מלון TWA החדש שתוכנן בנמל התעופה הבינלאומי JFK, שומר על שלמות המורשת התרבותית של המבנה משנת 1962, שתוכנן על ידי האדריכל והמעצב האגדי Eero Saarinen.

 

יחד עם פרויקט השיפוץ הנרחב וההרחבה של הבניין האיקוני, בוצע שיפוץ הטרמינל ונבנו מבנים חדשים. עיצוב פנים אקסקלוסיבי ניתן ל-512 חדרי המלון, השוכנים בשני האגפים החדשים שנבנו. זה יהיה בית המלון היחיד הפועל בגבולות נמל התעופה JFK.
מעל לחניון בן 40,000 מ”ר, נבנו מסעדות, חנויות, בריכת גג, מועדון בריאות. המלון צפוי להיות מוסמך LEED וכולל גם 10,000 מ”ר של דק כמרחב ציבורי. באתר הוקם גם מוזיאון המתמקד בהיסטוריה של חברת התעופה TWA, סיפורו של אדריכל הטרמינל Eero Saarinen והעיצוב המודרני בכלל.
מסוף הטיסה כולו, נפתח בשנת 1962, כמוביל עידן חדש של טיסה במטוסי סילון. זו הייתה גם השנה הראשונה, בה טייס אמריקאי הקיף את כדור הארץ בטיסה במטוס סילון. באותה עת, התעופה הייתה ההבטחה לעתיד וכך במובנים רבים, השנה מסמנת גם את תחילתו של עידן של הכוח האמריקאי, האופטימיות והחדשנות. עיצוב הטרמינל, יצירת מופת פיסולית שתכנן האדריכל והמעצב האגדי Eero Saarinen. נועד לגרום לאורחים להרגיש את אותה הערכה והתרגשות כלפי התעופה והעידן החדשני כולו.
מאחר והטרמינל לא היה מותאם לגודלם של המטוסים המודרניים, המסוף נסגר בשנת 2001 ונותר בשיממונו במשך 16 השנים האחרונות. הטרמינל הוכרז רשמית כנקודת ציון לאומית היסטורית במדינת ניו יורק, בשנת 2005.
מלון TWA Flight Center, שייפתח באביב 2019, ישחזר את התהילה של הטרמינל האייקוני משנת 1962, אשר היווה לא רק מונומנט עולמי המשקף את האסתטיקה העיצובית של שנת 1962, אלא היה גם השער הבינלאומי הראשון של ניו יורק.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TWA Hotel
Architecture Lubrano Ciavarra Architects, Beyer Blinder Belle and Stonehill Taylor
Terminal 5, JFK Airport, Queens, NY
Client MCR Development

לכל הכתבות בקטגוריית אדריכלות
+כתבות מומלצות
מעבדת האמנות Hampi Art Lab בתכנון Studio sP+a
עיצוב פנים
מעבדת האמנות Hampi Art Lab בתכנון Studio sP+a
    באזור Hampi שבהודו, בה המרכז נבנה, הנוף נראה כאילו הוא ארכיטקטורה ואדריכלות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*