פציעה של לקוחה שנפגעה מצלחת שנפלה מידיו של מלצר במסעדת שגב אקספרס ברמת החייל, החמירה והובילה לכריתת רגלה. היא הגישה תביעה לבית המשפט המחוזי, של 2.5 מיליון שקל כנגד המסעדה. זו מצידה מאשימה את מעצבי הפנים של המסעדה, בתכנון רשלני של המסעדה, אשר הובילה לאסון.
לטענת התובעת, האסון אירע עקב הצפיפות הרבה ששררה במסעדה בעת התאונה: “כל חטאה היה שישבה במסעדה צפופה, כאשר לנגד עיני בעלי המסעדה היה שיקול כלכלי על חשבון בטיחות הסועדים”. לטענתה, בשל כך היו המעברים במסעדה צרים ומנעו מהמלצר לתמרן בהצלחה בין השולחנות.
הנתבעת, גורמה אקספרס בע”מ, ששגב משמש בה דירקטור, טוענת בכתב הגנתה, כי “במועד קרות התאונה היו השולחנות במסעדה מסודרים בצורה מרווחת, תקנית ובטיחותית” והיא מגלגלת את האחריות לאירוע, לפתחו של המשרד אשר עיצב את הפנים במסעדה: “עיצוב המסעדה על ידי הצד השלישי נעשה בצורה רשלנית, אשר לא מתאימה לצורכי המסעדה, או לסכנות הטמונות בה, ולפיכך על הצד השלישי מוטלת האחריות לתכנון, עיצוב, העמדת השולחנות וקביעת סמיכות השולחנות אחד לשני. אלה הובילו לכך שהמלצר אשר ניקה את השולחן הסמוך לשולחנה של התובעת בעת האירוע, נשמטה הצלחת מידו ושברי הצלחת פגעו ישירות ברגלה של התובעת משום שלא היה כל מרווח בטיחותי”. בהתאם תובעת המסעדה את מעצבי הפנים לפצותם בכל סכום שיקבע כי עליהם לפצות את התובעת. התובעת הסכימה לצירופו של משרד עיצוב הפנים לתביעה.
נוסיף, כי עד למקרה זה, היה עיצוב הפנים של המסעדה מקור לגאווה למסעדה והיא התפארה בו לצרכי יחסי הציבור שלה. שגב אף המשיכה והשתמשה בשרותי מעצבי הפנים של מסעדה זו ואחרת שבבעלותה, גם במסעדה החדשה שהקימה.