קשה להאמין שלפני עשר שנות  YouTube, Huffington Post, BuzzFeed ו-Refinery29 , היו לא יותר מאשר אתרים צעירים.  בעשור האחרון שראינו מהפכה בפרסום של ענקי תקשורת חדשים, המרעננים את התעשייה על ידי ניצול פורמטים וטכנולוגיות חדשים.  בעשור האחרון, ענקי הפרסום נעים בכיסאותיהם בחוסר מנוחה בפנתיאון התקשורת, תוהים מה עומדת להיות המהפכה החצופה הבאה בתחומם.

 

AppleTV

 

בשבוע שעבר, קיבלנו את הסימן הראשון שלנו לכך.  ההודעה על מאמרים שעולים מיד בפייסבוק, היא פיסת פאזל שמתחילה להתחבר לנוספות, מראה כי העתיד של הפרסום יהיה מהיר, באתרים שאתה כבר מבזבז זמן עליהם, אינטואיטיביים ומונעים על ידי העדפות הצרכן . כאשר אנו חושבים על ההיסטוריה של ההוצאה לאור, מהדפוס של גוטנברג ב-1440 עד  למכונות כתיבה ב-1860, ואפילו קוראי הטאבלטים כיום, טכנולוגיה תמיד הייתה הזרז לצמיחה בתקשורת.  מו”לים מסורתיים צריכים לחזור ליסודות, ולהקים מחדש את השותפות הפורה בין הוצאה לאור וחדשנות טכנולוגית כדי להצליח באקלים התקשורתי של היום.

 

AOL

 

לדעתי, יש שלוש מגמות עיקריות שתפרוצנה בשנים הקרובות, שמוציאים לאור מסורתיים צריכים לאמץ כדי לשגשג בגל הבא של מהפכת התקשורת.

 

the-huffpost-show-2-19-15

 

דגש על עיכול ו-Snackability
צורות כתב שצמצמו תוכן תמיד נתקלו בהתנגדות, אך בסופו של דבר נמצאים קריטיים מסחרית להצלחה. בואו לא נשכח שהרומנים נחשבו כספרות דלה וזולה, עד שאשה בשם Jane Austen יצרה איתם שינוי במוחם של כל הקוראים.  עם העלייה בשימוש בטלפון הנייד, התרחבה הירידה בתשומת הלב והאופי החברתי של שיתוף מידע, כך שפלטפורמות מדיה מסורתיות, צריכות להשקיע באסטרטגיות תוכן מתאימות לשינוי הנוכחי: תוכן חדשותי מסורתי בפורמטים קלים לעיכול יותר, עבור כל סוגי הקוראים של היום.

נגישות באמצעות אוצרות ועריכת תוכן רב ערוצים
עם המהירות בשינוי בהרגלי הצרכן והתקדמות היי טק האישי, זה חיוני שמוציאים לאור כבר לא יהיו קשורים אך ורק לתקשורת בצורה המסורתית.  במקום זאת, הם צריכים לגוון צורות הפצת תוכן בפלטפורמות רבות ככל האפשר.  מוציאים לאור עיתון, יודעים שנגישות היא מפתח, עליהם לדאוג  שהתוכן שלהם יהיה זמין במקום בו הצרכנים שלהם נמצאים. במאה הקודמת חילקו עיתונים באופניים וזרקו את החדשות בפינה לחצרות בתים. התוכן מועבר כיום בנייד. המו”לים צריכים לחשוב מחדש על מושג ההפצה, איך הם יכולים להגיע לקהל שלהם ואיזה סוג של תוכן צריך לעבוד על כל מכשיר .

להשקיע באוטומציה
תוכן חדשות אוטומטי הוא דרך זולה לייצר הכנסות באמצעות ערוצים דיגיטליים חדשים.  כשותפים למציאת דרכים חדשות להפקת רווחי תוכן, הם יוכלו לבנות מחדש את מערכות עיתונים, שיהיו מתאימים יותר למדיה דיגיטלית.  בעוד הרעיון לוותר על המושכות של העריכה התוכן שלהם ולהפכם לאלגוריתם יכול להישמע לעורכים מאיים בהתחלה, אוטומציה היא בעלת ברית ולא אויב.  כמה מהשמות הגדולים ביותר וכבר משתמשים בו כדי לסייע בכתיבת סיפורים פיננסיים, עדכוני ספורט, או אפילו סיכומי וידאו.
כל אחד מהחידושים נפרד אך קשור זה לזה. תקשורת היא חלק גדול יותר של חיי היומיום שלנו יותר מאי פעם, וקוראים כל הזמן מחפשים את הדרך המהירה ביותר, הנוחה ביותר לצרוך אותה. עיתונים ומגזינים מסורתיים מתפתחים לסוג של “חברות תקשורת” במלוא מובן המילה, באימוץ של פלטפורמות חדשות ודרכים חדשות לגישה לתוכן . אלה שיהיו מחויבים לטכנולוגיה, שוב יראו סוג של הצלחה כמו שחוותה תעשיית ההוצאה לאור בימי הזוהר- ויותר מכך, חידושים בתקשורת יאפשר לנו לדמיין מחדש איך אנו יכולים לחוות את החדשות שלה.

 

Wibbitz-CEO

לכל הכתבות בקטגוריית מדריך
+כתבות מומלצות
היפנים יושבים מסביב לשולחנות Kotatsu מחוממים, המשולבים בשמיכה, כדי לשרוד את הקור
תרבות
היפנים יושבים מסביב לשולחנות Kotatsu מחוממים, המשולבים בשמיכה, כדי לשרוד את הקור
כמו הרבה דברים הרווחים בחיי היומיום היפנים (קופסת האוכל בנטו, למשל), גם לרהיט הזה
בקרוב: כפר האומנים והמעצבים בשרון – סטודיו-גלריות להשכרה
תרבות
בקרוב: כפר האומנים והמעצבים בשרון – סטודיו-גלריות להשכרה
בעידן העיצוב המודרני שלנו, אנחנו רואים בשנים האחרונות שובע מהבתים המינימליסטים, קרים וחסרי נשמה
בתחרות מיס יפן, זכתה צעירה ילידת אוקראינה
תרבות
בתחרות מיס יפן, זכתה צעירה ילידת אוקראינה
  הצעירה, Carolina Shiino, גדלה ובילתה את רוב חייה ביפן, היא מזוהה כיפנית, מדברת

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*