חברת אחים מרגולין הנדסה וייעוץ בע”מ (MEC), מובילה ומתבלטת באיכויותיה בתחום ניהול ופיקוח על פרויקטים לבנייה ותשתיות, תוך מתן שירותים ללקוחות מקומיים וגלובליים. מאז הקמתה בשנת 1971, רכשה החברה ניסיון עשיר ומגוון, המאפשר לה להציע ללקוחותיה שירותים מקצועיים בסטנדרטים ברמה הגבוהה ביותר, עם יכולות ניהול מן המסד ועד הטפחות, תוך יישום פתרונות כוללניים ושיטתיים של ניהול התכנון והביצוע.

פרויקט מתחם ה-1000 בראשון לציון, עבור נתיבי איילון. הדמיה

 

במשך 52 שנות פעילותה, עם יותר מ- 200 עובדים, צברה חברת אחים מרגולין ניסיון בתכנון ובניהול של מאות פרויקטים בולטים ורחבי היקף, כשהיא ממשיכה ומרחיבה את פעילותה ומקימה סניפים נוספים בירושלים ובדרום וכן את חברת הבת “מרגולין טק”.
מגזרי הפעילות של החברה מתמקדים כיום במבני משרדים, מרכזים מסחריים, תעשייה והיי-טק, מבני מגורים ומבני ציבור, מרכזי בריאות, מלונאות, תשתיות ופיתוח, כבישים וגשרים, מסילות ברזל, תחנות רכבת, מתקנים בטחונים ופרויקטים מיוחדים.
בכל הפרויקטים הללו, החברה אחראית על כל היבטיהם, החל מסטטוטוריקה, מבדיקת כדאיות, סקרים ואומדנים, הכנת לוח זמנים, דרך תכנון מוקדם ומפורט ותקצוב הפרויקט, ניהול משא ומתן ועריכת חוזים עם קבלנים וספקים, ניהול מלא של הפרויקט באתר לרבות הפיקוח הצמוד ועד למסירתו הסופית ללקוח.

 

פרויקט צומת סביון. אדריכל: יסקי מור סיוון אדריכלים. צילום: אסף אורי

 

עם עשרות שנות פעילות וניסיון בניהול תכנון, ניהול ביצוע ופיקוח של מאות פרויקטים, בהיקף כספי של מיליארדי דולרים, לקוחות החברה מעידים שהם חשים בביטחון מוחלט שהפרויקטים שלהם מנוהלים בצורה מקצועית, יסודית, אמינה, שקולה ויעילה. לצד העובדים המקצועיים הרבים שפועלים בשרות החברה, מנהליה מעורבים אישית בפעילות המקצועית, במתן שרות ופתרונות מיוחדים ללקוחותיה, לקידום הצלחת הפרויקטים שהיא מנהלת ומפקחת. כל זאת מתוך אנו שאיפה להיות הבחירה הטבעית הראשונה למתן שירותי ניהול ופיקוח בענף ההנדסה האזרחית, הבנייה והתשתיות.

 

מתחם קרסו. אדריכל: אורבך הלוי אדריכלים ומהנדסים. צילום: שמיר הנדסה

 

סמל דרום “DUO Tel Aviv”. אדריכל: ישר אדריכלים. הדמיה

 

פרויקטים נבחרים עליהם חתומה חברת מרגולין

בתי חולים: בי”ח אסותא אשדוד – בית חולים ציבורי שבוצע בשיטת DBOT בשטח של כ-65,000 מ”ר. אגף דרומי חדש בבי”ח שניידר לילדים בפ”ת. מגדל חדש בבית חולים אסותא ברמת החייל. בניין דוידוף בבית חולים בלינסון. הרחבות בבי”ח שערי צדק בירושלים.
תשתיות: מרגולין ניהלה את כביש 6 חוצה ישראל בדרום, 60 ק”מ ממחלף שורק עד צומת שוקת וכן את מחלף מיתר ואת מסילת הרכבת מאשקלון לנתיבות, לאורך 35 ק”מ, כולל תחנת שדרות שהיא מוגנת טילים וכן את תחנת הרכבת החדשה קריית-מלאכי יואב ותחנת הרכבת החדשה מזכרת בתיה. החברה מנהלת עתה את הקטע המערבי של מסילת הרכבת 431 – ראשון לציון-מודיעין, הכוללת מנהרות וגשר רכבתי ואת גשר מסילת “קשת מודיעין”. בנוסף, מנהלת החברה את פרויקט מתחם ה-1000 בראשון לציון, כולל כניסות וגשרים למתחם עבור נתיבי איילון. עבור נתיבי ישראל מנהלת מרגולין את כביש 60 – מגוש עציון לקריית ארבע, מחלף אפולוניה, מחלף גזר, מחלף חולון מזרח והפיכת כבישים 39 – עמק האלה צור הדסה וכביש 75 – נהלל-נצרת לכבישים דו מסלולים.
מגורים: החברה מנהלת אלפי יח”ד בפרויקטים שונים. סמל דרום “DUO Tel Aviv”, בעל 2 מגדלי יוקרה בני 54 קומות כ”א, עם 668 יח”ד, 12,000 מ”ר מסחר, וחניונים בשטח של 40,000 מ”ר. פרויקט סמל צפון, מגדל בן 51 קומות עם 226 יח”ד, מבנה ציבור מרקמי בן 8 קומות עם 31 יח”ד ומבנה ציבורי.
קניונים ומרכזים מסחריים: מרגולין ניהלה את פרויקט דיזיין סיטי במישור אדומים, פרויקט ייחודי בעיצובו בשטח של 100,000 מ”ר. בנוסף ניהלה החברה את הקמת פרויקט BIG FASHION באשדוד, בהיקפים דומים והיא מנהלת את פרויקט BIG גלילות.
אצטדיונים ומרכזי ספורט: מרגולין ניהלה את הקמת פרויקט “ארנה”, את “היכל הספורט” בירושלים עם 10,000 מושבים, את “היכל שלמה” בתל אביב עם 5,000 מושבים ואת הקמת “הולודרום”, איצטדיון למירוצי אופניים בתל אביב, הראשון מסוגו בארץ.
בתי מלון: בין בתי המלון שאת הקמתם ניהלה מרגולין, נימנים מלון בראון ביץ תל אביב, מלון ענבל ירושלים, מלון עדן תל אביב, מלון מלכת שבא אילת ועוד.

 

שערי צדק, מכון רדיותרפי. אדריכל: טאי פרו ורובינשטיין עופר אדריכלים. צילום: אייל טגר

 

אגף דרומי חדש בבי”ח שניידר לילדים בפ”ת. אדריכל: יסקי מור סיוון אדריכלים. צילום: רועי אימס

 

השנה נבחרו שני פרויקטים אותם הובילה מרגולין, חברי איגוד המהנדסים לבניה ותשתיות, כשניים מעשרת הפרויקטים השאפתניים והמרשימים ביותר שנבנו מאז קום המדינה, זאת לכבוד יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל. הפרויקטים הזוכים אותם הובילה החברה הם פרויקט אסותא אשדוד, בי”ח ציבורי שבוצע בשיטת DBOT בשטח של כ-65,000 מ”ר ובו 400 מיטות אשפוז, חדרי ניתוח, דימות, מחלקות נשים ולידה, מחלקות ילדים, אורתופדיה ועוד, בהיקף של כ700- מיליון ₪; ופרויקט העתקת מבנים לשימור שרונה ת”א, הכולל העתקת חמישה מבני טמפלרים למרחק של 25-55 מטרים דרומה.

 

מנדלבליט. אדריכלים: קיקה ברא’ז אדריכלים ומתכנני ערים. צילום: ברי חג’ג

 

מלון הר ציון. אדריכלות: דנה לייטרסדורף. צילום: יוסי ואלס

 

חברת הבת מרגולין טק מתמחה בניהול ופיקוח על מגוון רחב של פרויקטים הנדסיים בתחום עבודות הגמר, לרבות קמפוסים,מגדלים, מעבדות, חדרי תקשורת ומחשבים (דאטה סנטרים), מטבחים ומשרדים, עם התמחות ייחודית בלקוחות הי-טק גלובליים כמו מיקרוסופט וחברות היי-טק מקומיות כמו אינוביז וורוניס וכן חברות נוספות בעלות אופי דומה כמו קמפוס בנק הפועלים, משרדי הנהלה של מאוחדת ועוד.

 

MICROSOFT בהרצליה. אדריכל בנין ישר אדריכלים. אדריכלות פנים: גינדי סטודיו. צילום: עמית גירון

 

משרדי Innoviz. אדריכל בנין: משה צור. אדריכל פנים: רם גולדברג. צילום: מיקלה ברסטו

לכל הכתבות בקטגוריית אדריכלות
+כתבות מומלצות
בית הקפה Uncloud Coffee / בתכנון Unknown Surface Studio
אדריכלות
בית הקפה Uncloud Coffee / בתכנון Unknown Surface Studio
  צורת הבניין מהדהדת את האורות המהפנטים של הזוהר הצפוני, כאשר המבנה מתפתל בחן
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
אדריכלות
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
                         
מעבדת האמנות Hampi Art Lab בתכנון Studio sP+a
אדריכלות
מעבדת האמנות Hampi Art Lab בתכנון Studio sP+a
    באזור Hampi שבהודו, בה המרכז נבנה, הנוף נראה כאילו הוא ארכיטקטורה ואדריכלות

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*