מעצבי הפנים הסיניים מפתיעים לאחרונה תדירות, עם פרויקטים הפורצים את גבולות הדימיון. לרוב זוהי ספרייה עצומת ממדים או מתחם משחקים לילדים ולרוב חתום על העיצוב הסטודיו הסיני X LIVING. כך גם העיצוב שעשה לאחרונה הסטודיו, ל- Meland Club בווהאן, סין, מתחם משחקים מקורה לילדים.

 

 

ב- Meland Club מצויים כמה מהאלמנטים השכיחים, שתוכלו למצוא בכל גן שעשועים בקרבתכם, כמו בור משחק, כדורים, מגלשות ואזור טיפוס – אבל פה נגמר הדמיון. אל תטעו, המתחם הזה אינו דומה לאף גן שעשועים שראיתם אי פעם. משרד האדריכלות הסיני X LIVING, יצר מגרש משחקים מקורה שנועד לפנות להורים וילדים כאחד. “רציתי ליצור מרחב המספק אינטראקציה בין ההורה לילד”, אומר המעצב הראשי לי שיאנג. “כשהעיצוב משתמש במושג ממלכת פנטזיה, כדי ליצור מדינה חלומית שפורצת את גבולות הדמיון של ההורים והילדים.”

 

“המדינה” החלומית משתרעת על פני שטח רחב ממדים וכוללת מסעדה. ההורים והילדים נכנסים לאזור קבלת פנים גחמני, עם תקרה שקופה ורצפות גיאומטריות ואז עוברים לאזור מלתחה לנעליים, עם ארונות בצורת רכבים. משם הם צוללים למלנד סיטי, מרכז העניינים, עם ארבע רמות של חלל משחקים, הכוללים אזורי קריאה, טיפוס, קפיצה ובית משחק הכולל בתים מוערמים, בהשראת העיצוב של ארמון פוטלה בלהאסה, סין. בפינה הדרומית-מערבית של החלל, נמצא כדור סגול פנטסטי, ובו, כמו בשאר חלל המשחק, הרקיע זרוע כוכבים.
המעצב השאיל את המושג NPC (דמויות במשחקי וידאו) ויצר כמה מיצבי בובות מצוירות, המוצבים בצמתים שונים, נושאים תפקידים של סימני סימון או פחי אשפה וגם מוסיפים חיים לסיפור הכולל.
כל חלל במתחם מעוצב בצורה שונה ומפתיעה, מכוסה בצבעים עשירים, תיאטרלים, דרמטיים וגרוטסקיים, בנוסח סיפורי האגדות של האחים גרים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אדריכלות
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*