לאחר שהמעצבת הגרפית הצרפתייה Sarah Hutchings החלימה מסרטן לפני יותר מעשור, היא החליטה לעזוב את עבודתה ולהתמקד במשפחתה. כדי להמשיך לייצר הכנסה, היא השכירה ב- Airbnb חדר שינה בביתה ב-Rhinebeck, עיר יוצאת דופן במרחק של שעתיים צפונית לעיר ניו יורק.

זה יעד פופולרי לנופשי סוף השבוע, מאחר וידוענים כמו הצלמת Annie Leibowitz והזמר Rufus Wainwright גרים שם – כך שלא לקח הרבה זמן עד שהביקוש לאירוח של האצ’ינגס המריא. היא החלה לנהל השכרת נכסים לאירוח גם עבור אחיה ושכניה, כשיום אחד קיבלה הצעה מעניינת במיוחד: האדריכל המפורסם סטיבן הול, שאחוזתו בשכנותה, בנה בית קונספטואלי עוצר נשימה ביער וקיווה שהיא תוכל לעזור לו להשכיר אותו. הול מתגורר בריינבך כבר 30 שנה והוא הקים באתר טבע בית ספר לאדריכלות ללא מטרת רוווח (מזכיר את טלייסין של פרנק לוייד רייט). הוא קיווה שהשכרת הבית תסיייע במימון בית הספר.
הבית Ex of In House, תוכנן על ידי הול וצוותו בניו יורק כמעט כמניפסט – פרדיגמה של בית ידידותי לסביבה, שישמש כאלטרנטיבה לבתים פרברניים מודרניים. Hutchings קפצה על ההזדמנות לשתף פעולה ביוזמה ומינפה את מומחיותה באירוח לטובת תפקיד של כמעין שגרירה אדריכלית לאורחיה, מסבירה את הרעיונות העומדים מאחורי התכנון והחוויה הייחודית של בילוי בתוכו.
כצפוי, הבית מוזמן לרוב על ידי חובבי אדריכלות המחפשים בדיוק את החוויה הזו והקורונה רק הפכה אותו לפופולרי יותר. “ריינבק ככלל היא מקום מושלם לאנשים שרוצים לברוח מהעיר למשך כמה ימים. היא שעתיים נסיעה מניו יורק, בלי סטארבקס, בלי מקדונלדס – זה אזור קטן וטהור”, אומרת  Hutchings “הבית עוסק בשירה וטבע. הכל עשוי מחומרים טבעיים וזה בית סולארי. אין קירות בתוך המבנה – זה כמו להיות בתוך פסל. בתקרה יש חלון ענק, כך שתוכלו לראות את הכוכבים בלילה; אתה יכול להיות בפנים ובחוץ בו זמנית. הקמתי ספריה בתוך הבית, כל הספרים על עבודתו של סטיבן, כך שאנשים יוכלו לקרוא על ולהבין טוב יותר כיצד נוצר הבניין. במהלך הלימודים בבית הספר לאדריכלות בכל קיץ מתגוררים אמנים במגורים – לפעמים שניים או שלושה אמנים – ששוכרים ביחד, אבל חייבים להשאיר פסל או יצירות אמנות בחצר”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אדריכלות
+כתבות מומלצות
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
אדריכלות
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
  מעטפת המעוצבת כצעיף, מספקת מרחב פרטיות ומפרידה בין פעילויות האירוע לרקע הרועש של
מרחב עירוני של פעילויות בחצר 35 / סטודיו WAY
אדריכלות
מרחב עירוני של פעילויות בחצר 35 / סטודיו WAY
השיפוץ האדריכלי לא שינה את המבנה המקורי; במקום זאת, נבנה אלמנט עיצובי בצורת ענן,
התערוכה הסוחפת 3XN בקופנהגן מחברת אדריכלות וחושים
אדריכלות
התערוכה הסוחפת 3XN בקופנהגן מחברת אדריכלות וחושים
  אדריכלות יכולה לרגש אותך, להרגיע או לרומם את רוחך. היא יכולה להיות אכפתית

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*