קבוצת הורוביץ נכנסת לראשונה לתחום המשרדים: שילוב של מסחר, תעסוקה ומגורים בשטח כולל של כ-44 אלף מ"ר. צפי ההכנסות מוערך בכ-700 מיליון שקל ואכלוס שלב א' צפוי לשנת 2025.

משה צור אדריכלים

 

קבוצת הורוביץ, בבעלות היזמית חני הורוביץ, ואשל הירדן בבעלות היזם גלעד קוגלמן, מקימים את פרויקט Inno ברובע התעשייה החדש MY ONO, הנבנה בימים אלה בין צומת סביון לקריית אונו. את הפרויקט תיכנן “משה צור אדריכלים”. העסקה מהווה גם את כניסתה של קבוצת הורוביץ לתחום המשרדים והנדל”ן המניב.
הפרויקט כולל 2 בנייני משרדים ובניין מגורים, בני 17 קומות כל אחד (סה”כ שלושה בניינים), הממוקמים מעל שטחי מסחר. שטחו הכולל של הפרויקט עומד על כ-44 אלף מ”ר. בניית הפרויקט תתבצע בשני שלבים: בעוד כשנה וחצי תחל בניית שטחי המשרדים והמסחר, המשתרעים על פני 26 אלף מ”ר וצפויים להתאכלס בשנת 2025, ובשלב השני ייבנה מגדל המגורים. צפי ההכנסות מהפרויקט כולו מוערך בכ-700 מיליון שקל.
שטחי המסחר יוצעו להשכרה ואילו שטחי המשרדים יוצעו למכירה. שטחים אלה מיועדים הן למשקיעים והן למשתמשי קצה. קהל היעד הפוטנציאלי הינו חברות הייטק לצד פירמות רואי חשבון, עו”ד ובעלי מקצועות חופשיים. שלב שיווק המגורים יתבצע בהמשך.

 

אדריכל משה צור

 

לכל אחד משלושת המבנים תוכנן לובי כניסה רחב ומפואר, וכן חצר פנימית ירוקה שופעת צמחייה, לצד קומת מסחר פתוחה שתכלול בתי קפה, מסעדות ומגוון חנויות. דיירי ואורחי הפרויקט ייהנו מחניון תת-קרקעי חכם הכולל עמדות אופניים ועמדות טעינה לרכבים חשמליים, Roof-Top פתוח ועוד.
קבוצת הורוביץ מצעידה את הפרויקט מתוך מטרה לממש את חלומה של כל חברה בארץ, אשר רוצה לקדם עבור עובדיה חללי עבודה מתקדמים לצד שילוב של אורח חיים בריא – גולת הכותרת בפרויקט הינם חדרי כושר מתקדמים שיעמדו לרשות דיירי המשרדים בכל קומה וקומה, מתוך מטרה להקנות לכל עובד במתחם פעילות ספורטיבית חיונית ומרעננת.
פרויקט Inno יציע לחברות חוויית עסקים חדשנית שתבוא לידי ביטוי, בין היתר, במודולריות העיצובית בכל קומה. כל חברה תוכל ליהנות מההתאמה המדויקת ביותר לצרכיה, בין אם מדובר ב- OPEN SPACE או במשרדים פרטיים. הפרויקט נבנה על פי התקנים המתקדמים ביותר של בנייה ירוקה.
רובע MyOno הינו מרכז עסקים ובילויים חדש, המוקם לרווחתם של תושבי בקעת אונו ושל השכונות החדשות המוקמות סביב הרובע, הכוללות 4,000 יחידות דיור חדשות בקריית אונו, 3,000 יחידות דיור חדשות באור יהודה, 16,000 יחידות דיור ברמת-גן ו-4,300 יחידות דיור חדשות ממזרח לצומת סביון. הרובע נהנה מתשתיות מתקדמות ונמצא בשיאה של מהפיכה תחבורתית הכוללת תחבורה ציבורית מלאה, לרבות תחנת הקו הסגול העתידי של הרכבת הקלה. הוא ממוקם על עורק תחבורה ראשי, בין כביש 461 לכביש 4622 ונהנה מקרבה לנמל התעופה בן גוריון.

 

משה צור אדריכל

 

חני הורוביץ, מנכ”ל ובעלים קבוצת הורוביץ, מסרה: בקעת אונו תיכנס בקרוב לתנופת בנייה אדירה ותמשוך אליה אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית. אנו בקבוצת הורוביץ שמחים לקחת חלק משמעותי ומרכזי באחת מתוכניות הבנייה הגדולות ביותר שמקודמת כיום באזור. בנוסף אנו שמחים על השותפות עם חברת “אשל הירדן” ושמים את מבטחינו בידוי הנאמנות של אדריכל משה צור. קבוצת הורוביץ רואה בתחום המשרדים פוטנציאל כלכלי על אף השינויים שהוא עובר”.
אדריכל הפרויקט משה צור, מסר: “היצירה הינה חוויה אסתטית מרגשת ולא שגרתית. היא כוללת יציאה לגינת גג מרהיבה או לגינת קרקע והחללים בין הגושים מכניסים את הדייר לאווירה מיוחדת פסטורלית. זהו פרויקט אוורירי עם זרימת רוח וקשר ויזואלי ישיר בקו ראשון לפארק ולאגם. את ההשראה לעיצוב המיוחד והאמביציה לתכנון קיבלתי מהבעלים הגב’ חני הורוביץ אישה בעלת אנרגיות, מעוף ויזמות מיוחדים”.

 

חני הורוביץ

 

לכל הכתבות בקטגוריית אדריכלות
+כתבות מומלצות
חזית קרועה, בבניין יוקרה בדנבר
אדריכלות
חזית קרועה, בבניין יוקרה בדנבר
המאפיין הבולט ביותר של הבניין, הוא הלב בן ארבע הקומות שלו, מפוסל כדי להדהד
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
אדריכלות
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
הכיתות מוארות באור השמש החולף, מטיל צללים למרחבי הלמידה. כל קומה מארחת שלוש כיתות,
בית המגורים האייקוני Mulder House, בלימה, פרו
אדריכלות
בית המגורים האייקוני Mulder House, בלימה, פרו
                   

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*