משרד האדריכלים Bjarke Ingels (BIG) מעמיק את הקשר שלו עם חברת הסטארט-אפ, הרובוטיקה והחומרים המתקדמים מאוסטין שבטקסס, ICON and Lennar. החברה והאדריכלים ישתפו עתה פעולה וידפיסו בתלת מימד שכונה שלימה בת 100 בתים באוסטין, בעיצוב BIG.

כל 100 בתי המגורים יודפסו במדפסת Vulcan של ICON, שיכולה להדפיס מבני בטון ענקיים, אותם הדפיסה ברחבי טקסס כבר השנה. באוגוסט השלימה ICON את הבניין המודפס בתלת-ממד הגדול ביותר בצפון אמריקה וחשפו בית לדוגמא למגורים במאדים עבור מרכז החלל נאס”א ביוסטון.
הפרויקט יכיל 100 בתים חד-קומתיים, כשבראש כל אחד מהם גג בצורת גמלון, ממוסגר בעץ. כל בית יכלול סוככים תלויים וקירות מעוקלים, שלא ניתן ליצור באמצעות בנייה קונבנציונלית. הפרויקט יהווה את השכונה הקהילתית הגדולה בעולם בהדפסת תלת מימד. גם ב-Nacajuca, מקסיקו, החברה מדפיסה 50 בתים עם תערובת בטון, כדי לספק דיור בר השגה ואילו באוסטין המטרה היא עלות סבירה וקיימות.
ממשרד BIG מסרו “אנו יכולים לראות את הטכנולוגיה החדשה הזו פושטת לקהל הרחב ביותר האפשרי. הארכיטקטורה המודפסת בתלת מימד והגגות הפוטו-וולטאיים הם חידושים המהווים צעדים משמעותיים בפחתת הפסולת בתהליך הבנייה, כמו גם לקראת הפיכת הבתים שלנו לגמישים יותר, ברי קיימא ובעלי אנרגיה עצמית”.
טרם נמסר תאריך סיום משוער או אזור ספציפי באוסטין עבור השכונה החדשה.

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אדריכלות
+כתבות מומלצות
חזית קרועה, בבניין יוקרה בדנבר
אדריכלות
חזית קרועה, בבניין יוקרה בדנבר
המאפיין הבולט ביותר של הבניין, הוא הלב בן ארבע הקומות שלו, מפוסל כדי להדהד
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
אדריכלות
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
הכיתות מוארות באור השמש החולף, מטיל צללים למרחבי הלמידה. כל קומה מארחת שלוש כיתות,
בית המגורים האייקוני Mulder House, בלימה, פרו
אדריכלות
בית המגורים האייקוני Mulder House, בלימה, פרו
                   

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*