משרד רזיאל אדריכלים ומתכנני ערים, בראשות אדריכל אהוד רזיאל, הפך בשנים האחרונות בקרב חברות הנדל"ן העסקי, לחלופה יעילה ומרעננת אל מול משרדי התכנון הוותיקים.

אדריכל אהוד רזיאל, משרד רזיאל אדריכלים ומתכנני ערים

 

המשרד התל אביבי פעיל בתחומים מגוונים, מתכנון והקמת שכונות ומגדלי מגורים, בנייני משרדים ובתי מלון, מרכזים מסחריים וקניונים, לוגיסטיקה ופארקים לתעסוקה, מחיר למשתכן ברחבי הארץ ועד לתכנון עירוני לפרויקטים של התחדשות עירונית והכנת תב”עות לפרויקטים. זאת לצד פרויקטים בקנ”מ גדול בחו”ל.
בין לקוחות המשרד ניתן למנות את שיכון ובינוי נדל”ן, בריגה, דונה הנדסה ובנין, קבוצת חנן מור, מנרב-אי. סי. אר. מדיסון, גינדי החזקות, שהב-רמט, יהלומית פרץ, קבוצת י.ח. דימרי, משולם לוינשטיין, ומשהב, לצד לקוחות עסקיים פרטיים ומוסדות.
בצוות המשרד אדריכלים והנדסאים עם כשרון רב וידע משלים, המאפשרים למשרד להתמודד עם פרויקטים גדולים ומורכבים בלוחות זמנים צפופים.
בכל פרויקט מבצע משרד רזיאל אדריכלים ניתוח מעמיק של האתר והסביבה ואיסוף הנתונים הפרוגרמתיים. לאחר מכן, צוות התכנון מציע חלופות ראשוניות שמשלבות בין נתוני השטח -הקונטקסט, לבין הפרוגרמה של המזמין. המזמין נחשף לחלופות התכנון בשלב מוקדם וכך נוצרת מעורבות משותפת בין האדריכלים והמזמין ,בהתוויות קווי היסוד של הפרויקט.
לאחר שהונחו קווי היסוד, מפותח הפרויקט בעזרת תכנון תלת ממדי, תוכניות וטבלאות שטחים, שביחד נותנים למזמין נתונים מלאים ומקיפים ומאפשרים ניתוח איכותי וכמותי של הפרויקט.
עם גיבוש החלופה הנבחרת, מותאמים לכל פרויקט החומרים והפרטים ומושקעת תשומת לב רבה בעיצוב החזיתות של הפרויקט, תוך שימוש בהדמיות פוטו ריאליסטיות. התהליך מאופיין בחקר אדריכלי ARCHILAB , בו המזמין נחשף בתהליך העבודה והופך שותף של האדריכלים, עד לקבלת הפתרון האדריכלי שמחבר בין תנאי השטח של הפרויקט והפרוגרמה של המזמין. מפרויקט לפרויקט נעשה פיתוח של רעיונות אדריכליים-הקונספציה, תוך ירידה לפרטים המייחדים כל פרויקט.

בפרק זה בחרנו להציג מספר פרויקטים נבחרים בתכנון המשרד.

 

מגדל דוד
המגדל המתנשא ל-30 קומות, בסמוך לכיכר העצמאות בנתניה, כולל בית מלון בן חמש קומות, 75 סוויטות מפוארות, קומת כניסה מפוארת, מסעדה, בר ולובי, בריכת שחייה, ספא מפואר, חדר כושר, חמאם וחדרי טיפולים. מעליהם מגדל מגורים מפואר עם 39 דירות יוקרה, 14 מיני פנטהאוזים ופנטהאוז כפול בשטח של כ- 900 מ”ר, עם בריכה עצמאית ומרפסות רחבות ידיים.
המגדל מתוכנן כמגדל ירוק והוא מהווה פריצת דרך בתחום ההתחדשות העירונית.
יזם: בריגה
שנה: 2012-2016
מיקום: נתניה, ישראל
שימושים: בית מלון, מגורי יוקרה

 

צילום: אסף פינצ’וק

 

צילום רחפן: גיא מדור

 

צילום רחפן: גיא מדור

 

צילום: אסף פינצ’וק

 

ים / עיר ימים
פרויקט מגורים במתחם “עיר ימים” בנתניה, בן צמד מגדלים של 18 ו- 22 קומות, הכוללים 118 יח”ד. המגדלים עוצבו בצורת “L” כך שבכל קומה 3 יח”ד בשטח של כ- 150 מ”ר כ”א ומרפסת בשטח של כ- 30 מ”ר.
המגדלים מתוכננים בקו ראשון אל הים, כך שמכל דירה ניתן להשקיף אל הנוף המרהיב והפתוח של הים התיכון. בקומות העליונות ממוקמות דירות גג בגובה כפול, עם מרפסות גדולות ובריכות פרטיות.
קומת הקרקע משותפת לדיירים, עם בריכת שחיה, ספא, חדר כושר, מועדון ילדים, ומועדון עסקים.
הארכיטקטורה של המגדלים מודרנית, מדגישה קווים וצורות נקיים ומבוצעת בטכנולוגיה חדשה של חיפוי אלומיניום וקירות מסך מרצפה לתקרה.
יזם: בריגה
שנה: 2015-2018
מיקום: עיר ימים – נתניה, ישראל
שימושים: מגורי יוקרה
צילומים: אסף פינצ’וק

 

צילום: אסף פינצוק

 

צילום: אסף פינצ’וק

 

צילום: אסף פינצ’וק

 

צילום: אסף פינצ’וק

 

צילום: אהוד רזיאל

 

BRIGA TOWER
פרויקט זה בא לסמן רף חדש של איכות, תכנון וביצוע של פרויקט מגורי יוקרה בישראל. מיקומו נבחר במטרה לשוות לו מעמד אייקוני וכך הוא מהווה שער ל”עיר ימים” וסמל של העיר מכיוון מערב לאורך הטיילת ומרכז המלונאות העתידי.
קומפלקס המגורים כולל שני מגדלים בני 34 קומות ומתוכנן לפי תקן ירוק, בשילוב של חומרי גמר מהמתקדמים בעולם. המבנים מתוכננים כך שמכל דירה ישתקף הנוף הפתוח של הים התיכון.
מרחבי פנאי ונופש עומדים לרווחת הדיירים: ספא, חדר כושר, מגרשי ספורט, ברכות שחיה ומועדני דיירים, המהווים תשתית ליצירת מארג קהילתי איכותי.
יזם: בריגה
שנה: 2016-2020
מיקום: נתניה, ישראל
שימושים: מגורי יוקרה

 

צילום: אהוד רזיאל

 

הדמייה: 3DVISION

 

צילום: אהוד רזיאל

 

צילום: אהוד רזיאל

 

פיאנו
זהו פרויקט מסחרי הממוקם באתר ייחודי סביב הכיכר המרכזית של שכונת “עיר ימים” בנתניה.
מיקומו של הפרויקט מגדיר גם את צורתו המעגלית, המשיקה לכיכר הציבורית המחברת את הציר הירוק והציר הכחול של “עיר ימים” – המהווה קשר של השכונה עם חוף הים ושמורת פולג. בצורה כזו, כל המבנים של השכונה שמקושרים לשני הצירים – יכולים להגיע לכיכר המרכזית – המהווה מוקד עירוני ומשם ניתן לאורך הציר הכחול – להמשיך עד לחוף הים.
החלק המסחרי בפרויקט מאכלס תמהיל איכותי של חנויות, בהתאמה לדרישות הקהל האיכותי של שכונת עיר ימים. יש בו גם סופרמרקט- מעדניה, סניף בנק, קופת חולים, חנויות לחם, מסעדות ובתי קפה איכותיים.
שטח המסחר הכולל הינו 7,500 מ”ר בקומת הקרקע.. לפרויקט 250 מקומות חניה.
חזות הפרויקט מעוצבת בצבע לבן עם נגיעות בגוון שחור והוא משדר יוקרה יוקרה ותחושה של חופשה באתר נופש באחת מערי החוף בעולם.
יזם: בריגה
שנה: 2017-2020
מיקום: נתניה, ישראל
שימוש: מסחר

 

הדמיה: VIEWPOINT

 

צילום: אהוד רזיאל

 

צילום: אהוד רזיאל

 

צילום: אהוד רזיאל

 

SIV מרכז עסקים 
זהו פרויקט משרדים ירוק, בפארק העסקים המתפתח ברחוב הסיבים, בין גבעת שמואל לפתח תקווה. מיקומו נבחר כדי ליצור עוגן מסחרי אשר יתן מענה לביקוש הגובר למשרדים בסביבה.
למבנה קומת קרקע מסחרית בשטח של כ- 3,000 מ”ר, קומת ביניים גבוהה בייעוד סמי- מסחרי ו-8 קומות משרדים בשטח כולל של כ- 1,550 מ”ר כ”א.
המבנה ממוקם באזור נגיש לכביש 4, דרך ז’בוטינסקי, דרך יצחק רבין, כביש מכבית ועד כביש 6, כמו גם לקו הרכבת הקלה העתידי. במבנה 3 מפלסי חניה הכוללים כ- 300 מקומות חניה וכן חניה ייעודית לאופנועים ואופניים.
תכנון המבנה שם דגש רב על תכנון מעטפת טכנולוגית מתקדמת, תוך שימת דגש רב על עקרונות הבנייה הירוקה.
יזם: “שהב רמט”
שנה: 2016-2020
מיקום: גבעת שמואל, ישראל
שימושים: מסחר, משרדים

 

צילום: אהוד רזיאל

 

צילום: אהוד רזיאל

 

צילום רחפן: ים-לביא

 

צילום: אהוד רזיאל

 

מלון LA VIE, נתניה
מגדל המלון בן 25 קומות המשלבים מגורים – כאשר בחלק התחתון מתוכנן מלון הכולל 72 חדרי אירוח ובחלק העליון 32 דירות יוקרה.
למלון מתוכננות קומת כניסה עם לובי מפואר, בר, מסעדה וקבלה, קומת ביניים הכוללת בריכה ספא וחדר כושר ומעליהן 8 קומות של חדרי מלון בגדלים שונים. המגדל פונה לכיכר העצמאות ולנוף חוף הים ומכל חדר וכל דירה בפרויקט ניתן להשקיף אליהם.
הדירות כוללות מרפסות מרווחות ומתוכננות בצורת החלל הפתוח, כך שלכל דירה שטח ציבורי מרווח הפונה למרפסת ושטח פרטי עם החדרים. בקומה האחרונה משתרע פנטהאוז יוקרתי הכולל שטחי מרפסות נרחבים עם בריכה, אזור אירוח ומטבח חיצוני לאירועים.
יזם: קרן סגולה לפיתוח בע”מ
שנה: 2019 – מתמשך
מיקום נתניה, ישראל
שימושים: בית מלון, מגורים

 

הדמיה: 3 מבטים

 

הדמיה: 3 מבטים

 

הדמיה: 3 מבטים

 

צילום רחפן: גיא מדור – חן כליפה

 

גיסין 2 פתח תקוה
פרויקט מסחרי שונה וחדשני, כאשר המבנה הינו למעשה מבנה מסחרי פתוח, שחזיתותיו מופנות הן פנימה והן החוצה. הוא נגיש לבאים משכונות המגורים השכנות – עם כיכרות המהוות את הכניסה לפרויקט.
הפרויקט כולל 100 חנויות בגדלים שונים – בשטח מסחרי כולל של 11,600 מ”ר – בקומת קרקע וקומה א’ וכן 27,000 מ”ר משרדים וכן מרתפי חניה הכוללים 1000 מקומות חניה.
במגדל מתוכנן שילוב של משרדים בקומות הנמוכות – כגון קליניקות רופאים, משרדים למקצועות חופשיים, מכללות וכדומה’ ובקומות הגבוהות מתוכננות יחידות מגורים קטנות לסטודנטים.
לקוח: “קנדיאן גרופ”
שנה: 2020 – מתמשך
מיקום: פתח תקווה, ישראל
שימושים: מסחר, משרדים, מגורי סטודנטים

 

הדמיה: 3 מבטים

 

הדמיה: 3 מבטים

 

הדמיה: 3 מבטים

 

הרצל / סמילנסקי
פרויקט ההתחדשות העירונית, מעורב השימושים הזה, כולל דירות מגורים, מסחר ומשרדים בלב העיר נתניה.הפרויקט ממוקם על הציר המרכזי של מרכז העיר, הוא רחוב הרצל, היורד לכיוון כיכר העצמאות וחוף הים של נתניה.
בפרויקט הושקעה מחשבה רבה כיצד לקשור אותו על ידי חזית מסחרית וחזית המשרדים לרחוב וכיצד למצב את דירות המגורים כך שישקיפו מערבה לים.
פרויקט זה, יחד עם פרוייקטים נוספים האמורים לקרום עור וגידים לאורך רחוב הרצל – יחדשו את מרכז העיר ויהפכו אותו למודרני ומעודכן
יזם: קבוצת איציק תשובה
שנה: 2019 – מתמשך
מיקום: נתניה, ישראל
שימושים: מגורים, מסחר, משרדים

 

הדמיה: 3dvision

 

הדמיה: 3dvision

 

הדמיה: 3dvision

 

הדמיה: 3dvision

 

הירקון 7-11 תל אביב
הפרויקט המפואר הניצב אל מול חוף ימה של תל-אביב, יוצר יחד עם מבנה המגורים הקיים –מתחם מגורים, מסחר ומלונאות. כל 100 חדרי המלון פונים לכיוון הים ויוצרים פטיו של מעבר, כאשר מהמעבר הסמוך לחדרים ניתן להשקיף מטה לקומת הכניסה. מעליהם מתנשא מגדל מגורים איכותי הכולל 55 יח”ד – 4 דירות לקומה בקומות הנמוכות – ו- 2 דירות לקומה בקומות הגבוהות. בקומות הגג – מתוכנן פנטהאוז יוקרתי בן 3 מפלסים – טריפלקס
יזם: יוסי אברהמי
שנה: 2020 – הצעה אדריכלית
מיקום: תל אביב, ישראל
שימושים: מלון, מסחר, מגורי יוקרה

 

צילום רחפן: גיא מדור – חן כליפה. הדמיה: 3 מבטים

 

צילום רחפן: גיא מדור – חן כליפה. הדמיה: 3 מבטים

 

צילום: אהוד רזיאל. הדמיה: 3 מבטים

 

בית זיסמן
המבנה מוכר כ”בית זיסמן”, תוכנן במקור בשנת 1924 על-ידי האדריכל יוסף ברלין בסגנון ניאו קלאסי ויעודו היה לשימוש מסחרי , תעסוקה ומגורים.
זהו מבנה לשימור, הממוקם באזור שהוכרז כאתר מורשת תרבות עולמית על-ידי אונסק”ו. עיצובו של המבנה מתאפיין בסגנון נאו- קלאסי ייחודי, בשונה מהסגנון האקלקטי שאפיין את התקופה בה נבנה.
חזיתות המבנה התוחמות את כיכר רמב”ם, מתאפיינות במודול חוזר של פילאסטרים וקשתות, היוצרים יחד סדר ניאו קלאסי. סגנון זה ייחודי לאדריכל יוסף ברלין, שהיה מהאדריכלים הבולטים והמובילים של תל אביב בראשית שנות ה-20.
המבנה שומר בין השנים 2016-2020 על-ידי אדריכל אהוד רזיאל, לאחר התעוד שערך לו בשנת 2015 האדריכל רן ברעם.
משרדי רזיאל אדריכלים שוכנים במבנה, שנמצא בבעלות המשפחה.
יזם: רזיאל – עדן – ליין
שנה: 2021-2016
מיקום: תל אביב, ישראל
שימושים: מסחר, מגורים, משרדים

 

צילום: אהוד רזיאל

 

פרויקטים בולטים בתכנון רזיאל אדריכלים

בנתניה: “מגדלי בריגה” – שני מגדלי יוקרה בעיר ימים בני 34 קומות כל אחד, “מגדל דוד”-של בריגה – מגדל בן 30 קומות הכולל: מלון של 75 סוויטות, ספא, ו-54 דירות יוקרה. פרויקט “YAM” בו מוקמות 120 דירות בעיר ימים בקו ראשון לים, פרוייקט “SEA STAR” ובו 140 דירות יוקרה של חברת “יהלומית פרץ” וכן שכונת מגורים בת 193 יח”ד לציבור הדתי לאומי של חברת “משהב” בקרית השרון. מרכז מסחרי – פיאנו – בלב עיר ימים. צור יצחק: פרויקט “חלומות כוכב הכפר” של שיכון ובינוי נדל”ן הכוללת 120 יח”ד ופרויקט “דירה בטבע” של קבוצת חנן מור עם 106 יח”ד- שני הפרויקטים בתכנון ירוק מלא. כפר יונה: “חלומות כפר יונה” של שיכון ובינוי ו”כרמי השרון” של גינדי החזקות. ראש העין: מתחם מגורים בבנייה רוויה של 144 יח”ד מחיר למשתכן של חב’ דונה, בקריית גת: 168 יח”ד, 620 יח”ד וכן 122 יח”ד מחיר למשתכן של חב’ דונה.
בתל אביב: במתחם הכובשים “כרמלית 11-13″ ו”זרובבל 25-27” של קבוצת קרבונה.
מתחמי משרדים ומסחר בפתח תקווה – “בית השחם” ו”מנהטן סנטר”, פרוייקט סיב בגבעת שמואל של חב’ שהב רמט בשטח כולל של 30,000 מ”ר, פרויקט חברת מדיסון, ומתחמי תעסוקה והיי-טק ברעננה וכפר סבא.
בבאר שבע: “CITY PARK” – קניון פתוח בקונספט אמריקאי הכולל25,000 מ”ר של מסחר בידור ופנאי, ופרויקט “מרכז הנגב” של אזורים. בערד: שכונת “שער העיר” הכוללת 336 יח”ד של חב’ ארזי הנגב. במודיעין “בוכמן במודיעין” של משולם לוינשטיין ומתחם לוגיסטיקה בחבל מודיעין של חברת סיריוס ועוד.
למשרד ניסיון רב גם בחו”ל, עם מספר רב של פרויקטים ושכונות מגורים שנבנו בעבור חב’ “אדמה” ברומניה, בבקאו, בבוקרשט, בברשוב באורדיה וכן בהקמת קניונים בתי מלון ומגדלי מגורים – כגון קניון ומגדל משרדים לבוב, פרוייקט אמוסובה בקייב וקניון פנורמה באודסה אוקראינה, של חברת “REDSTONE”.

קרדיטים

בית זיסמן

אדריכלות: רזיאל אדריכלים ומתכנני ערים
יזם: רזיאל – עדן – ליין שנה 2016-2020
מיקום: תל אביב
שימושים: מסחר, מגורים, משרדים
אדריכל המבנה: יוסף ברלין תיק תעוד אדריכל רן ברעם
קבלן מבצע: אבנר גלעד שמור ושחזור מבנים
נגרות: נגה נגרות קונסטרוקציה רון משולמי מהנדסים
חשמל: יוסי פיזטני
אינסטלציה: אהרן בוז’קר
כמאי: דוד יקותיאל
צילום: אהוד רזיאל

מגדל דוד
אדריכלות רזיאל אדריכלים ומתכנני ערים
יזם בריגה שנה 2012-2016
מיקום נתניה
שימושים בית מלון, מגורי יוקרה
חיפויי אלומיניום קבוצת ענק
קירות מסך חלונות וויטרינות שפר תעשיות אלומיניום
קונסטרוקציה י. דוד מהנדסים
מיזוג אויר ה.ר.ו.א.ק
אינסטלציה תמא
חשמל רפי כהן
מעליות יוסף שחק
תנועה מ.ת.נ תנועה
מלונאות עופר פופס
בטיחות ש. נתנאל
מקלוט רמי לוי
עיצוב פנים מיכאל אזולאי
צילום אסף פינצ’וק
צילום רחפן גיא מדור

ים – עיר ימים
אדריכלות רזיאל אדריכלים ומתכנני ערים
יזם בריגה
שנה 2015-2018
מיקום עיר ימים – נתניה
שימושים מגורי יוקרה
חיפויי אלומיניום קבוצת ענק
קירות מסך חלונות וויטרינות שפר תעשיות אלומיניום
קונסטרוקציה אהרון דניאל
אינסטלציה תמא
חשמל טיקטין
תנועה אריה פלנר
פיתוח האדמה הטובה
נגישות אריאל גרדשטיין
אקוסטיקה א. עדי
מעליות יוסי שחק
בניה ירוקה מיכל ויטל
צילום אסף פינצ’וק, אהוד רזיאל

BRIGA TOWERS
אדריכלות רזיאל אדריכלים ומתכנני ערים
יזם בריגה
שנה 2016-2020
מיקום נתניה
שימושים מגורי יוקרה
חיפויי אלומיניום קבוצת ענק
קירות מסך חלונות וויטרינות שפר תעשיות אלומיניום
בריכות וקירות מסך בקומות פנטהאוז ספרטא ספא – אפקס
קונסטרוקציה י. דוד מהנדסים
אינסטלציה יוג’ין קון
חשמל רפי כהן
תנועה אריה פלנר
פיתוח האדמה הטובה
בטיחות גל טל
מיזוג אויר ואוורור וישקין
מיגון רמי לוי
בנייה ירוקה מיכל ויטל
אקוסטיקה אקו הנדסת סביבה
מעליות יוסי שחק
עיצוב פנים מיכאל אזולאי
צילום אהוד רזיאל הדמיה 3DVISION

פיאנו
אדריכלות רזיאל אדריכלים ומתכנני ערים
יזמים בריגה, עוזי רוזנברג, בר אבדיאב, דוד מכלוף
שנה 2017-2020
מיקום נתניה
שימושים מסחר
קונסטרוקציה אהרון דניאל
אינסטלציה תמא
חשמל רפי כהן
תנועה ופיתוח אריה פלנר
בטיחות ש. נתנאל
מיזוג אויר תמא
מיגון רמי לוי
בנייה ירוקה מיכל ויטל
מעליות יוסי שחק
צילום אהוד רזיאל הדמיה VIEWPOINT

מרכז עסקים SIV
אדריכלות רזיאל אדריכלים ומתכנני ערים
יזם שהב רמט טרום יזום ובניה
שנה 2016-2020
מיקום גבעת שמואל
שימושים מסחר, משרדים
קבלן מבצע שובל הנדסה אלמנטים טרומיים רמט טרום
אלומיניום וקירות מסך פררו אלומיניום
קונסטרוקציה יוסי שירן
מיזוג אויר ואינסטלציה תמא
חשמל קפלן נבות
תנועה עירד שרייבר — דגש הנדסה
פיתוח לארי גורדון KSM
בטיחות ש. נתנאל
מיגון רמי לוי
בטיחות יוסי פניני
מעליות הולץ
צילום אהוד רזיאל צילום רחפן ים לביא

מלון LA VIE נתניה
אדריכלות רזיאל אדריכלים ומתכנני ערים
יזם קרן סגולה לפיתוח
שנה 2019 – מת מ ש ך
מיקום נתניה
שימושים בית מלון, מגורים
ניהול פרויקט דגש ניהול מערכות בניה
קונסטרוקציה ערן שילר
אינסטלציה ואדים חינצ’וק
חשמל יעקב לובצקי
תנועה עדאל בשארה BTE
אקוסטיקה מ.ג. אקוסטיקה
פיתוח נוף יורם מילר
בטיחות ר.ס. כהן
מיזוג אויר ויסוקר שטרן
איכות סביבה רונית טורק
אלומיניום לנדמן אלומיניום
הידרולוג צוק הידרולוגיה
קרקע בלנק לרר
מעליות אוברמן ניב
מלונאות רונית קופלנד
הדמיה 3 מבטים

מול | גיסין 2 פתח תקווה
אדריכלות רזיאל אדריכלים ומתכנני ערים (הצעה אדריכלית)
יזמים קנדיאן גרופ, אייל רז, הדר אהרון, בני דוידוב, פלג מוסקוביץ’
שנה 2020 – מתמשך
שימושים מסחר, משרדים, מגורי סטודנטים
הדמיה 3 מבטים

מיזם מעורב — הרצל | סמילנסקי
אדריכלות רזיאל אדריכלים ומתכנני ערים
יזם קבוצת איציק ת ש ו ב ה
ש נ ה 9 1 0 2 – מ ת מ ש ך
מיקום נתניה
שימושים מגורים, מסחר, משרדים
יעוץ משפטי רפאל וסטרמן
ניהול תכנון איזי ענבר
שמאות גיל בר לב
הדמיה 3DVISION

הירקון 7-11 תל אביב
אדריכלות רזיאל אדריכלים ומתכנני ערים (הצעה אדריכלית)
יזם יוסי אברהמי
עבודות הנדסה אזרחית
שנה 2020 – מתמשך
מיקום תל אביב
שימושים מלון, מסחר, מגורי יוקרה
הדמיה 3 מבטים
צילום אהוד רזיאל צילום רחפן גיא מדור

לכל הכתבות בקטגוריית אדריכלות
+כתבות מומלצות
חזית קרועה, בבניין יוקרה בדנבר
אדריכלות
חזית קרועה, בבניין יוקרה בדנבר
המאפיין הבולט ביותר של הבניין, הוא הלב בן ארבע הקומות שלו, מפוסל כדי להדהד
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
אדריכלות
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
הכיתות מוארות באור השמש החולף, מטיל צללים למרחבי הלמידה. כל קומה מארחת שלוש כיתות,
בית המגורים האייקוני Mulder House, בלימה, פרו
אדריכלות
בית המגורים האייקוני Mulder House, בלימה, פרו
                   

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*