הרשתות החברתיות, האינסטגרם ובמיוחד הסלפי, זרזו יזמים ברחבי העולם, להקים מוזיאונים המציעים אמנות כתפאורה לצילום סלפי. לרוב אלה ציורים התלויים על הקירות ומציעים אשליות אופטיות, המאפשרות למבקרים לתקשר איתן ולהנציח עצמם בצילום.

אתרים אלה מכנים עצמם "מוזיאונים" – בפלורידה ובקליפורניה בארה"ב הם מכונים "המוזיאון לסלפי", בסיאול ובטוקיו Seoul Trick Eye Museum, בקוריאה Trick Art Museum Korea ועוד ועוד.
יתכן שאלה המוזיאונים שמצליחים הכי הרבה לקרב את הקהל לאמנות ושהאמנות לא רק מדברת לאנשים, אלא גם בועטת או צובטת אותם.