הטבה מיוחדת לקוראי מגזין d+a - הנחה ברכישה של 10% (ציינו קוד da10). האם כאשר התבקשתם לחשוב מחוץ לקופסה, הרגשתם שחסרים לכם הכלים כדי להיות חדשניים, להיות האומנים של עצמכם? ואני אומר לכם שרוב האנשים כלל לא מודעים לפוטנציאל היצירתי שחבוי בתוכם, שאתו הם נולדו, משום שמעולם לא לימדו אותם את התהליך היצירתי שמוביל בהדרגה מהמופשט ואל המוצר הסופי.

צילום: טל גבעוני

 

כל אחד יכול להיות יצירתי, ולשפר את היכולות האישיים על ידי גישה, ידע ייחודי וההבנה של – מה היא יצירתיות, מה היא השראה ואיך מתרגמים אותה לדבר קונקרטי. על ידי כלים מעשיים ותרגול, הספר מציע בדיוק את זה ולכל מי ששייך לתחומי היצירה, תחומי העיצוב, האמנות, האדריכלות והחדשנות.
אלו התובנות, הכלים והסודות היצירתיים שהפכו אותי לאדם ולאמן שאני היום.

לפרטים: הספר “דרך היצירתיות” מאת משה כץ
להזמנת הספר
פייסבוק 
אינסטגרם
דף אתר הבית


אדריכל משה כץ
, אדריכל, מעצב עירוני ואמן אינטרדיסציפלינרי. בוגר לימודי ארכיטקטורה בבצלאל והאוניברסיטה של פירנצה, איטליה. כיום פעיל בארץ ובאירופה כעצמאי ובשיתופי פעולה עם אמנים ברחבי העולם. מנחה סטודנטים ומנטור לאדריכלים צעירים. בנוסף חוקר ומרצה בעולם בנושאי יצירתיות ותהליכים יצירתיים, ופיתוח שיטה שמעניקה כלים מעשיים למקצועות שונים, כגון: אדריכלות פוגשת קונדיטוריה/קולינריה.
יליד חיפה וכיום מבלה את זמנו הפרטי והמקצועי בין ישראל וחו”ל. הציג עבודותיו בביאנלה בוונציה 2004, זוכה פרסים ופרסומים רבים, בפרויקטים ייחודיים, כגון: מצפה שקיעה, חלל רוחני לכל הדתות, הכנסייה העירונית הפתוחה, “בית הסקרנות” – בית ספר יסודי בטוסקנה, די־אן־איי של בית” – פרויקט של חלל בתנועה מסונכרנת עם המוזיקה, בשיתוף המוזיקאי והיוצר דויד ברוזה.
משה כץ: “אני מאמין בחשיבה מחוץ לקופסה, בדיקת גבולות ויצירת השראה, בחללים שמטרתם לייצר חוויית הפתעה או פליאה. התכנון שלי צומח מהמקום הרגשי-רוחני, ויחד עם זאת אינטלקטואלי ומחובר לצורך לממש את היצירה במציאות. העיסוק המתמיד שלי נע בין ההתנסות ברעיונות, צורות וחומרים, ובין החיפוש של תחושות חלל שונות, שמתבססות על החיבור שבין האדם, העיר והאין־סוף”.

הגישה ופילוסופיית התכנון והעיצוב של משה כץ

אדריכלות יצירתית
מבוססת על תהליך של השראה וחשיבה יצירתית, שנשמרים ומקבלים ביטוי לאורך כל שלבי הפרויקט וחלקיו. המטרה של אדריכלות יצירתית היא להעצים את איכות החלל לרמה פיוטית־רוחנית ולייצר מקומות ששואפים וגורמים לנפש להתעלות מאושר.

אדריכלות אמפטית
מבוססת על תחושה מתמדת של אהבה כלפי המקום והאדם. היא מחפשת להבין את המורכבות של החיים, לראות את הפוטנציאלים בכל בעיה או חוסר, ושואפת לפתרונות עבור אתגרים חברתיים וסביבתיים. כאדריכלים, זוהי מחויבותנו לחלום מתוך אהבה כלפי האחר.

אדריכלות דינמית
היא תוצאה של שאלות ומתחים פנימיים בתוך עולמו של האדריכל; מתחים פיזיים, רוחניים, נפשיים רגשיים אינטלקטואלים ועוד, אשר מחפשים את התרגום והביטוי שלהם במציאות. מדובר בגישה רב־תחומית שחוקרת בכל העשייה האנושית היצירתית ואף מחפשת לייצר תנועה פיזית של המבנה עצמו ביחס לתנאים הסביבתיים. אדריכלות דינמית היא תוצאה של זמנה, שואפת לפתרונות דרך חשיבה חדשנית מחוץ לקופסה, חשיבת חזון שמעודדת מתח רגשי במשתמש ובצופה של החלל.

 

 

לרכישת הספר
“דרך היצירתיות” – ספר מאת משה כץ
להזמנת הספר
פייסבוק 
אינסטגרם
דף אתר הבית

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית תרבות
+כתבות מומלצות
השחרור והתחייה של הנשים הבוליביאניות, ה- Cholitas
תרבות
השחרור והתחייה של הנשים הבוליביאניות, ה- Cholitas
  למרות שהאפלייה שלהן המשיכה עוד מאז הכיבוש הספרדי, מאות שנים, הן נלחמו על
איצ’יגו איצ’י היפני, מלמד להוקיר כל רגע בחיים
תרבות
איצ’יגו איצ’י היפני, מלמד להוקיר כל רגע בחיים
  התפישה הזו מאפשרת לנו להוקיר את הזמן שלנו ביחד ולא לקחת אותו כמובן
הטרנד האגואיסטי של לא לשים זין
תרבות
הטרנד האגואיסטי של לא לשים זין
  זמן קצר לאחר שעזבה את עבודתה המצליחה כעורכת ספרים, קיבלה Knight השראה לכתוב

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*