שופרסל נדל"ן תקים מגדל למסחר ותעסוקה, על קרקע שבבעלותה בצומת כפר סבא, יחד עם קבוצת רוגובין. שווי הפרויקט הגמור להערכת החברה יעמוד על כ-350 מיליון ש"ח. הסכם vקומבינציה בשטח כולל של 3,183 מ"ר. שופרסל נדל"ן תחזיק 33% מזכויות הבעלות בקרקע ביחס לזכויות שטחי המסחר והתעסוקה וקבוצת רוגובין תחזיק 67% וזאת בתמורה לקבלת שירותי הריסה, פינוי, חפירה ובניית חלק החברה בפרויקט. הצדדים יחזיקו ויפעלו בפרויקט במשותף במתכונת של "עסקה משותפת" כאשר רוגובין תנהל בתאום שופרסל נדל"ן את הפרויקט לרבות שיווקו והשכרתו.

על הקרקע מתוכנן לקום מגדל בן 21 קומות לשימוש של מסחר ותעסוקה ובשטח עילי של כ-27,000 ברוטו (כ-20,000 מ”ר שטח עיקרי) וקומות מרתף וחניונים מתחתיהם (כ-430 חניות) וזאת, במקום שטחי המסחר הקיימים כיום על הקרקע שייהרסו. במסגרת העסקה, ניתנה לשופרסל נדל”ן זכות ראשונים לשכור שטחים למסחר בפרויקט למרכול ו/או חנות פארם, בתנאים שנקבעו בהסכם העסקה המשותפת.
בהתאם להסכם, יקדמו הצדדים תכנית חדשה לתוספת זכויות בנייה בפרויקט של כ-5 קומות נוספות בשטח ברוטו של כ-8,000 ומתוכו כ-6,000 מ”ר שטח עיקרי בייעוד תעסוקה וככל ויאושר ייעוד “מגורים מיוחד”, כך שבסה”כ יכלול הפרויקט 26 קומות עיליות. ככל והתב”ע שבתכנון לא תאושר בלוחות הזמנים שנקבעו בהסכם, אזי יוקם הפרויקט על-פי התב”ע הקיימת.
על פי ההסכם, ככל שיאושר ייעוד “מגורים מיוחד”, שופרסל נדל”ן תחזיק 40% מזכויות הבעלות בקרקע ביחס לזכויות שטחי המגורים שצפויים להיבנות וקבוצת רוגובין תחזיק 60%.

קרדיט הדמיה: משה צור אדריכלים בוני ערים בע”מ

 

לכל הכתבות בקטגוריית אדריכלות
+כתבות מומלצות
חזית קרועה, בבניין יוקרה בדנבר
אדריכלות
חזית קרועה, בבניין יוקרה בדנבר
המאפיין הבולט ביותר של הבניין, הוא הלב בן ארבע הקומות שלו, מפוסל כדי להדהד
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
אדריכלות
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
הכיתות מוארות באור השמש החולף, מטיל צללים למרחבי הלמידה. כל קומה מארחת שלוש כיתות,
בית המגורים האייקוני Mulder House, בלימה, פרו
אדריכלות
בית המגורים האייקוני Mulder House, בלימה, פרו
                   

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*