרמי המדרגות ומדברים באותה שפה של קיר הכוח הדומיננטי. על גבי רצפת הפרקט בקומת הזירה הוטבע לוגו העירייה הדינמי. גווניו הם שהגדירו את צבעוניות המושבים בקומת הטריבונות”.
משרד V5 אדריכלים שתכנן את פנים מתחם אולם הספורט, בשטח כולל של כ- 3,000 מ”ר, הוא בעל ניסיון רב בתכנון מתחמי ספורט, נופש ופנאי בהם: מרכז הספורט הלאומי מרכז הוועד האולימפי בתל-אביב, המתקן הלאומי לשחייה והברכה האולימפית במכון וינגייט (בשיתוף עם עצמון אדריכלים) וכן מרכזי ספורט ואצטדיונים בערים מרכזיות נוספות.
מתחם הספורט מחולק לשלושה אזורים עיקריים: אזור כניסה רב קומתי המשקיף לנתיבי איילון דרך קיר זכוכית ענק; קומת ספורט בשטח של כ-875 מ”ר בה מבואה, חדרי חוגים, חדר כושר, חדרי שחקנים ומלתחות ומעליה האולם הראשי, בשטח של כ-1600 מ”ר, ובו מגרש ספורט רב תכליתי וטריבונות דו-מפלסיות בשטח של כ-440 מ”ר ובהן 480 מושבים וכן מרפסת צילום לצוותי שידור וטלוויזיה.

 

 

 

 

 

 

 

 

אדריכלות- משה צור אדריכלים
ייעוץ ספורט- V5 אדריכלים. תכנון ועיצוב פנים של מתחם הספורט- V5 אדריכלים
יזמים- אלקטרה נדל”ן, אלקטרה השקעות, יורוקום נדל”ן וקנדה ישראל

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
חדשות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
גבר אוקינאווי ממוצע חי 80 שנה ונשים 86 (זה בערך 6 שנים יותר מהממוצע
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
חדשות
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
  השותפות החדשות: רוני שימל, דנה לאונר, שירלי אדיב. העמיתות (אסוסייט): מיכל אורן, עדי
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
חדשות
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
ההצללה עשויה מבד ממוחזר והיא משתרעת על שטח של 500 מ”ר. הפרויקט נוצר לאחר שהמחלקה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*